En halverwege riep hij ook dat Van Aert z’n laatste dag in het geel reed, hoorde ik in de samenvattingquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:10 schreef hhh38 het volgende:
Joris riep Taco voorbarig als winnaar uit, wat een verrassing
Weet ik eigenlijk niet, van het weekend niet gekekenquote:
Het zijn 4 oud toppers…ook Tom en Niki gaan nooit meer een koers winnen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:09 schreef Momo het volgende:
4 oud toppers. Net of ze allemaal al gestopt zijn.
Joris heeft zijn opleiding genoten bij Ducrot en de schaatserquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:11 schreef Szura het volgende:
[..]
En halverwege riep hij ook dat Van Aert z’n laatste dag in het geel reed, hoorde ik in de samenvatting
Tom zou ik nog wel een mooie uitslag rijden in het najaar.quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zijn 4 oud toppers…ook Tom en Niki gaan nooit meer een koers winnen.
Op naar Expeditie Robinsonquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tom heeft eigenlijk alles gepresteerd wat we 15 jaar geleden van Thomas Dekker hoopten.
Een Dirkie dusquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die had hij toch eerst wel inderdaad??? Heeft hij aan zijn gezicht lopen sleutelen?
Eensquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zijn 4 oud toppers…ook Tom en Niki gaan nooit meer een koers winnen.
Bovenlip was altijd al afwezig als ik op oude foto's kijkquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die had hij toch eerst wel inderdaad??? Heeft hij aan zijn gezicht lopen sleutelen?
quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft ook bijzonder dunne lippen.
Bring back Martquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Dione heeft toch wel de gave om geen enkel gesprek lekker te laten lopen he... van voorbereide quote naar quote en dan nooit in kunnen spelen op het antwoord van de geïnterviewde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |