quote:Op zondag 3 juli 2022 18:17 schreef Toby56 het volgende:
Wat is F1 toch leuk als Max niets in te brengen heeft.
Nahquote:Op zondag 3 juli 2022 18:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
Perez wel 1x 5 seconde straf sowieso.
Zeker en terechtquote:Op zondag 3 juli 2022 18:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
Perez wel 1x 5 seconde straf sowieso.
Zou echt onzin zijn, nul advantage gehad daar en geen contact.quote:Op zondag 3 juli 2022 18:18 schreef beantherio het volgende:
Perez zal wel een straf krijgen lijkt me.
Eigenlijk wel. DIe had hier gewoon moeten winnen.quote:
lijkt me logischer voor je beste rijder te kiezen, nr 2 kan altijd nog aan de kant. Maar Mercedesquote:
Driver of the dayquote:Op zondag 3 juli 2022 18:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij maakte een flinke fout, maar alsnog dik DotD
Ik kijk net mee, je kan ook normaal antwoord geven idioot.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 18:22 schreef Mano_ het volgende:
Max en Mick met het mes tussen de tanden over de finish
Ferrari heeft zitten slapen zeg.quote:Op zondag 3 juli 2022 18:21 schreef Evenstar het volgende:
Zo'n kut race hebben als RB en dan nog weinig punten verliezen als team en als Max zijndeDank Ferrari.
En terecht!quote:
Zo word je kampioen: pakken wat je kunt en de schade beperken waar het kan.quote:Op zondag 3 juli 2022 18:21 schreef Evenstar het volgende:
Zo'n kut race hebben als RB en dan nog weinig punten verliezen als team en als Max zijndeDank Ferrari.
Nee hoor, nog een F2-race, een Indy-race en een NASCAR-racequote:
als max zijndequote:Op zondag 3 juli 2022 18:21 schreef Evenstar het volgende:
Behoorlijk ja, dit was gezien de omstandigheden prima damage control.quote:Op zondag 3 juli 2022 18:22 schreef Gehrman het volgende:
Max heeft schade nog beperkt gehouden tov Leclerc.
Gewoon jezelf naaien als de tegenstander wegvaltquote:
Hij had voordeel jegens de een, en nadeel jegens de ander.quote:Op zondag 3 juli 2022 18:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou echt onzin zijn, nul advantage gehad daar en geen contact.
Oh, dan gaan we dat kijken.quote:Op zondag 3 juli 2022 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, nog een F2-race, een Indy'race en een NASCAR-race
quote:
Hamiltons team geeft de winst weg bij diens laatste pitstop. Bijna 2 seconden te langzaam.quote:
Ja dat wel. Maar de engelsen zijn definitief door de mand gevallen, meest onsportieve publiek ever.quote:
Deden ze toch ook? Alleen niet met de gewenste rijderquote:Op zondag 3 juli 2022 18:23 schreef KingRoland het volgende:
Ferrari kon hiervan profiteren, erg jammer. Dit gebeurt max zeer zelden.
xDquote:Op zondag 3 juli 2022 18:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Deden ze toch ook? Alleen niet met de gewenste rijder
Ik geloof dat ze het over Albon hadden, die ook nog richting ziekenhuis is geweest. (Weet het niet zeker trouwens.)quote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 18:23 schreef KingRoland het volgende:
Ferrari kon hiervan profiteren, erg jammer. Dit gebeurt max zeer zelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |