Een topic openen in klb!quote:Op maandag 4 juli 2022 13:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat kunnen wij als burger doen om die kutboeren dwars te zitten?
quote:
Klopt en we hebben ook boeren nodig die op verantwoorde wijze produceren en niet 240.000 kippen opgestapeld in een stalquote:Op maandag 4 juli 2022 13:57 schreef Anti_schaap het volgende:
Hulde. Ik hoop dat de acties nog veel erger worden. Zonder boeren geen eten.
En wat eten die mensen die in het ziekenhuis liggen dan? Of neemt iedere patiënt zelf een boterhammetje mee?quote:Op maandag 4 juli 2022 14:02 schreef Plompzakker het volgende:
Ik denk niet dat de sligro medicijnen levert. Hooguit broodjes voor in de kantine.
Ophef om niks dus
Die ze dan niet geleverd kunnen krijgen Hansquote:Op maandag 4 juli 2022 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
ZiekenhuizenMet hun geprivatiseerde artsen. Dan lappen die teringlijers maar paar k voor wat voedsel.
Ze kunnen toch wel naar de winkel??quote:Op maandag 4 juli 2022 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die ze dan niet geleverd kunnen krijgen Hans
Kan jij wel lezen of wa?
Je bedoelt "zonder boeren geen eten in het buitenland".quote:Op maandag 4 juli 2022 13:57 schreef Anti_schaap het volgende:
Hulde. Ik hoop dat de acties nog veel erger worden. Zonder boeren geen eten.
Heb je ooit in een ziekenhuis gegeten? Dat spul eerst weken in een vriezer daarquote:Op maandag 4 juli 2022 14:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
En wat eten die mensen die in het ziekenhuis liggen dan? Of neemt iedere patiënt zelf een boterhammetje mee?
Begin dit jaar nog geweest, de patiënt kon smorgens kiezen uit een a la carte menu en dat werd daar vers bereid, iedere dag opnieuwquote:Op maandag 4 juli 2022 14:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Heb je ooit in een ziekenhuis gegeten? Dat spul eerst weken in een vriezer daar
De Boer , goede oude tijdquote:Op maandag 4 juli 2022 14:47 schreef Cockwhale het volgende:
Ik mis vroeger, toen de Boer nog Super was.
Toen de Boer op televisie nog Ronald of Frank heette.
Toen de Boer op televisie nog in een ferrari reed en schijt had.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2022 14:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
De Boer , goede oude tijd![]()
[ afbeelding ]
Niet het Jan de Boer Boodschappenspel hebben gespeeld.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:47 schreef Cockwhale het volgende:
Ik mis vroeger, toen de Boer nog Super was.
Toen de Boer op televisie nog Ronald of Frank heette.
Toen de Boer op televisie nog in een ferrari reed en schijt had.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |