Ja, doet hij prima. Veel van die haat en nijd die de pers denkt te creëren tussen Hamilton en Verstappen is er ook gewoon niet.quote:
Eens. Dat siert hem dan wel.quote:
Eens ook. Lewis is een clown buiten de baan maar op de baan een sportman.quote:
Dit jaquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:08 schreef Peterselieman het volgende:
Prima gedaan. Mag ook wel eens gezegd worden
Een keer of 5. Mijn KTM klinkt nog beter. Laat staan alles van voor het V6 hybride tijdperk.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Afhankelijk van je plek op het circuit kunnen oordoppen toch best ok zijn hoor. Ooit een F1 V6 in het echt gehoord?
Enige wat je dan krijgt is olie op het vuur gooien. Als iemand er iets aan zou moeten doen dan zijn het de britse rijders. Die zitten toch voor iedere scheet op hun socials, dus een bericht daaromtrent kan geen kwaadquote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Slap statement. Pak dat soort gedrag gewoon keihard aan. Zet dat publiek eens op hun plek
Fans maken en breken de sport.quote:
Wel nee. Lekker laten gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Slap statement. Pak dat soort gedrag gewoon keihard aan. Zet dat publiek eens op hun plek
Het viel me ook op dat speciaal Verstappen en Leclerc maar heel weinig in beeld waren. Iedere keer als een van beiden weer paarse tijden liet zien was er een andere coureur in beeld.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:35 schreef ender_xenocide het volgende:
Ia het hier al gegaan over de regie vandaag? Was zwaar ondermaats vond ik...
Spin van Leclerc en Verstappen die daarom van gas af moest niet in beeld, ook niet snel in een replay... en meer momenten.
Mee eens. Verspilde tijd en energie. In het verleden deed Max dat nog wel maar tegenwoordig ziet ie blijkbaar ook wel in dat dat soort reacties niets opleveren.quote:
Ik neem aan dat die gewoon voor de vorm wat rondjes heeft gereden maar dat hem is ingepeperd dat hij vooral de auto heel moest houden en geen domme dingen moest doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:40 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft iemand een idee wat er met Latifi in Q3 is gebeurd? Hij heeft een uitstapje gemaakt maar ik geloof drie keer aangezet en het beste rondje was 22 seconden langzamer dan Sainz. Was hij een band verloren?
Okquote:And with Hamilton having been booed particularly loudly by Verstappen’s ardent fanbase in last year’s Dutch GP (as well as in the Hungarian GP earlier that season), it came as little to surprise to hear the favour returned at Silverstone,
Dat viel toch best mee? Volgens mij een beetje gefluit maar daarna applaus en gejuich.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:08 schreef Zwoerd het volgende:
https://the-race.com/form(...)stappen-being-booed/
[..]
Ok
Ja, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat viel toch best mee? Volgens mij een beetje gefluit maar daarna applaus en gejuich.
Ah, helderquote:
De Britten lijken niet door te hebben dat het vorig jaar een specifieke reden had: de schandalige reactie van Hamilton na de race op Silverstone. En volgens mij viel het in Zandvoort best wel mee nadat al vooraf in de media opgeroepen om het niet te doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:08 schreef Zwoerd het volgende:
https://the-race.com/form(...)stappen-being-booed/
[..]
Ok
Dat weten ze wel, maar past niet in hun narratief.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
De Britten lijken niet door te hebben dat het vorig jaar een specifieke reden had: de schandalige reactie van Hamilton na de race op Silverstone. En volgens mij viel het in Zandvoort best wel mee nadat al vooraf in de media opgeroepen om het niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |