Zou wat zijn als we dat met iedereen doen die ooit een foute keuze heeft gemaakt goed plan.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:46 schreef Sebbeszweet het volgende:
Laat die brobbey maar in zijn vet gaar koken
Lekker karakter ook, als een zoutzak op de training verschijnen in Duitsland. Die moet je echt willen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wat zijn als we dat met iedereen doen die ooit een foute keuze heeft gemaakt goed plan.
Zet je er gewoon overheen en zie hem als nieuwe aankoop Neres en Antony hebben ook 15+ mil gekost en daar hoorde je niks over.
het zal vast prijsverlagend werken maar hoop wel dat ze ook verder kijkenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lekker karakter ook, als een zoutzak op de training verschijnen in Duitsland. Die moet je echt willen.
In ons beste CL-seizoen van de laatste 25 jaar speelde hij in de spits. Met Neres en Ziyech op de flanken.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja lekker met Tadic in de spits, leuk.
Kan best lekker werken, maar een “echte” spits erbij nu Haller/Brobbey/Danilo allemaal pleite zijn is geen overbodige luxe.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In ons beste CL-seizoen van de laatste 25 jaar speelde hij in de spits. Met Neres en Ziyech op de flanken.
Waarom is dat opeens zo vreemd om dat nu te doen met Bergwijn en Antony op de flanken?
denk dat hij vanaf links van meer waarde is en Bergwijn in de spits kan ook, zijn genoeg mogelijkheden met goeie voetballers maar ik vind wel dat er een spits bij moet.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In ons beste CL-seizoen van de laatste 25 jaar speelde hij in de spits. Met Neres en Ziyech op de flanken.
Waarom is dat opeens zo vreemd om dat nu te doen met Bergwijn en Antony op de flanken?
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan best lekker werken, maar een “echte” spits erbij nu Haller/Brobbey/Danilo allemaal pleite zijn is geen overbodige luxe.
Klopt, er mag zeker een spits bij. We hebben namelijk überhaupt geen spits.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan best lekker werken, maar een “echte” spits erbij nu Haller/Brobbey/Danilo allemaal pleite zijn is geen overbodige luxe.
Blijft ontzettend triest dat ze hem niet laten gaan, niemand wil zo toch zo'n kwaliteit van leven.quote:
Erg treurig ja. Maar hij straalt aldus zijn broer.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:04 schreef MaxC het volgende:
[..]
Blijft ontzettend triest dat ze hem niet laten gaan, niemand wil zo toch zo'n kwaliteit van leven.
Daar durft ook niemand kritisch op te zijn op de familie
Oh vast. Haller heeft afgelopen seizoen 32 doelpunten gemaakt. Beste spits sinds jaren, dat ben je nu kwijt. Waarom zou je dan geen spits kopen?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat we geen spits moeten kopen? Ik zeg alleen dat Tadic als spits ook goed is, zelfs productiever gebleken in de CL.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oh vast. Haller heeft afgelopen seizoen 32 doelpunten gemaakt. Beste spits sinds jaren, dat ben je nu kwijt. Waarom zou je dan geen spits kopen?
Tadic is toch enorm productief vanaf links. Bergwijn zal veel scoren , Antony valt tot op heden toch mee qua productiviteit.
ik zou het toch wel heel vreemd vinden als je van 3 spitsen; Haller, Brobbey, Danilo naar 0 gaatquote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat we geen spits moeten kopen? Ik zeg alleen dat Tadic als spits ook goed is, zelfs productiever gebleken in de CL.
Zolang we geen (volwaardige) spits hebben is Bergwijn-Tadic-Antony een voorhoede die gewoon fantastisch is.
Was. Tadic begint echt iets ouder te worden. Ik zou hem nu niet meer opstellen als spits in de CL als het niet perse nodig is. Geef hem de ruimte om vanaf links of desnoods 10 te komen en hij kan, in mijn ogen, veel meer brengen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat we geen spits moeten kopen? Ik zeg alleen dat Tadic als spits ook goed is, zelfs productiever gebleken in de CL.
Zolang we geen (volwaardige) spits hebben is Bergwijn-Tadic-Antony een voorhoede die gewoon fantastisch is.
Brobbey kwam pas halverwege en Danilo was het hele seizoen nutteloos en geen serieuze optie maar er mag wel één bij ja. Dat gaat ook wel gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou het toch wel heel vreemd vinden als je van 3 spitsen; Haller, Brobbey, Danilo naar 0 gaat
We gaan het zien. Gezien de aankoop van Bergwijn en het voorlopig mislopen van Brobbey denk ik dat Ajax hem wel als spits overweegt.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was. Tadic begint echt iets ouder te worden. Ik zou hem nu niet meer opstellen als spits in de CL als het niet perse nodig is. Geef hem de ruimte om vanaf links of desnoods 10 te komen en hij kan, in mijn ogen, veel meer brengen.
Tadic kan als geen ander de anderen beter laten functioneren op welke positie dan ook maar denk ook dat links voor hem het beste isquote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was. Tadic begint echt iets ouder te worden. Ik zou hem nu niet meer opstellen als spits in de CL als het niet perse nodig is. Geef hem de ruimte om vanaf links of desnoods 10 te komen en hij kan, in mijn ogen, veel meer brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |