Ben in auto en mijn vriendin heeft al een vriendin.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fiets dan even langs de snackbar, Smullers of Febo op weg naar het terras. Kun je daarna lekker scharen bij je vriendin thuis.
Mosterd is vies. Curry hoort op een kroket. Spa rood erbij naast die tas voor mond af te koelen, want die kroket prakken moet ik niks van hebben, gewoon zo in bijten.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:49 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Hoor nu dat @:Sfancta curry bij een kroket heeft.... met een tas moreno dark roast erbij, het is uit.
Hoe manipuleer ik de situatie zo dat er wel een kroket in het spel moet komen dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:50 schreef Marsenal het volgende:
Je moet ook wel van tevoren de omstandigheden creëeren dat een snelle kroket tot de opties blijft behoren. Nu ben je aan de goden overgeleverd.
Vind het niet normaal voor een Mod om zulke bizarre vulgariteit in topics van onschuldige meisjes op FOK te plaatsenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:08 schreef Plompzakker het volgende:
Waar gaat die kroket dit keer dan naar binnen?
Bij onschuldige meisjes wel. Gezien jouw pohi moet dit wel kunnenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Vind het niet normaal voor een Mod om zulke bizarre vulgariteit in topics van onschuldige meisjes op FOK te plaatsen
Sportief.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:03 schreef Regilio_ het volgende:
Ik heb ook wel een forse kroket voor je. Wel alleen anaal.
Kun je met beide scharenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ben in auto en mijn vriendin heeft al een vriendin.
Bevroren en op het politiebureau?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:03 schreef Regilio_ het volgende:
Ik heb ook wel een forse kroket voor je. Wel alleen anaal.
Goeie vraag wel. Ik heb geen goed antwoord. Denk als een kroket. Wees die kroket. Laat de kroket naar jou komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Hoe manipuleer ik de situatie zo dat er wel een kroket in het spel moet komen dan?
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Heb trek in een 'forse kroket''.
Bel haar 10 minuten na de tijd dat jullie afgesproken hebben en vraag waar ze blijft.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Hoe manipuleer ik de situatie zo dat er wel een kroket in het spel moet komen dan?
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:39 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Zie ik daar het stuur van een merry?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |