Zou zijn hoofddate weten van zijn reserve dates?quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Echthe?! zo verwend dat 1 al niet meer genoeg is.
Hebben we het nu over Luctor of Thijs?quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou zijn hoofddate weten van zijn reserve dates?
Dus er is gezoend vorige date?quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee nachtjes slapen en dan is het vrijdag-datedag
Nee, nog niet.quote:
Als dat geen batsen gaat wordenquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Komende vrijdag is de tweede date.
Ze heeft nog een vergadering 's avonds, dus ik verwacht het niet.quote:
Ftfyquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze heeft nog een vergadering 's avonds, dus ik bied haar een langdurige massage aan en dan zien we wel hoe het verder gaat.
Ik zou dan eerst bij mezelf te raden gaan, waarom ik mijn partner niet vertrouw. Want daar moet dan een reden voor zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:32 schreef Medusa666 het volgende:
Hoi, ik vroeg mij af wat zouden jullie doen als jij je partner in de relatie echt niet vertrouwt. Zou je zijn telefoon etc. toch even checken om te kijken of hij niet stiekem met anderen praat. Of hadden jullie gewoon niks gedaan.. en jezelf gedwongen om hem te vertrouwen. Of hadden jullie het meteen uitgemaakt?
Ik hoor het graag..
Ik heb geen relatie overigens, maar ben wel benieuwd wat jullie in die situatie zouden doen.
Ow maar de vorige keer was toch al de tweede date?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Komende vrijdag is de tweede date.
Ik zou het dan uitmaken. Maar ik ben bepaald geen rolmodel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:32 schreef Medusa666 het volgende:
Hoi, ik vroeg mij af wat zouden jullie doen als jij je partner in de relatie echt niet vertrouwt. Zou je zijn telefoon etc. toch even checken om te kijken of hij niet stiekem met anderen praat. Of hadden jullie gewoon niks gedaan.. en jezelf gedwongen om hem te vertrouwen. Of hadden jullie het meteen uitgemaakt?
Ik hoor het graag..
Ik heb geen relatie overigens, maar ben wel benieuwd wat jullie in die situatie zouden doen.
Nou ja, de eerste date staat gepland voor 2 december.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow maar de vorige keer was toch al de tweede date?
Maar vind je dan dat het persé aan jezelf ligt?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst bij mezelf te raden gaan, waarom ik mijn partner niet vertrouw. Want daar moet dan een reden voor zijn.
Dat. En bespreek het gewoon eens waarom je dat gevoel hebt en bedenk wat je zou willen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst bij mezelf te raden gaan, waarom ik mijn partner niet vertrouw. Want daar moet dan een reden voor zijn.
Ik heb zelf ook geen relatie, dus ook lastig voor mij om echt te zeggen wat ik zou doen. En wat Airwin zegt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Maar vind je dan dat het persé aan jezelf ligt?
Je hoort ook verhalen van mensen die met hun gevoel wel bij het juiste eind zaten.. hebben gekeken in de telefoon en toch erachter kwamen dat diegene vreemdging.
Wat vind jij dan van degene die erachter kwam? Diegene zijn gevoel zat dan toch op het juiste spoor..
Dat is wel eerlijk tenminstequote:Op woensdag 6 juli 2022 13:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zou het dan uitmaken. Maar ik ben bepaald geen rolmodel.
Wat is de kans dat je alleen de 'succes' verhalen hoort? Denk je dat degenen die hun partner niet vertrouwen, vervolgens hun telefoon en mail controleren en niks vinden daar heel openhartig over zijn?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je hoort ook verhalen van mensen die met hun gevoel wel bij het juiste eind zaten.. hebben gekeken in de telefoon en toch erachter kwamen dat diegene vreemdging.
Wat vind jij dan van degene die erachter kwam? Diegene zijn gevoel zat dan toch op het juiste spoor..
En als dat gedrag er niet is, enkel het gevoel dat je de ander niet vertrouwt?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
Als de partner in kwestie ineens stiekem is gaan doen met zijn telefoon, minder thuis is, verhalen niet lijken te kloppen, begrijp ik wel dat mensen de telefoon gaan checken.
Er zit een verschil tussen je onderbuik gevoel en zo onzeker zijn dat je alles onder een loep gaat leggen en random in mensen hun telefoon gaat kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dan lijd je denk ik aan een geestesziekte?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als dat gedrag er niet is, enkel het gevoel dat je de ander niet vertrouwt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |