Want jij slacht wel je eigen dieren? Nee? "Muil" houden dan.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:08 schreef HansCojona het volgende:
Ook hier users die beweren dat we vlees eten om te overleven. Nee we eten vlees omdat het lekker is, erg lekker, het is een luxe produkt waar je dankbaar voor moet zijn.
Daarom ben ik er ook voor dat iedereen die vlees eet, ook eerst zelf een kip, een koe en een kreeft moet slachten.
Wil je dit niet doen, ben je gewoon een verwend luxepaardje die zijn muil moet houden.
Ik vind dat iedereen zelf aanwezig moet zijn geweest bij de slacht of een kip of kreeft zelf geslacht. Een koe snap ik dat dat moeilijk wordt, alsnog kan je langs een slachterij gaan. Vlees komt niet uit een fabriek rollen.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Want jij slacht wel je eigen dieren? Nee? "Muil" houden dan.
En op welke leeftijd? Mij lijkt het zo rond de vijf of zes het meest effectief als afschrikmiddel.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:20 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen zelf aanwezig moet zijn geweest bij de slacht of een kip of kreeft zelf geslacht. Een koe snap ik dat dat moeilijk wordt, alsnog kan je langs een slachterij gaan. Vlees komt niet uit een fabriek rollen.
Volgens mij is de Islam dan wat voor jou. Kun je een geit slachten voor het offerfeest en alle kindjes meekijken hoe je dat doet.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:20 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen zelf aanwezig moet zijn geweest bij de slacht of een kip of kreeft zelf geslacht. Een koe snap ik dat dat moeilijk wordt, alsnog kan je langs een slachterij gaan. Vlees komt niet uit een fabriek rollen.
quote:Op zondag 3 juli 2022 12:22 schreef Plompzakker het volgende:
Bedankt voor je mening. Doen we niks mee
Bij het offerfeest gebeurd het ook zo rond die leeftijd. Prima idee.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:34 schreef knoopie het volgende:
[..]
En op welke leeftijd? Mij lijkt het zo rond de vijf of zes het meest effectief als afschrikmiddel.
Jij vind het niet hypocriet? Wel zeggen recht te hebben op ongelimiteerde stukken vlees, maar nooit zelf de handen vuil maken?quote:Op zondag 3 juli 2022 12:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Volgens mij is de Islam dan wat voor jou. Kun je een geit slachten voor het offerfeest en alle kindjes meekijken hoe je dat doet.
Uhuquote:
Je reageert niet op de inhoud van mijn post.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:50 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Jij vind het niet hypocriet? Wel zeggen recht te hebben op ongelimiteerde stukken vlees, maar nooit zelf de handen vuil maken?
Je eet een dood dier, heb daar respect voor. Ik bedank altijd na het eten.
Bij de islam gaat het ook goed, waarom bij ons dan niet? Wees 1 met de natuur.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Je reageert niet op de inhoud van mijn post.
Ja een dier de strot doorsnijden en door laten bloeden. Dat gaat primaquote:Op zondag 3 juli 2022 13:08 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Bij de islam gaat het ook goed, waarom bij ons dan niet? Wees 1 met de natuur.
Die begrijpt mij toch niet.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:46 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Het dier dat voor jou gestorven is en jou vult met levensenergie.
Het gaat om de geestelijke verbinding met leven en dood en daarmee tot de conclusie komen dat ook wij zullen terugkeren tot deze aarde als energie.quote:
O, dat, sorry maar ik ben niet zo’n zweverig type.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:50 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Het gaat om de geestelijke verbinding met leven en dood en daarmee tot de conclusie komen dat ook wij zullen terugkeren tot deze aarde als energie.
Hoe kan je dat niet inzien.
Je bedoelt het type Prius rijders?quote:Op zondag 3 juli 2022 13:28 schreef KroketBroodje het volgende:
Alleen sterke apex dieren eten vlees en sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo sterk en kiezen ervoor om planten te eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |