https://www.ad.nl/nederla(...)erbijsterd~a3d1939d/quote:De volgende avond staat de coach weer voor haar deur. „Hij zei: ‘Ik wil je laten zien dat ik het ook anders kan.’ En dat geloofde ik, op dat moment. We belandden weer in bed. Hij ramde ‘m erin en was binnen een minuut klaar.” Een ‘diepe schaamte’ leidt er volgens de krant toe dat ze decennia zal zwijgen over wat haar is overkomen.
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:49 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
De witteman zal weer eens niet de schuld krijgen
Durf je dat niet in de titel te zetten?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:08 schreef KREEFTx het volgende:
Dus je wordt bijna 40 jaar geleden “verkracht”kan niet alles meer herinneren, maar je weet wel dat je iemand voor de 2e keer bij je thuis hebt gelaten en daar weer mee het bed in bent belandt. En daar kom je dan 40 jaar later mee.
Dit klinkt als een gevalletje slecht seks gehad en nu aandacht willen. En dan ga je nu een man zijn leven kapot maken met je aandachtzoekerij. Walgelijk en ziek.
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)erbijsterd~a3d1939d/
Nou dat past niet halve tammequote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:33 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Durf je dat niet in de titel te zetten?
Das de broer van Frankquote:
Er kunnen ook dingen gebeuren tijdens. Je kan als vrouw eerst instemmen, maar het dan vervolgens niet leuk vinden/ het niet er mee eens zijn wat er vervolgens gebeurd en wat voor fratsen een vent allemaal uithaalt. Het moment waarop je 'nee' zegt maakt niet uit. Weet niet hoe je dit noemt, maar dat deugt ook niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:18 schreef Galvez het volgende:
Lastige materie. Verkrachting/instemming is niet altijd zwart wit. Zeker niet in geval van een zekere machtsverhouding.
Maar het feit dat ze eerder al gezoend hadden, en dat ze in haar woorden “in bed belanden”, geeft wellicht wel te denken ja.
Want “in bed belanden” zou niet mijn woordkeuze voor een verkrachting zijn.
Ja, daar heb je wel gelijk in inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:02 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Er kunnen ook dingen gebeuren tijdens. Je kan als vrouw eerst instemmen, maar het dan vervolgens niet leuk vinden/ het niet er mee eens zijn wat er vervolgens gebeurd en wat voor fratsen een vent allemaal uithaalt. Het moment waarop je 'nee' zegt maakt niet uit. Weet niet hoe je dit noemt, maar dat deugt ook niet.
Ken dit hele verhaal van deze vrouw niet, maar even algemeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |