Vaccin?quote:Op zondag 3 juli 2022 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk nooit tennis maar ik snap niet wat er zo bijzonder is aan die Djokovic? Onze Tim is veel beter.
Doet me denken aan die keer dat ik mijn diploma-uitreiking van de mavo had en mijn leraar Nederlands en mij en een paar anderen een grap vertelde waarvan de clou was "Dan moet je flossen na het beffen" en ik geen idee had wat flossen was.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:18 schreef Jedi_Pimp het volgende:
McEnroe fapt zich een ongeluk op ONZE Tim.
Djokovic wint alles op vastigheid. Alles superdegelijk en een prima service/return.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk nooit tennis maar ik snap niet wat er zo bijzonder is aan die Djokovic? Onze Tim is veel beter.
Dat idee had ik al ja.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat ik mijn diploma-uitreiking van de mavo had en mijn leraar Nederlands en mij en een paar anderen een grap vertelde waarvan de clou was "Dan moet je flossen na het beffen" en ik geen idee had wat flossen was.
Kutquote:Op zondag 3 juli 2022 22:21 schreef TjjWester het volgende:
Hoe is timmetje op andere ondergronden?? Gras is niet bepaald het meest gespeelde.
Daarna ook havo, vwo en wo. Niet ervan uitgaan dat dat het eindstation was hè? Aannames doen, is in zulke gevallen nooit zo goed.quote:
Als Bambi op het ijsquote:Op zondag 3 juli 2022 22:21 schreef TjjWester het volgende:
Hoe is timmetje op andere ondergronden?? Gras is niet bepaald het meest gespeelde.
Eens een mavist, altijd een mavist.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daarna ook havo, vwo en wo. Niet ervan uitgaan dat dat het eindstation was hè? Aannames zijn nooit goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |