Welke baby?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jemig, zo'n lief babietje en dan zo'n enge hand die alle aandacht trekt
Ach, wat is apart?quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:10 schreef Samhain het volgende:
Je kind je eigen artiestennaam als (tweede) naam geven. Ik vind het wat euh...apart.
Oh ja, het kan allemaal veel aparter, I know!quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ach, wat is apart?
Vernoeming.nl kinderen Emile Ratelband
Ze wordt gewoon jong oma.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:04 schreef _Arual_ het volgende:
Fajah Lourens wordt oma. En nu voel ik me oud.
Ja haar dochter is al 22. Jong moeder en jong oma.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:20 schreef SQ het volgende:
Dan was ze ook jong moeder. Ik zag dat fajah 2 maanden ouder is dan iken ik verschoon de luiers van mijn eigen baby nog.
arm kleinkind, zo'n dubieuze omaquote:Op vrijdag 9 september 2022 19:04 schreef _Arual_ het volgende:
Fajah Lourens wordt oma. En nu voel ik me oud.
Roy donders is hetero????quote:Op zondag 11 september 2022 20:35 schreef potjecreme het volgende:
Roy Donders (31) deelt heuglijk nieuws: de Brabantse stylist en zanger verwacht samen met zijn vriendin Michelle een kindje! Dit maakt het stel bekend via YouTube.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)568/roy-donders-baby
Filmpje gekeken. Vanaf 10:00 minuten ongeveer.quote:Op zondag 11 september 2022 20:35 schreef potjecreme het volgende:
Roy Donders (31) deelt heuglijk nieuws: de Brabantse stylist en zanger verwacht samen met zijn vriendin Michelle een kindje! Dit maakt het stel bekend via YouTube.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)568/roy-donders-baby
Sinds maart al samen h, dus werd tijdquote:Op zondag 11 september 2022 21:30 schreef vencodark het volgende:
Oh, ze krijgen een kind zelfs. De had ik niet verwacht want wist wel dat ze samen waren.
Ik merk dat ik met dit soort dingen erg veel moeite heb na mijn twee miskramen. Meneer besluit even geen homo meer te zijn (ja sorry, maar zo komt het over) en krijgt ook binnen een halfjaar een zwangerschap cadeau. Ik neem aan dat ze al 3 maanden is gezien ze het bekend hebben gemaakt.quote:Op maandag 12 september 2022 08:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Sinds maart al samen h, dus werd tijd
Ik denk dat Marvin 100% gelijk heeft. En het kind wordt er straks de dupe van.quote:Op maandag 12 september 2022 09:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ex van Roy Donders beweert dat hij alleen met haar samen is vanwege zijn kinderwens. De tijd zal het uitwijzen hoe deze relatie verder gaat lopen.
https://www.linda.nl/nieu(...)-donders-kinderwens/
Hij heeft traag zaad dus ze was vorige maand alvast gestopt met de pil. Ze hadden geen van beide verwacht dat het zo snel raak zou zijn vanwege dat slechte zaad. En de test is pas net droog dus we weten nog helemaal niet of ze daadwerkelijk een kind, gezond en wel, gaan krijgen.quote:Op maandag 12 september 2022 09:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik merk dat ik met dit soort dingen erg veel moeite heb na mijn twee miskramen. Meneer besluit even geen homo meer te zijn (ja sorry, maar zo komt het over) en krijgt ook binnen een halfjaar een zwangerschap cadeau. Ik neem aan dat ze al 3 maanden is gezien ze het bekend hebben gemaakt.
Het is niet dat ik het niemand gun, maar ik zie echt teveel om me heen dat halve reality sterretjes die amper voor zichzelf kunnen zorgen en alleen voor aandacht leven op basis van dat laatste een kind besluiten te nemen. En ze krijgen het nog ook, gezond en wel. Dit schijnt trouwens een normale reactie te zijn naar aanleiding van een miskraam.
[..]
Ik denk dat Marvin 100% gelijk heeft. En het kind wordt er straks de dupe van.
Iemand bij RTL Boulevard beweerde dat ook. Geen idee wat diens bron was.quote:Op maandag 12 september 2022 09:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ex van Roy Donders beweert dat hij alleen met haar samen is vanwege zijn kinderwens. De tijd zal het uitwijzen hoe deze relatie verder gaat lopen.
https://www.linda.nl/nieu(...)-donders-kinderwens/
Wat heb je nou aan zo'n association fallacy?quote:Op maandag 12 september 2022 12:06 schreef GereDathan het volgende:
Ik lees liever dat Royke een kind krijgt dan dat verschrikkelijke mens uit Den Haag (Barbie).
Ik word ook doodmoe van die BN-er/Samantha/Hazes cross-overs elke keer.quote:Op maandag 12 september 2022 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan zo'n association fallacy?
Alsof er keuze is.
Mooiquote:Op maandag 12 september 2022 10:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Het slimme volk denkt nog een beetje na over de zin en onzin van voortplanting en het domme volk blijft ze maar uitpoepen omdat het ze zelf zo enig lijkt. Dat baart me enigszins zorgen; dat de Donders Juniors straks de wereld moeten gaan redden.
Nou ja, aprs nous le dluge, zal het motto wel zijn.
Wat moet de wereld toch zonder je.quote:Op maandag 12 september 2022 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch nog een beetje aan mijn vrouwelijke lotsbestemming voldaan.
Ze had eerder een tweeling?quote:Op maandag 12 september 2022 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
Elise Boers is zwanger van baby nummer 3, en het is zwangerschap nummer 2!!!!! jaja hoe kan dat nu?!?!
Eigenlijk is het dan als je 1 wordt je 2e birthdayquote:Op dinsdag 13 september 2022 14:58 schreef SQ het volgende:
Tsja nou ja er is niks aan gelogen lijkt me
Vind ik wel, je viert je geboortedag.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:13 schreef Donna het volgende:
Ja birthday is eigenlijk ook geen logisch woord in de zin van een jaar ouder worden.
Mja. Ja het ligt er aan hoe je het bekijkt. Als je het ook gebruikt bij de geboorte dan is de eerste verjaardag de tweede geboortedag.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik wel, je viert je geboortedag.
U heeft gelijk jaquote:Op woensdag 14 september 2022 14:28 schreef Mariposas het volgende:
Huh? Er staat toch niet happy birthday, maar happy birth day. Dat heeft een andere betekenis. Feitelijk gezien: fijne verjaardag of fijne geboortedag. Het slaat alsnog nergens op natuurlijk, want om dat twee dagen later te zeggen klopt ook niet.
Ooohhhhh, leuk!quote:Op donderdag 15 september 2022 20:39 schreef JourneyBlue het volgende:
https://pagesix.com/2022/(...)-with-ryan-reynolds/
Blake Lively is pregnant, expecting fourth baby with Ryan Reynolds
[ afbeelding ]
OK, dit klinkt heel bijzonder:quote:Op donderdag 15 september 2022 20:41 schreef Donna het volgende:
Nick Cannon is vader geworden van zijn 9de kind. Dit keer met een nieuwe vrouw, voor de afwisseling;
Plaatjes en praatjes;
https://people.com/parent(...)-model-lanisha-cole/
[ afbeelding ]
ONYX ICE COLE CANNON
Brittany Bell is ook zwanger op dit moment van Nick en de geruchten gaan dat Alyssa Scott (met wie hij zoontje Zen kreeg die overleden is) ook weer zwanger is.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:52 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
OK, dit klinkt heel bijzonder:
& voor de tussenstand er is er net een geboren 10 weken geleden en er zijn er nog 2 onderweg, toch?
[ afbeelding ]
& Abby de La Rosa (Zion and Zillion) ook voor de 2e keer zwanger, dusquote:Op donderdag 15 september 2022 20:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Brittany Bell is ook zwanger op dit moment van Nick en de geruchten gaan dat Alyssa Scott (met wie hij zoontje Zen kreeg die overleden is) ook weer zwanger is.
Dan zijn nummer 10 en 11 dus bevestigd onderweg en mogelijk nr. 12 ook. Poeh.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:02 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
& Abby de La Rosa (Zion and Zillion) ook voor de 2e keer zwanger, dus
MIjn god, (minstens) 12 kinderen (waarvan 1 overleden) van 6 vrouwen.
Maar hoeveel komen er nog!? (Behalve Nick zelf).quote:Op donderdag 15 september 2022 21:02 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
& Abby de La Rosa (Zion and Zillion) ook voor de 2e keer zwanger, dus
MIjn god, (minstens) 12 kinderen (waarvan 1 overleden) van 6 vrouwen.
Ik moest lachenquote:Op zondag 25 september 2022 08:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hoeveel komen er nog!? (Behalve Nick zelf).
Dat moest natuurlijk ook wel, als hij eerder moest spreken omdat de vliezen gebroken waren, dat had niet veel langer kunnen duren dan dit weekend.quote:Op maandag 26 september 2022 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Thierry Baudet is vader geworden.
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-geworden~aa54f84e/
Knap stel (kan er niet veel anders van maken,quote:Op maandag 26 september 2022 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo, die ligt er goed bij.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:39 schreef Donna het volgende:
Danny Froger is gisteren opnieuw vader geworden.
Dochter Scottie is geboren;
[ afbeelding ]
Vind het wel een leuke naam....als je in een Engelstalig land woont dan. In Suits zat ook een Scottie (nou ja, dat was in principe haar achternaam)quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:09 schreef SQ het volgende:
Scottie is ook wel zo'n instahippe naam tegenwoordig. Superleuk voor een peutertje, maar ja. Dat ben je maar heel kort.
Vind het ook wel een leuke naamquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:22 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Vind het wel een leuke naam....als je in een Engelstalig land woont dan. In Suits zat ook een Scottie (nou ja, dat was in principe haar achternaam)
Recap voor je:quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 11:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even gemist dat Nick een1 jarig kind heeft met de naam Powerful Queen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar heeft ie 2 weken terug ook een dochter gekregen: Onyx. Ik hou het allemaal niet meer bij joh.
Hij schrijft op instagram over Onyx: "I wish to mute any low vibrational frequencies and only rejoice with the Highest Class of Civilization who are truly aligned with our purpose here in this dimension."quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:20 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Recap voor je:
(8) Legendary Love aka Legend Cannon (jongen, Bre Tiesi, https://www.instagram.com/p/CjHBkGnpWal/) 28-06-2022
(9) Onyx Ice Cole Cannon (meisje, Lanisha Cole, https://www.instagram.com/p/Cig7t_csPat/) 15-09-2022
(10) RISE MESSIAH CANNON (jongen, Brittany Bell, https://www.instagram.com/p/CjI9CtCpNlH/?next=%2F) 30-09-2022
Dus 3 kinderen rond de 3 maanden oud, nieuw record. Alle kinders hebben uiteraard hun eigen IG
+Abby de La Rosa is momenteel zwanger en Alyssa Scott lijkt dat ook te zijn...
quote:Op maandag 26 september 2022 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Onyx Ice Cole. Ghettonaam alvast in de pocketquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 11:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even gemist dat Nick een1 jarig kind heeft met de naam Powerful Queen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar heeft ie 2 weken terug ook een dochter gekregen: Onyx. Ik hou het allemaal niet meer bij joh.
Onyx vind ik nog wel gaan vergeleken bij andere namen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Onyx Ice Cole. Ghettonaam alvast in de pocket
Ik vond Rise... Messiah wel een bijzondere.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Onyx vind ik nog wel gaan vergeleken bij andere namen.
Legendary Love. Powerful Queen. Wat is deze joh
Zo dat is vlug. Zulke berichten steken nog steeds, ondanks dat ik nu 2 kinderen heb, maar dat heeft wel jaren geduurdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:13 schreef Mariposas het volgende:
Kaley Cuoco (Big Bang theory) en Tom Pelphrey (Ozark) verwachten een dochter.
Ze kennen elkaar sinds april 2022, lekker doorpakken dus.![]()
https://www.dailymail.co.(...)expecting-child.html
Ja, ik sla het nieuwe seizoen van URK daarom meteen over. Ik las net ook dat Ab uit de serie is gestapt in navolging van Jacomien. Juist hen vond ik zo leuk samen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:48 schreef Mrmime het volgende:
Die ene van die tweeling uit Urk heeft een jongetje gekregen, Jason.
Oh echt? Dan kijk ik ook niet meer. Was wel beetje fan van Ab, met z’n droge klotehumor. Dus nog meer zendtijd voor het lawaaierige aandachtsapparaat Greetje. Waarvan ik er laatst achter kwam dat zij nog maar 32 isquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ik sla het nieuwe seizoen van URK daarom meteen over. Ik las net ook dat Ab uit de serie is gestapt in navolging van Jacomien. Juist hen vond ik zo leuk samen.
Het was tot de 18e eeuw de juiste spelling van Klaas, dus ouder kan bijna niet, alleen was het vast wel een jongensnaam.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jammer dat die oud Hollandsche namen worden verneukt tot iets wat hip moet zijn.
Ik zie nu pas dat het om een meisje gaat. Claes had al mijn aandacht opgeistquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:36 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het was tot de 18e eeuw de juiste spelling van Klaas, dus ouder kan bijna niet, alleen was het vast wel een jongensnaam.
Billie.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:47 schreef F_r het volgende:
Ik dacht eerst ook jongen. Hoe heet de oudste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |