Wat is die ‘policy’ dan? Schei toch uit. In elke SC waar je post zijn de regels anders. Het is maar net welke halve tamme ze mod hebben gemaakt. Zelfde geldt voor de FP.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:43 schreef laforest het volgende:
Als iemand een post maakt die tegen de policy is en vele mensen reageren erop, dan moeten al die posts gewijzigd worden.
https://frontpage.fok.nl/(...)-per-27-05-2020.htmlquote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is die ‘policy’ dan? Schei toch uit. In elke SC waar je post zijn de regels anders. Het is maar net welke halve tamme ze mod hebben gemaakt. Zelfde geldt voor de FP.
Ohja prima, die ken ik wel. Leuk om tijdens ‘discussies’ als deze mee te schermen. Helaas vat iedere mod die regels anders op. Er is geen eenduidig beleid, ja op papier wellicht…quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:35 schreef laforest het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)-per-27-05-2020.html
Ook als pdf download:
http://i.fok.nl/av/AlgemeneVoorwaarden27-05-2020.pdf
Waarom bespreek dat dan niet in feedback topic voor KLB of met een admin? Ik ben geen KLB mod, dus ik kan er geen uitspraak over doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja prima, die ken ik wel. Leuk om tijdens ‘discussies’ als deze mee te schermen. Helaas vat iedere mod die regels anders op. Er is geen eenduidig beleid, ja op papier wellicht…
Ik las hier gisteren een post in KLB over een lesbisch koppel wat ergens boos op was. Een van de reacties had de strekking: een zoutzuurbehandeling is de enige optie voor deze twee. Post staat er nog steeds, schijnbaar valt dat binnen de policy!!! Lekker dan. En zo zijn er nog tal van voorbeelden forum en FP breed, maar die kun je vast en zeker zelf ook bedenken
Als er geen ID plicht was dan was jij mod. Toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:58 schreef Sfancta het volgende:
Ik kreeg een note voor "dit is echt geil", dus sowieso modsBehalve @:laforest, jammer dat je erin getrapt bent (alweer).
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Als er geen ID plicht was dan was jij mod. Toch?
Ik heb ook geen TR gezien van je daarover dus dan moet je ook niet zo zeiken.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja prima, die ken ik wel. Leuk om tijdens ‘discussies’ als deze mee te schermen. Helaas vat iedere mod die regels anders op. Er is geen eenduidig beleid, ja op papier wellicht…
Ik las hier gisteren een post in KLB over een lesbisch koppel wat ergens boos op was. Een van de reacties had de strekking: een zoutzuurbehandeling is de enige optie voor deze twee. Post staat er nog steeds, schijnbaar valt dat binnen de policy!!! Lekker dan. En zo zijn er nog tal van voorbeelden forum en FP breed, maar die kun je vast en zeker zelf ook bedenken
Ik kan eigenlijk niks duidelijk terugvinden hierin waarom bepaalde berichten zouden aangepast of verwijderd moeten worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:43 schreef laforest het volgende:
Als iemand een post maakt die tegen de policy is en vele mensen reageren erop, dan moeten al die posts gewijzigd worden.
Er waren een hoop posts abusievelijk verwijderd en die zijn weer teruggezet. Door het terugzetten verschijnt er een melding onderin dat de post gewijzigd, ook al is er niets inhoudelijks aan de tekst veranderd. Ik begrijp dat dit 'raar' overkomt, maar zo zit het systeem in elkaar.quote:
Op de FP kun je ook een TR zetten. We komen er niet altijd aan toe om alle posts te lezen, en zeker niet binnen 15 minuten. Daarom zijn we dankbaar als users ons ergens op attenderen, dan kunnen we indien nodig actie ondernemen. Melding in Feedback FP mag ook, maar TR is sneller.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De wereld is groter dan Ijssellandquote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:54 schreef Sfancta het volgende:
Zou wat zijn als 50 van de 36 reacties gewijzigd waren. Sws FPNiet Kilroy.nl als vaste nieuwsbron gebruiken
Er was een verschil van mening. Ik vond dat 85% 'gedoe' over protesterende boeren off-topic was in een item over protesterende artsen. Het ER-kader dacht daar 'anders' over. Vervolgens heb ik na 'overleg' bakzeil gehaald en al mijn 'werk' in die draad ongedaan gemaakt.quote:
Nee. Toen ik ingreep qua moderatie heb ik van de op dat moment 102 reacties er 78 weggekiepert omdat die over boeren gingen en niet over artsen. inclusief de FiPo. Ik vond en vindt dat off-topic. Artsen en boeren hebben verschillende motivatie om te demonstreren. Ik ben voorstander van nuance in discussies en die was ver te zoeken in het vergelijken van artsen protest versus boeren protest.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:38 schreef Vird het volgende:
Demonstrerende huisartsen tegengehouden bij het Binnenhof door politie
Op de 1e pagina van reacties van dit nieuwsbericht, zijn van de 50 reacties er 36 gewijzigd. Snap wel dat het af en toe nodig is, maar dit loopt de spuitgaten uit.
Ik ben geen 0,5 tamme maar een 1,5 'wilde'quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is die ‘policy’ dan? Schei toch uit. In elke SC waar je post zijn de regels anders. Het is maar net welke halve tamme ze mod hebben gemaakt. Zelfde geldt voor de FP.
Zo, zo, zo. Jij weet wel errug veel voor een nul-dagen-een-posting user.quote:Op maandag 4 juli 2022 00:33 schreef lekkermanouwereus het volgende:
Terekte klacht.
@:Jippie heeft hiermee al heel wat users weggejaagd.
Dat was dan niet mijn zusje want die had de lengte van jou opener met minstens driekwart ingekort.quote:Op maandag 4 juli 2022 00:54 schreef Cockwhale het volgende:
Gister ook nog de diameter van je zusjes opening gewijzigd.
Nee, dan was haar huig nu te bekijken door in haar endeldarm te turen.quote:Op maandag 4 juli 2022 00:57 schreef harry64 het volgende:
[..]
Dat was dan niet mijn zusje want die had de lengte van jou opener met minstens driekwart ingekort.
Ech nie. Dan was jou pikkie gewoon een kopje kleiner. Was je wat minder een grote eikel geweest zeg maar. Of eikel-loos, dat kan ook zó maar.quote:Op maandag 4 juli 2022 01:12 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee, dan was haar huig nu te bekijken door in haar endeldarm te turen.
Dat was niet per 'abuis'. Weet je verekte goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er waren een hoop posts abusievelijk verwijderd en die zijn weer teruggezet. Door het terugzetten verschijnt er een melding onderin dat de post gewijzigd, ook al is er niets inhoudelijks aan de tekst veranderd. Ik begrijp dat dit 'raar' overkomt, maar zo zit het systeem in elkaar.
En zoals al eerder opgemerkt, opmerkingen over de Frontpage graag in Feedback Frontpage. Vragen/opmerkingen mogen ook in DM.
Is het zo duidelijk? Niets aan de hand dus.
Je bent al over je depressie heen zo te lezenquote:Op maandag 4 juli 2022 00:41 schreef harry64 het volgende:
[..]
Zo, zo, zo. Jij weet wel errug veel voor een nul-dagen-een-posting user.
edit LOL, effe je profiel net gezien, je bent nog geen 10 minuten oud.![]()
LOL KVG klantje, leuk je gekend te hebben.quote:Op maandag 4 juli 2022 02:14 schreef lekkermanouwereus het volgende:
[..]
Je bent al over je depressie heen zo te lezen
quote:Op maandag 4 juli 2022 01:19 schreef harry64 het volgende:
Het lijkt er op dat ik als FP-beestje dit forum-topic wel leuk vindt. Is het einde van de wereld dan tóch nabij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |