Ik vrees dat dat vrijwel het hele recept isquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:58 schreef golfer het volgende:
Ik wil graag dat recept voor het gerecht van die vrouw waar een halve fles ketchup en een pot pindakaas doorheen gaat.
Eerst even de champignons plukken voor door de macaroniquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:59 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Beetje verven en klaar
5000 Euro aanbetaald…quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Het kan me nog niet echt boeien.
Halverwege de uitzending en wat hebben ze nu eigenlijk gedaan?
Op de Antillen gaat bijna alles op gevoel en aannames…quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:06 schreef Dutch_view het volgende:
Heb niet t idee dat er sprake is van heldere afspraken
Geboren in het verkeerde lichaam landquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
60+ jaar in Nederland gewoond maar nu eindelijk thuis
Recipe for disasterquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de Antillen gaat bijna alles op gevoel en aannames…
Ik heb vrienden op zowel Curaçao als Aruba wonen en als je weet dat het zo is, dan went het ook wel weer…quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:08 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Recipe for disaster
Maar ja dat maakt het leuk om naar te kijken
In Italië niet anders ....quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de Antillen gaat bijna alles op gevoel en aannames…
Iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Het kan me nog niet echt boeien.
Halverwege de uitzending en wat hebben ze nu eigenlijk gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |