Jumbo kan toch ook thuisbezorgen?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar geen zin om naar de sup te gaan voor vreetmeuk.
Klacht: ik ben een luie tak
Maar ik ben ook een vrek en dan betaal ik meer.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jumbo kan toch ook thuisbezorgen?
Haha loser.quote:
Maar wel een loser met een koelkast die iedere dag netjes word gevuld door zijn personeel.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wel 2 ook.
HJ in blik FTW.
Geen halve liters, BTW.
Gemiste kans, ik weet
Je personeelquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wel een loser met een koelkast die iedere dag netjes word gevuld door zijn personeel.
Jij daarentegen bent een echte winnaar met een uitkering en een lege koelkast.
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je personeel
Maw je woont nog thuis bij mammie en hoopt over 10 jaar je eigen kartonnen doos te kunnen huren
Goeie comeback kneusman.quote:
Je frietjes komen wat later, je moeder moet eerst nog een paar klanten afwerken.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goeie comeback kneusman.
Heeft mammie je frietjes op zaterdag al neergezet?
Premium prijzen betalen voor budgetroep dat 'pils' moet voorstellenquote:
quote:Hertog Jan Pilsner wordt gebrouwen met water, gerstemout, maīs, gerst en hop. Hierbij valt op dat er maīs en (ongemoute) gerst verwerkt wordt. Hiermee voldoet het bier niet aan het Duitse Reinheitsgebot die voorschrijft dat bier uitsluitend mag bestaan uit water, gemoute gerst en hop. Het gebruik van ongemoute gerst en maīs resulteert in lagere productiekosten, maar ook een lichtere kleur van het bier.
http://www.scvr.nl/?id=0212#!
Dikke lol, jij gare hihahomofiel.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je frietjes komen wat later, je moeder moet eerst nog een paar klanten afwerken.
Maar niet getreurd, ze komen eraan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |