hoest met jou?quote:
prima hoor drukke tijden gehad, nu weer iets relaxter. Toe aan vakantiequote:
Waar ga je heen?quote:Op zondag 3 juli 2022 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima hoor drukke tijden gehad, nu weer iets relaxter. Toe aan vakantie
Mijn oma is 83 geworden. Dat mag best gevierd wordenquote:Op zondag 3 juli 2022 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom niet graag bij mijn oma's verjaardagsfeest
mijn oma is al lang op een plek waar ik niet bij d'r op visite kan komenquote:Op zondag 3 juli 2022 00:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn oma is 83 geworden. Dat mag best gevierd worden
Portugalquote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn oma is al lang op een plek waar ik niet bij d'r op visite kan komen
proost oma, neem nog een rummetjequote:
ahja geinig concept welquote:Op zondag 3 juli 2022 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gluren bij de buren. Ga jij daar ook nog heen?
Dat ga ik morgen bij mijn oma doenquote:Op zondag 3 juli 2022 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gluren bij de buren. Ga jij daar ook nog heen?
quote:
Dat heeft mijn moeder geregeld. Is zelfs voor mij nog een verrassingquote:
ben benieuwdquote:Op zondag 3 juli 2022 01:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder geregeld. Is zelfs voor mij nog een verrassing
Ik kwam speciaal kijken of je nog had kunnen vliegen en het is geluktquote:
nog 3 weken, dan mag ik ook een poging wagen vanaf Schipholquote:Op zondag 3 juli 2022 01:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik kwam speciaal kijken of je nog had kunnen vliegen en het is gelukt
Agnes zat nog in de tijd dat Schiphol geen vluchten had geschrapt, dat is dan als jij vliegt. Dan zou het allemaal wat makkelijker moeten gaan voor jequote:Op zondag 3 juli 2022 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog 3 weken, dan mag ik ook een poging wagen vanaf Schiphol
ik hoop het. Het is positief genoeg al dat onze Amsterdam-Porto vlucht met KLM door lijkt te gaanquote:Op zondag 3 juli 2022 01:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Agnes zat nog in de tijd dat Schiphol geen vluchten had geschrapt, dat is dan als jij vliegt. Dan zou het allemaal wat makkelijker moeten gaan voor je
Trustequote:
Vast een goede reis en een fijn verblijf gewenstquote:Op zondag 3 juli 2022 07:47 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen Ik mag vandaag een poging gaan doen op Eindhoven. Fingers crossed!
Een goede reis alvast!quote:Op zondag 3 juli 2022 09:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik kom alvast in de sfeer in de trein nu met m’n lijst met Sanremo en Italiaanse ESF nummers (en dat is voor dit land zéker geen straf!). Fai Rumore nu.
Stedentrip naar Bologna! Met uitstap naar Florence. Dat zal de komende 2 dagen afzien worden gezien er 38 graden op de planning staat, gelukkig “koelt” het de dagen erna 10 graden af. Even bikkelen dus, maar ik ga geen uitdaging uit de wegquote:Op zondag 3 juli 2022 09:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Een goede reis alvast!
Wat ga je doen, rondreizenrijden of heerlijk chill aan het strand/zwembad of een stedentrip?
quote:Op zondag 3 juli 2022 09:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Stedentrip naar Bologna! Met uitstap naar Florence. Dat zal de komende 2 dagen afzien worden gezien er 38 graden op de planning staat, gelukkig “koelt” het de dagen erna 10 graden af. Even bikkelen dus, maar ik ga geen uitdaging uit de weg
Have funquote:Op zondag 3 juli 2022 09:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Stedentrip naar Bologna! Met uitstap naar Florence. Dat zal de komende 2 dagen afzien worden gezien er 38 graden op de planning staat, gelukkig “koelt” het de dagen erna 10 graden af. Even bikkelen dus, maar ik ga geen uitdaging uit de weg
Goede reis en veel plezier!quote:Op zondag 3 juli 2022 07:47 schreef molloot200 het volgende:
Goede reis alvastquote:Op zondag 3 juli 2022 07:47 schreef molloot200 het volgende:
Veel plezier, ik hoop dat de hitte goed te dragen is en je een zwembad dichtbij hebt.quote:Op zondag 3 juli 2022 09:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Veel plezier in Bologna en Florence !quote:Op zondag 3 juli 2022 09:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Da's bijna een ballad vergeleken met de restquote:Op zondag 3 juli 2022 11:18 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zit een playlist te luisteren op Spotify met Rammstein, Oomph en Combichrist. Komt nu Jezebel voorbij
Het viel zeker uit de toon jaquote:Op zondag 3 juli 2022 11:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's bijna een ballad vergeleken met de rest
Ik ga vanmiddag Formule 1 kijken en ik moet nog een keuze maken wat ik als avondeten zal nemen. Ik heb genoeg in de voorraad, dus daarvoor hoef ik niet het huis uit. Misschien ga ik nog beginnen aan een legpuzzel.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het viel zeker uit de toon ja
Heb een heerlijk lome zondag. Straks alleen even sporten, douchen en dan heb ik mijn to dolijstje voor vandaag afgevinkt.
Puzzelen is ook een heerlijke zobdagmiddagbesteding. Wat voor puzzel heb je liggen?quote:Op zondag 3 juli 2022 12:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag Formule 1 kijken en ik moet nog een keuze maken wat ik als avondeten zal nemen. Ik heb genoeg in de voorraad, dus daarvoor hoef ik niet het huis uit. Misschien ga ik nog beginnen aan een legpuzzel.
Het is allemaal een hoax!quote:Op zondag 3 juli 2022 12:43 schreef molloot200 het volgende:
11 uur was ik op het vliegveld, 11:15 uur was ik door de security heen
Die smaken naar karton, ik zou toch iets anders kiezen.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag Formule 1 kijken en ik moet nog een keuze maken wat ik als avondeten zal nemen. Ik heb genoeg in de voorraad, dus daarvoor hoef ik niet het huis uit. Misschien ga ik nog beginnen aan een legpuzzel.
Eerst wat Tour en daarna F1.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is allemaal een hoax!
Mensen hoe gaan we het vanmiddag alllemaal volgen, F1, Novax die van de baan wordt gemept, de Tour? Het zijn Super Saturday achtige taferelen!
@RaisaBlommesteijnquote:Op zondag 3 juli 2022 12:43 schreef molloot200 het volgende:
11 uur was ik op het vliegveld, 11:15 uur was ik door de security heen
Ik zou er bijna een overheidsscepticus van wordenquote:
Ik heb er nog drie in het plastic. De Duckwacht, een Jan van Haasteren over het Songfestival en een van King over een darttoernooi. Alledrie 1000 stukjes, dus ik ga ze vandaag sowieso niet af krijgenquote:Op zondag 3 juli 2022 12:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Puzzelen is ook een heerlijke zobdagmiddagbesteding. Wat voor puzzel heb je liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |