dat racedinges kan aan mijn kringspier oxiderenquote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat racedinges kan aan mijn kringspier oxideren
Vanavond maar een halen bij de snackbar om de hoek ?quote:
mja neequote:Op zondag 3 juli 2022 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanavond maar een halen bij de snackbar om de hoek ?
Nu heb ik helemaal zin in een kipknots.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal zin in een kipknots.
Laten we het hopenquote:Op zondag 3 juli 2022 15:53 schreef Haags het volgende:
@:dotteke , Max in de muur straks aub! (zonder verdere kleerscheuren uiteraard)
Hij zat vast tussen de hekken en de bandenquote:
ja vloog er zo overheenquote:Op zondag 3 juli 2022 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zat vast tussen de hekken en de banden
Hij vloog over de bandenstapelquote:Op zondag 3 juli 2022 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zat vast tussen de hekken en de banden
Achterlijk iddquote:Op zondag 3 juli 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
Ik snap mensen ook niet die hopen dat er iemand in de muur vliegt of dit grappig vinden
Nog 5 minutenquote:Op zondag 3 juli 2022 16:51 schreef Schakeltopia het volgende:
had ondertussen wel 3 bamischijven kunnen halen
Even hamburgers halen.quote:
Doosje halen bij de grootgrutter zodat je altijd wat op voorraad hebtquote:
dat zijn de tips!quote:Op zondag 3 juli 2022 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doosje halen bij de grootgrutter zodat je altijd wat op voorraad hebt
quote:Op zondag 3 juli 2022 17:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebakken ui er op, augurk en cheddar
Wat is gebeurd? AL gezien, lekker bandquote:
Van rookworst gemaakt?quote:Op zondag 3 juli 2022 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is gebeurd? AL gezien, lekker band![]()
Zie nu dat hij op de 6de plaatst rijd
Onze TOPPER is zelfs achtste, wat is ie goed hequote:Op zondag 3 juli 2022 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is gebeurd? AL gezien, lekker band![]()
Zie nu dat hij op de 6de plaatst rijd
Ik heb black-angus burgers gehaald.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebakken ui er op, augurk en cheddar
Hamelton ook weer van 1 naar 3quote:Op zondag 3 juli 2022 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Onze TOPPER is zelfs achtste, wat is ie goed he
Smakelijk eten voor straksquote:Op zondag 3 juli 2022 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb black-angus burgers gehaald.
Lekker eet smakelijk. Ik heb net chinees besteld Lekker makkelijkquote:Op zondag 3 juli 2022 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb black-angus burgers gehaald.
Safty car, kan Max weer naar voren kruipenquote:Op zondag 3 juli 2022 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Onze TOPPER is zelfs achtste, wat is ie goed he
Mooie racequote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
oe lekker lekker lekker
hearlik hearlik hearlik
Wordt toch verdoofd?quote:Op zondag 3 juli 2022 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen minder hearlik, afgebroken kies wordt gerepareerd
Hoop dat je er niet teveel last van over houd!quote:Op zondag 3 juli 2022 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen minder hearlik, afgebroken kies wordt gerepareerd
Prachtige racequote:
Succes morgenquote:
Mooiste race van dit jaarquote:Op zondag 3 juli 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Prachtige race
Schade beperkt
Mooi gevecht
Leclerc zal woest zijn
jaa op het puntje van m'n stoel gezeten genotquote:Op zondag 3 juli 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die laatste 12 ronden![]()
![]()
Echt mooi racen
Hier ookquote:Op zondag 3 juli 2022 18:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa op het puntje van m'n stoel gezeten genot
Prachtig iddquote:Op zondag 3 juli 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die laatste 12 ronden![]()
![]()
Echt mooi racen
Kom jij daar wel eens van af dan?quote:Op zondag 3 juli 2022 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
Ik race regelmatig naar m'n kleinste kamertje
Alleen als de pakketbezorger langs komtquote:Op zondag 3 juli 2022 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom jij daar wel eens van af dan?
WC papier brengen zeker.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen als de pakketbezorger langs komt
Nee mijn porseleinen troon heeft natuurlijk een wasfunctiequote:
Ik zou zeker gaan kijkenquote:Op zondag 3 juli 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet de race nog terug kijken, helemaal geen tijd gehad om te kijken vandaag
quote:Op zondag 3 juli 2022 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit te kijken naar een nieuwe pc maar natuurlijk zit ik weer een over de top pc samen te stellen.
Heb ik met mijn huidige pc ook gedaan en daar doe ik al 13 jaar mee.quote:
ter inspiratie:quote:Op zondag 3 juli 2022 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit te kijken naar een nieuwe pc maar natuurlijk zit ik weer een over de top pc samen te stellen.
Dan is het goedquote:Op zondag 3 juli 2022 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik met mijn huidige pc ook gedaan en daar doe ik al 13 jaar mee.
Intel Core i3quote:Op zondag 3 juli 2022 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ter inspiratie:
https://tweakers.net/revi(...)guide-juli-2022.html
in zo'n gamebak van 2000 euro zit bijna 900e in de videokaart
dat is dan ook het budget systeemquote:Op zondag 3 juli 2022 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Intel Core i3Ik ga gelijk voor de een Intel Core i9
Ohw, ik vind deze wel geinig.quote:
ja als prijs een factor zou zijn, maar die is dus al 2 generaties oud, kun je beter 1000e uitgeven aan een huidige generatiequote:Op zondag 3 juli 2022 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, ik vind deze wel geinig.
[ afbeelding ]
Kan je heel wat pozza's voor kopen.
Weet je, een ferrari is sneller dan een een hummer. Geef mij maar de brute kracht van een hummer.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
maar vergis je niet, zo'n i3 waar ze naar linken, is sneller dan een i7 6700 van 6 jaar geleden
Die is net een paar maanden geleden uitgebracht.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja als prijs een factor zou zijn, maar die is dus al 2 generaties oud, kun je beter 1000e uitgeven aan een huidige generatie
https://www.intel.com/con(...)/specifications.htmlquote:Op zondag 3 juli 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is net een paar maanden geleden uitgebracht.
Ik zie niet wanneer die uitgebracht is maar in Nederland is die nog maar net te verkrijgen.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
https://www.intel.com/con(...)/specifications.html
Q4 2019
maar dat is geen graadmeterquote:Op zondag 3 juli 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie niet wanneer die uitgebracht is maar in Nederland is die nog maar net te verkrijgen.
3quote:Op zondag 3 juli 2022 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Besturingsysteem ms dos, 3 diskettes. Windows 11 past niet eens op een DVD schijf.
Windows 95 is ook nog op diskette uitgebracht. Was idd iets van tegen de 100 diskettes.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
3ik had pakettjes van 3 x 10 voor windows
Ja nou iets minder maar komt in de buurt ja. Prachtig alles genummerd en ploep nextquote:Op zondag 3 juli 2022 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Windows 95 is ook nog op diskette uitgebracht. Was idd iets van tegen de 100 diskettes.
Iets van rond de 80 dacht ik. Ik weet nog wel dat ik voor debiel werd verklaard dat ik een CD speler wou kopen voor in mijn pc.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou iets minder maar komt in de buurt ja. Prachtig alles genummerd en ploep next, en ook nog een kopie van iemand
Klinkt kinky.quote:
Sorrie, ik ben even wezen douchen.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
heb alleen nog geen eters. 2,5kg is wat veel voor mij alleen
die 2,5kg staat volgende week pas op het menuquote:Op zondag 3 juli 2022 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie, ik ban even wezen douchen.
Gaat dat dan een een ViV BBQ meet worden?quote:Op zondag 3 juli 2022 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die 2,5kg staat volgende week pas op het menu
quote:Op zondag 3 juli 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat dat dan een een ViV BBQ meet worden?
quote:Op zondag 3 juli 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mag dan wel niet bbq'en.. maar er staat nergens in de huisregels dat ik niet met een vlammenwerper aan de gang mag
Dan nodigen we Prisha ook even uit. Die wil al graag eens met een vlammenwerper spelen.quote:
wie?quote:Op zondag 3 juli 2022 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan nodigen we Prisha ook even uit. Die wil al graag eens met een vlammenwerper spelen.
Toffe meid uit 40+, klein van stuk en vol met avontuur.quote:
ik ben daar nog niet welkomquote:Op zondag 3 juli 2022 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toffe meid uit 40+, klein van stuk en vol met avontuur.
Hoezo niet, alle toffe gasten zijn daar welkom. Net zoals hier.quote:
nog 6 jaar wachtenquote:Op zondag 3 juli 2022 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoezo niet, alle toffe gasten zijn daar welkom. Net zoals hier.
Broekie.quote:
Ga toch vingerverven.quote:
Zal ik je handje vasthouden?quote:
Dan kom je ook wel Soury tegen.quote:
Ik nog steeds geen uitnodiging ontvangenquote:Op maandag 4 juli 2022 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb nog 1 portie ossobucco over.. just sayin'
zie bovenstaande postquote:Op maandag 4 juli 2022 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik nog steeds geen uitnodiging ontvangen
quote:Op maandag 4 juli 2022 15:20 schreef greysbones het volgende:
Toch leuk hè Franny
Een topic voor onszelf![]()
in drievoud op geparfumeerd papier met glitters?quote:Op maandag 4 juli 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ze graag op persoonlijke noot
Maak me gek!quote:Op maandag 4 juli 2022 15:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in drievoud op geparfumeerd papier met glitters?
De rest is getroffen door de boerenprotesten.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:20 schreef greysbones het volgende:
Toch leuk hè Franny
Een topic voor onszelf![]()
quote:Op maandag 4 juli 2022 15:51 schreef Haags het volgende:
[..]
De rest is getroffen door de boerenprotesten.
Ken je het verhaal van die bedreigde ministerquote:
oh, neequote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh, nee
zou normaal gezien bij een maatje helpen met kuilen.. Maar die rijdt nu rondjes over een rotonde
Lekker shoppen op t internet?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
probleem als ik. me verveel is dat ik een gat in mn hand krijg
Grees to the rescuequote:Op maandag 4 juli 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
Sow
Mis gered
Zat in de houtkachel
Die domme jonge mussen
greys saves the kerkdienstquote:Op maandag 4 juli 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
Sow
Mis gered
Zat in de houtkachel
Die domme jonge mussen
Oh dat is dan niet echt handig.. snel internet af halenquote:Op maandag 4 juli 2022 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja onzin dingen terwijl ik wil sparen
De voorspelde ellende bleef in ieder geval uit.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier ook geen boer gezien op de trekker, wel veel vrachtverkeer
Zo moet en hoort het ook..quote:Op maandag 4 juli 2022 16:10 schreef Haags het volgende:
[..]
De voorspelde ellende bleef in ieder geval uit.
Het valt allemaal wel mee dus vandaag
Ze staan bij jumbo en AHquote:Op maandag 4 juli 2022 16:10 schreef Haags het volgende:
[..]
De voorspelde ellende bleef in ieder geval uit.
Het valt allemaal wel mee dus vandaag
Dit vind ik dan wel weer lachen ergensquote:
Zullen ze er nog steeds staan?quote:Op maandag 4 juli 2022 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer lachen ergens
Ik hoop het, ik doe toch geen boodschappen bij de vomarquote:
Die zit hier geen eensquote:Op maandag 4 juli 2022 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik doe toch geen boodschappen bij de vomar
Als je wil weten waar ze zitten welquote:
Stuk of wat op de grens tussen noord- en zuidholland.quote:
Als alle boeren weg zijn, zijn er heus nog wel boerinnen!quote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als alle boeren weg zijn, zijn er heus nog wel boerinnen!
Die boeren moeten opzouten. Wat een aso volkquote:Op maandag 4 juli 2022 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)hele-land-platleggen
Tja ene kant snap hun wel, maar het moet gewoon niet voor problemen zorgen..quote:Op maandag 4 juli 2022 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die boeren moeten opzouten. Wat een aso volk
Snap je het echt? Vertelquote:Op maandag 4 juli 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja ene kant snap hun wel, maar het moet gewoon niet voor problemen zorgen..
Dacht ik welquote:
Ik hoef dat niet. Die boeren kunnen aan me reet roesten.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon even www.nu.nl bezoeken en even jezelf inlezen
Jij kunt zonder voedsel?quote:Op maandag 4 juli 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet. Die boeren kunnen aan me reet roesten.
Ben jij dom ? Dat is de zelfde vraag.quote:
Denk je echt dat je lapje vlees uit Nederland komt. Oorspronkelijk wel ja. Via een omwegquote:
Ja hoi ofzoquote:
Heb je verder wel een lekker weekend gehad?quote:Op maandag 4 juli 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je echt dat je lapje vlees uit Nederland komt. Oorspronkelijk wel ja. Via een omweg
Gaat je geen zak aanquote:Op maandag 4 juli 2022 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je verder wel een lekker weekend gehad?
Dus je hebt geen zak gezien dit weekend begrijp ik hieruit?quote:
Hihihi....quote:
Je zit in een andere tijdzone?quote:
Bijnaquote:Op maandag 4 juli 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Friesland is ook een andere tijdzone toch![]()
Daar is het 1872.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Friesland is ook een andere tijdzone toch![]()
Hoe zijn ze daar ineens 1000 jaar vooruitgaan afgelopen maandquote:
Oh ja kusjes en liefde hier. Was ik even vergeten.quote:
Suuryquote:Op maandag 4 juli 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja kusjes en liefde hier. Was ik even vergeten.
Maak je nog een pastaquote:
Dat maak jij er van...quote:Op maandag 4 juli 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja kusjes en liefde hier. Was ik even vergeten.
Ik moet er eigenlijk ook nog een nieuwe halen, maar ik denk erover om compleet nieuwe smartwatch te kopen.quote:
Dat kan je ook doen,ik heb deze nog maar een jaarquote:Op maandag 4 juli 2022 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk ook nog een nieuwe halen, maar ik denk erover om compleet nieuwe smartwatch te kopen.
Dat je wat achterbaks bent. Nou niet echtquote:
Zuchtquote:Op maandag 4 juli 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je wat achterbaks bent. Nou niet echt
Ik heb mijne nu al goed 5 jaar. In het begin ging die 4 dagen mee op 1 keer opladen en nu haalt hij geen 2 dagen meer op 1 keer opladen. Wellicht tijd voor een nieuwequote:Op maandag 4 juli 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan je ook doen,ik heb deze nog maar een jaar
Goed planquote:Op maandag 4 juli 2022 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Zucht![]()
Jij begint weer he....donder gewoon op dan
Oh dan is de batterij uitgeleefd..quote:Op maandag 4 juli 2022 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijne nu al goed 5 jaar. In het begin ging die 4 dagen mee op 1 keer opladen en nu haalt hij geen 2 dagen meer op 1 keer opladen. Wellicht tijd voor een nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |