abonnement Unibet Coolblue
pi_205230457
Ik ben op zoek naar twee monitors (bij voorkeur dezelfde) maar weet niet zo goed waar ik op moet letten. Ze zijn voor dagelijks gebruik en dan spreek ik over 10 à 12 uur per dag.

Ik gebruik ze voor mijn werk en ik heb echt 2 monitors nodig. Voor mijn werk gebruik ik vooral Excel, Word, Outlook maar vooral SAP.
Naast mijn werk gebruik ik die monitor ook nog eens voor de traditionele zaken zoals wat internetten, her en der een foto bewerken in Photoshop (minimaal gebruik aangezien ik een OLED laptop heb en die ook kan gebruiken).

Mijn budget varieert tussen 100 en 150 euro per monitor (ik zit dus in de budgetklasse).
Samen (dus voor 2 monitors) wil ik absoluut niet meer uitgeven dan 300 euro aangezien mijn werkgever niet tussenkomt.
Ik heb 2 laptops die ik er met een VGA, HDMI of USB-C kabel wil aan gaan koppelen.


Ik dacht persoonlijk aan de Xiaomi C1. Die kost 109 euro maar schijnt eigenlijk echt rommel te zijn.
Cindy De Vuyst
pi_205251527
Even op marktplaats kijken? Daar staan momenteel best wel wat monitoren die door ex-thuiswerkers tijdens corona zijn gekocht en nu in de weg staan.
Ik heb er een paar weken geleden twee prima Iiyama's gekocht voor 50,- per stuk.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  donderdag 7 juli 2022 @ 00:03:02 #3
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_205262792
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_205323606
quote:
Ja maar dat is 9 Euro boven zijn budget.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205373474
Ik heb inmiddels 2 schermen gekocht. Ze kosten 229 euro/stuk omdat ze in de winkel zeiden dat het zeker zou werken. Maar toch wel ontgoocheld:

1. De USB C PD werkt wel maar ik heb al 3x een melding gekregen van laag voltage en dan krijg ik de BIOS settings te zien!

2. Ik moet 1 scherm via USB C aansluiten en het ander scherm via HDMI. Ook niet echt wat ik voor ogen had!
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')