quote:
Op woensdag 28 september 2022 23:11 schreef Pinuts het volgende:Even een up, want mijn volgende tripje komt eraan.
Ik ben aan het twijfelen tussen een rugzak van 45 en 65 liter. 65 liter lijkt me aan de grote kant, maar bij 45 liter twijfel ik weer of ie groot genoeg is. Ideaal zou er iets tussenin zitten, maar het uiterlijk moet ook wat en vind de Osprey archeon wel echt heel mooi

Denken jullie dat 45 ook genoeg is voor bijv zuid amerika tripjes (dus zowel warm als koud meenemen). Qua kleding pak ik nooit heel erg veel (bijv. 2 lange broek, 2 kort, 3 a 4 shirtjes en 1 trui).
Heb zelf de Osprey farpoint 55 op het oog, de "ingebouwde" daypack kan handig zijn (zeker als je er niet al een hebt).
Tot ik iets besluit reis ik gewoon met koffer en een Osprey Daylite Plus
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2025:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan