John de John en brands: gaat dus niet komen.quote:

Verstandig kereltje.quote:

Ik vind dit keer alle shirt top. Het thuisshirt is een beetje ronaldo๋rig, mooi!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:35 schreef Gutanoth het volgende:
Prima shirtje, alleen het thuisshirt vind ik dit jaar wat minder

quote:Oud-PSV'er Pleun Strik is donderdagavond op 78-jarige leeftijd overleden. Dat heeft de club vrijdagmiddag bekendgemaakt. Strik speelde van 1967 tot en met 1976 bij PSV. De geboren Rotterdammer was ook aanvoerder van PSV.
Pleun Strik werd met de club tweemaal landskampioen en won twee keer de nationale beker. Hij maakte in alle seizoenen voor PSV twaalf doelpunten. In 1974 maakte Strik deel uit van de selectie van het Nederlands elftal op het WK. Oranje haalde daar de finale.
Voor zijn doorbraak bij PSV speelde Strik bij Go Ahead Eagles. Later kwam hij nog uit voor EVV Eindhoven, NEC en VVV-Venlo.

Tof shirt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:35 schreef Gutanoth het volgende:
Prima shirtje, alleen het thuisshirt vind ik dit jaar wat minder

Zo dan, rake taalquote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vooral goed dat ze een kleur hebben die niet vloekt bij het logo, zodat het logo gewoon in de juiste kleuren kan. Ik vind meekleurende logo's echt het kutste wat er is.
Als je niet drie shirtjes per jaar kunt afstellen zodat het matcht met de kleuren van het clublogo, dan ben je als sportkledingontwerper een debiel.

quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kledingsponsor dient respect te hebben voor de club en het logo.

Op zich niks mis met huur maar dan moet zo'n speler er wel direct staan of het moet om een langere huurperiode gaan.quote:

Terecht die twijfels had en heb ik ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sorry kan er ook niks aan doen dat ik wat twijfels heb bij z'n terugkeer in Eindhoven.

Lol, waarom?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sorry kan er ook niks aan doen dat ik wat twijfels heb bij z'n terugkeer in Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |