Reactie graag Hamilton?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton "respects" Dutch booing but claims British fans would not replicate behaviour
Classy ja.
Man man man, wat een actiequote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
Zin in de race...weer podium voor Max
[ afbeelding ]
hij blijft mooi
Red Five moet er met een hijskraan uitgehaald worden vrees ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:19 schreef Nober het volgende:
Misschien stapt Mansell morgen wel in die Ferrari.
[ afbeelding ]
Dit speciaal onthoudenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton "respects" Dutch booing but claims British fans would not replicate behaviour
Classy ja.
Ik kwam hem per ongeluk tegen gisteren en postte hem hier, dat is waarschijnlijk niet onopgemerkt gebleven. Met je kansloze stropoppen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit speciaal onthoudendan trap je echt in Lewis zijn trucje
“Per ongeluk” jaquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam hem per ongeluk tegen gisteren en postte hem hier, dat is waarschijnlijk niet onopgemerkt gebleven. Met je kansloze stropoppen.
Dat was dus pole geweest. Maakt ook niet uitquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:23 schreef Nattekat het volgende:
https://streamja.com/1N793
Nou, dat is duidelijk.
Welk trucjequote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit speciaal onthoudendan trap je echt in Lewis zijn trucje
Nattere baan, verkeer. Die intermediates zullen na z'n spin ook niet top meer zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:32 schreef beantherio het volgende:
Toch wel apart dat Max in Q1 en Q2 onaantastbaar de beste was en ie in Q3 zoveel problemen had. Wat was er aan de hand?
En dan nog zulke tijden neerzetten. Ik vind het knap.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:32 schreef beantherio het volgende:
Toch wel apart dat Max in Q1 en Q2 onaantastbaar de beste was en ie in Q3 zoveel problemen had. Wat was er aan de hand?
Dat die in je hoofd probeert te komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:30 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat was dus pole geweest. Maakt ook niet uit
[..]
Welk trucje
Dat zal ook wel. Het maakt ook niet veel uit: net als bij de vorige paar races is het gevoel wel heel erg dat het in de race wel goed gaat komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nattere baan, verkeer. Die intermediates zullen na z'n spin ook niet top meer zijn geweest.
Jij denkt dat Hamilton daarmee bezig is?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat die in je hoofd probeert te komen.
Proberen kan altijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Hamilton daarmee bezig is?
Dat denk ik ook. Verstappen is sowieso vaak beter op zondag dan op zaterdag.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat zal ook wel. Het maakt ook niet veel uit: net als bij de vorige paar races is het gevoel wel heel erg dat het in de race wel goed gaat komen.
"Lewis, I'm sorry for the rain. It shouldn't have happend. The Messerschmitts weren't scrambled fast enough to shoot te rain."quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:34 schreef tripel7 het volgende:
[..]
DIe is weer druk bezig met excuus aan HAM aanbieden voor z'n gebrekkige rij-skills
Die stapt morgen in zijn auto, helm op, vizier dicht, en gaat rijden voor wat ie waard is om Silverstone met een overwinning af te kunnen vinken.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Verstappen is sowieso vaak beter op zondag dan op zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |