Wat voor pauper werkgever heb je dan, die niet eens een parkeerplaats kan dokken.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden een luxepaardje, ging voor een P12 plek omdat ik niet in die kutbus wilde zitten naar P30.
Kostte me toen 128 euro per maand
Ik werk freelance dus maak je om mij geen zorgenquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor pauper werkgever heb je dan, die niet eens een parkeerplaats kan dokken.
Prima busje hoor, gratis zelfs.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor pauper werkgever heb je dan, die niet eens een parkeerplaats kan dokken.
In Amsterdam zuid bij Q park Mahler betaal jequote:Op donderdag 7 juli 2022 19:59 schreef xminator het volgende:
Wat voor pauper werkgever heb je dan, die niet eens een parkeerplaats kan dokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://nos.nl/artikel/24(...)an-hier-zelfs-buitenquote:Op donderdag 7 juli 2022 23:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Berg is 16.000 koffers groot![]()
![]()
Zojuist bij op1
Hoe zit dat als bij zo'n 5-jarig contract geen opzegtermijn is opgenomen? Zit je er dan aan vast?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:35 schreef RipCity het volgende:
¤ 2.140,92 per maandmaar wel meteen contract voor 5 jaar.. kansloos wel. Na 5 jaar sjouwen kan je ook niks meer
https://careers.klm.com/KLM/job/Schiphol-Centrum/750126102/
Die foto erbij ook. Lekker met z’n Rolex koffers gooien zeker uh-uh.
https://nos.nl/artikel/24(...)an-hier-zelfs-buitenquote:Het is zo erg dat je bij sommige luchtvaartmaatschappijen niet eens meer online kan melden dat je je bagage kwijt bent." Op de site van KLM staat 'neem geen contact met ons op' wanneer je koffer kwijt is
Staat Dick al met koffers te zeulen? Ik bedoel, het is niet dat hij iets anders nuttigs doet oidquote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
De teams worden veelal aangevuld met uitzendkrachten. "Soms is het zo druk dat collega's de deur achter zich dicht trekken omdat buiten allemaal mensen in tranen staan, maar wij ze eigenlijk niet kunnen helpen", zegt een medewerker.
De medewerkers houden hun hart vast voor de komende weken, als veel mensen op zomervakantie gaan. Want de stapels worden niet kleiner: gemiddeld worden niet meer dan 100 tot 200 koffers per dag opgehaald door de rechtmatige eigenaar. Reizigers melden zich bij EU-Claim omdat luchtvaartbedrijven geen gehoor geven. "
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)an-hier-zelfs-buiten
![]()
![]()
Het is zomer, Dick is nu net op vakantie.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Staat Dick al met koffers te zeulen? Ik bedoel, het is niet dat hij iets anders nuttigs doet oid
Wat een schaamteloze vertoning...
Oh ja,quote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:51 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het is zomer, Dick is nu net op vakantie.
Nou ,quote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:34 schreef tjoptjop het volgende:
Staat Dick al met koffers te zeulen? Ik bedoel, het is niet dat hij iets anders nuttigs doet oid
Dat mensen dat douane blijven noemen...quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook dit is Schiphol vandaag
[ twitter ]
Het zijn dezelfde security gaten en zelfde pool aan personeel.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Precies, ik had dezelfde ervaring net. Max 20 minuten door de beveiligingssectie heen. Ik had 2,5 uur en dat was uiteindelijk allemaal zeer ruim.
Voor mensen die nog gaan vliegen: bij intercontinentale vluchten schijnt het allemaal wat soepeler te gaan.
Niet helemaal. Schengen is hal 1 zonder paspoort controle. Non-Schengen is hal 2 en 3 met paspoortcontrole.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde security gaten en zelfde pool aan personeel.
Lijkt me sterk.
Handig, vanaf 26 juni lijkt het te verbeteren.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:06 schreef Harmankardon het volgende:
Hier zie je in de tijdlijn duidelijk dat het vooral Vertrek 1 is waar het misgaat. Hopelijk gaan die 200 extra beveiligers een verschil maken.
https://nieuws.schiphol.nl/dagelijkse-updates/
Verwijzingen naar vorige dagen zijn gewoon irritant, zeker omdat het overzicht sliding is. Beter rapporteren ze per dag wat de wachttijden zijn.quote:Terugblik donderdag 23 juni
Reizigers hebben binnen kunnen wachten. De rijen in de terminal liepen door. De wachttijden waren vergelijkbaar met gisteren en afgelopen woensdag.
Terugblik woensdag 22 juni
Reizigers hebben binnen kunnen wachten. De rijen in de terminal liepen door. De wachttijden waren vergelijkbaar met de voorafgaande dag.
Terugblik dinsdag 21 juni
Gedurende de dag hebben reizigers bij Vertrekhal 1 buiten in de rij gestaan voor de veiligheidscontrole. De overige reizigers hebben binnen kunnen wachten. Voor reizigers in Vertrekhal 1 liep de wachttijd op tot een uur, voor de overige passagiers was dit ongeveer een half uur.
Die hadden ze gewoon in de wacht moeten zetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:08 schreef RipCity het volgende:
The owner of Manchester airport was short of 1,500 staff coming out of the coronavirus pandemic, its latest annual results show.
Since January 2022, 1,500 new members of staff have joined the group - but the financial report states that challenges are expected to continue into the summer
lekker man 1500 man weg...
Wat bedoel je met "in de wacht zetten" ? Als je als luchthaven een jaar lang nauwelijks passagiersvluchten hebt zal er in de kosten gesneden moeten worden. Waar ga je dan het mes in zetten? Wat stel jij voor?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
Die hadden ze gewoon in de wacht moeten zetten.
Dan hadden ze nu weer aan het werk gekund net zo als op andere grote luchthavens
blijf me verbazen dat ze zo slecht voorbereid zijn
op dit soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |