Dat ze hem überhaupt meevraagt voor een wandeling na het daten is toch gewoon een goed teken?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:06 schreef TaMieke het volgende:
Maar “meemogen” bij een wandeling klinkt ook wat lafjes. Klinkt niet als een date uitnodiging.
3e keer dat ik dit getypt heb, kut internet![]()
Niemand hier kan in haar hoofd kijken dus het blijft speculeren of je conclusies kunt trekken uit het gegeven dat ze met hem wil wandelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:16 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat ze hem überhaupt meevraagt voor een wandeling na het daten is toch gewoon een goed teken?
Als iemand letterlijk zegt dat die graag weer een keer wilt wandelen met je, dan kun je er toch vanuit gaan dat dit gewoon zo is :’) Anders bied je dat toch niet aan of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand hier kan in haar hoofd kijken dus het blijft speculeren of je conclusies kunt trekken uit het gegeven dat ze met hem wil wandelen.
Ah begrijp het nu.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft een hoog 'ik gedoog je omdat ik het ook wel fijn vind dat je dan mijn tas kunt dragen' gehalte.
Misschien durft ze geen nee te zeggen, misschien is ze op zoek naar een wandelmaatje of misschien ziet ze hem als potentieel relatiemateriaal. En zo zijn er vast nog meer verklaringen te bedenken.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:24 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Als iemand letterlijk zegt dat die graag weer een keer wilt wandelen met je, dan kun je er toch vanuit gaan dat dit gewoon zo is :’) Anders bied je dat toch niet aan of heb ik iets gemist?
Dat is waar. Ik herken wel in mijn reactie van haar tho als ik iemand leuk vind.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien durft ze geen nee te zeggen, misschien is ze op zoek naar een wandelmaatje of misschien ziet ze hem als potentieel relatiemateriaal. En zo zijn er vast nog meer verklaringen te bedenken.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft een hoog 'ik gedoog je omdat ik het ook wel fijn vind dat je dan mijn tas kunt dragen' gehalte.
Het hoeft niet persé zo te zijn hé. Ik had ook zoiets kunnen zeggen als ik iemand écht heel leuk vind, maar gewoon daardoor juist extra bang ben voor afwijzing.quote:
Ja, dat zou ook kunnen. Het is gewoon lastig.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:48 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het hoeft niet persé zo te zijn hé. Ik had ook zoiets kunnen zeggen als ik iemand écht heel leuk vind, maar gewoon daardoor juist extra bang ben voor afwijzing.
Ze drinkt geen alcohol....quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gewoon wat alcohol erin op de volgende date.
Ik heb zelf ook persoonlijk dat ik vind dat de man wel íetsjes meer moeite mag doen aan het begin qua afspreken e.d. voordat ik ermee wil doorgaanquote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook kunnen. Het is gewoon lastig.
Dat zijn altijd mijn gedachtes, die gaan dan van het meest negatieve scenario uit, terwijl daar dan eigenlijk geen sprake van is.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:00 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook persoonlijk dat ik vind dat de man wel íetsjes meer moeite mag doen aan het begin qua afspreken e.d. voordat ik ermee wil doorgaan![]()
Ze heeft je al een hint gegeven door te zeggen dat je zeker een keer mee mag wandelen. Iemand zegt zoiets echt niet zomaar tegen een date die ze niet leuk vind. Vind het een onzekere en vreemde gedachte om te denken dat zij je dan niet leuk genoeg zou vinden.
Ik geloof niet dat dat een goede basis is voor een stabiele relatie.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan toch maar de chloroform tevoorschijn halen.
Tja, het lijkt mij erger als je kansen mist dan als je afgewezen wordt. Je leeft maar 1 keer!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn altijd mijn gedachtes, die gaan dan van het meest negatieve scenario uit, terwijl daar dan eigenlijk geen sprake van is.
Als je het permanent gebruikt wn ze constant buiten bewustzijn is, is dat ontzettend stabiel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat een goede basis is voor een stabiele relatie.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het permanent gebruikt wn ze constant buiten bewustzijn is, is dat ontzettend stabiel.
Precies, eerst een flinke wandeling om te kijken hoe je conditie is, zodat ze niet teleurgesteld wordt als ze drie uur lang gebeft wil worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:12 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Tja, het lijkt mij erger als je kansen mist dan als je afgewezen wordt. Je leeft maar 1 keer!
Ze heeft je bovendien nog geeneens duidelijk afgewezen, maar juist een hint gegeven![]()
Daar hadden we toch al iemand voor?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, eerst een flinke wandeling om te kijken hoe je conditie is, zodat ze niet teleurgesteld wordt als ze drie uur lang gebeft wil worden.
Ik schat LeE niet in als iemand die zijn date wil laten voorproeven door iemand anders.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hadden we toch al iemand voor?
Dat doe ik dan liever zelf.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schat LeE niet in als iemand die zijn date wil laten voorproeven door iemand anders.
Vraag of ze zin heeft in een rondje 'je moet kiezen'. Na een paar onschuldige opties, zoals 'patat of friet' leg je de vraag 'drie uur gebeft of een lange wandeling maken' voor. Heel onschuldig omdat het hypothetische voorstellen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |