En dat zag ze niet aan komenquote:Op zaterdag 24 september 2022 21:17 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Alles gaat fout in bonaire genot
Maar geen cent te makkenquote:
Heerlijk, 'Ik Vertrek' genot. Ze zijn boos op de aannemer die ze zelf uitgekozen hebben en waar ze dikke vrienden mee waren.quote:
Ik denk ook niet dat ze alles netjes overlegd hebben, in dat eerdere gesprek met die zoon bleek bijvoorbeeld dat ze geen leidingen hadden aangelegd voor de kabels, want het zat er allemaal in voor ze het wisten. Die zoon is vooral gekomen omdat die ouders alles maar een beetje lieten gebeuren (of zo kwam het toch op mij over).quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heerlijk, 'Ik Vertrek' genot. Ze zijn boos op de aannemer die ze zelf uitgekozen hebben en waar ze dikke vrienden mee waren.
En dan zeggen ze dat ze alles continu gemeld hadden, maar de aannemer niet luisterde. Tja, dan hadden ze eerder aan de bel moeten trekken, niet nu ze 80.000 dollar schade hebben.
Ik denk overigens dat ze helemaal niet alles netjes aangegeven hebben. Ze hebben immers geen ervaring en verstand van het bouwen van een huis, dan lukt het je ook niet om de aannemer te wijzen op specifieke fouten.
Het is vreselijk allemaal jaquote:Op zondag 25 september 2022 11:37 schreef Dutch_view het volgende:
Als iemand komt te overlijden dan is dat altijd vreselijk. Maar als je nota bene in je klusproject komt te struikelen over het snoer van de stofzuiger en daardoor fataal van de trap valt.... ik wordt al gek bij de gedachte![]()
![]()
Laat staan zn vrouw en familie. Jeetje hoeveel pech en noodlot kan een mens krijgen![]()
In zulke gevallen denk ik altijd aan gelovigen met hun mantra "Als God het wil"... woest kan ik er om worden
Of hij heeft gewoon niet geluisterd, ze lekker laten lullen. Ze betalen, denken vriendjes met hem te zijn, zijn naïef. Ideale uitgangssituatie om de kluit te belazeren.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heerlijk, 'Ik Vertrek' genot. Ze zijn boos op de aannemer die ze zelf uitgekozen hebben en waar ze dikke vrienden mee waren.
En dan zeggen ze dat ze alles continu gemeld hadden, maar de aannemer niet luisterde. Tja, dan hadden ze eerder aan de bel moeten trekken, niet nu ze 80.000 dollar schade hebben.
Ik denk overigens dat ze helemaal niet alles netjes aangegeven hebben. Ze hebben immers geen ervaring en verstand van het bouwen van een huis, dan lukt het je ook niet om de aannemer te wijzen op specifieke fouten.
Ik denk dat Rinse en Francine ook gewoon niet gezien hebben hoe slecht het was.quote:Op zondag 25 september 2022 11:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon niet geluisterd, ze lekker laten lullen. Ze betalen, denken vriendjes met hem te zijn, zijn naïef. Ideale uitgangssituatie om de kluit te belazeren.
Heb ik de director's cut gezien ofzo?quote:Op zondag 25 september 2022 02:12 schreef Bever_NL het volgende:
Bonaire:
Fabiënne was er al bang voor maar zoon Jan is inderdaad gevallen voor een Bonair's neukertje of meervoud
daarvan. Moeder Francine begrijpt het helemaal.
Met vrienden moet je wandelen, niet handelen. Dat blijkt wel weer.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |