Je weet je plek weer in de rangorde.quote:
Onderaanquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet je plek weer in de rangorde.
Ik denk dat SBE onderop bedoeltquote:
Onder mijn vleugeltje lul.quote:
Wil je ook onder mijn vleugeltje?quote:
Ik weet inmiddels niet meer wat ik wel of niet wil.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je ook onder mijn vleugeltje?
Ik ken dat gevoel, is het uit tussen jullie?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels niet meer wat ik wel of niet wil.
Extreem lang verhaal, ga ik niemand mee vermoeien. Maar lastig is het wel.quote:
Ja het is uit, na 9 en een half jaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, is het uit tussen jullie?
Sterkte man!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Extreem lang verhaal, ga ik niemand mee vermoeien. Maar lastig is het wel.
[..]
Ja het is uit, na 9 en een half jaar.
* Mrsloveable geeft knuffelquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt moppiequote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable geeft knuffel
Sterkte Woudje
Ik heb ooit een relatie van dik 4 jaar gehad waarvan we een dikke 2 jaar samenwoonde die op de klippen liep. Was ook niet het gemakkelijkste om overheen te komen.quote:
Klote man.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
*knuffel geeftquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Was ook een moeilijk gesprek, maar het is beter zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een relatie van dik 4 jaar gehad waarvan we een dikke 2 jaar samenwoonde die op de klippen liep. Was ook niet het gemakkelijkste om overheen te komen.
Dat sukkelen was al een tijdje aan de gang, ik had al een tijdje mijn twijfels.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klote man.![]()
Soms is het beter om er een punt er achter te zetten dan door blijven sukkelen.
Soms heb je van een ander een schop onder je kont nodig. Ik vind het jammer voor je. Laat het dit weekend lekker bezinken en kijk daarna verder.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was ook een moeilijk gesprek, maar het is beter zo.
[..]
Dat sukkelen was al een tijdje aan de gang, ik had al een tijdje mijn twijfels.
Op de TT van Assen kwam ik mijn ex tegen (ja die zie nog wel eens) en ze zei: ik zie dat je niet gelukkig bent, dat raakte mij zo erg, want het was nog niemand opgevallen en heeft mij doen beseffen dat dit niet meer gaat werken.
Zou over twee weken op vakantie, die mag ik nog even gaan annulerenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms heb je van een ander een schop onder je kont nodig. Ik vind het jammer voor je. Laat het dit weekend lekker bezinken en kijk daarna verder.
Als het niet meer werkt, dan werkt het niet meer en dan is het inderdaad beter om er een punt achter te zetten zoals SBE al zei.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was ook een moeilijk gesprek, maar het is beter zo.
[..]
Dat sukkelen was al een tijdje aan de gang, ik had al een tijdje mijn twijfels.
Op de TT van Assen kwam ik mijn ex tegen (ja die zie nog wel eens) en ze zei: ik zie dat je niet gelukkig bent, dat raakte mij zo erg, want het was nog niemand opgevallen en heeft mij doen beseffen dat dit niet meer gaat werken.
Ja daarom heb ik daar ook voor gekozen, afgelopen dinsdag heb ik er een punt achter gezet.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het niet meer werkt, dan werkt het niet meer en dan is het inderdaad beter om er een punt achter te zetten zoals SBE al zei.
Ik vind het echt rot voor je.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik daar ook voor gekozen, afgelopen dinsdag heb ik er een punt achter gezet.
Och jee .....quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Hoort bij het leven denk ik dan maarquote:
Ja, dat sowieso, afgelopen week ook twee dagen thuis gebleven, gelukkig snapte mijn werkgever mij welquote:
Dat is fijn!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, afgelopen week ook twee dagen thuis gebleven, gelukkig snapte mijn werkgever mij wel
Ik drink er eendje met je mee.quote:
Vakantie is overratedquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou over twee weken op vakantie, die mag ik nog even gaan annuleren
Ah nee joh.....heel veel sterkte!!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik daar ook voor gekozen, afgelopen dinsdag heb ik er een punt achter gezet.
Ik ga luisterenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vakantie is overrated
Gezellig muziekje voor jou
@:schakeltopia
Bedankt CD, moet je nog ff wachtenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah nee joh.....heel veel sterkte!!
Altijd verstandig om naar de Dees te luisteren.quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd verstandig om naar de Dees te luisteren.
Schop.quote:
Is ook mooiquote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is de favoriet van @:schakeltopia en mij
De Dees is ook een jong bloempje, ik voel mij soms net een oude zak.quote:
Oleeeee, klepperdeklepquote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat met mijn vingers tussen de castagnetten
Sterkte woud.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Lief van jequote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog even geen oppasoma....maar vind het echt verdriet voor je.....
Jij bent ook één van de liefste.quote:
Soms zit het mee...quote:Op zaterdag 2 juli 2022 09:49 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vanmorgen toch een heftige hoop gelegd, ik was bijna bang dat ik de plee zou verstoppen ermee
Wel een opgelucht gevoel als je zo'n rakker eruit druktquote:
Dat is een waarheid als een koequote:Op zaterdag 2 juli 2022 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een opgelucht gevoel als je zo'n rakker eruit drukt
je kruin streelde het onderdeks?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 09:49 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vanmorgen toch een heftige hoop gelegd, ik was bijna bang dat ik de plee zou verstoppen ermee
Dat nog net niet, dat gebeurd alleen als ik heftig moet ruftenquote:
Natuurlijk kunnen we dat Bob!quote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:26 schreef dud0r het volgende:
![]()
@:r-woud93 sterkte kerel. Ook al heb je er zelf een punt achter gezet omdat het beter is zijn het nooit leuke dingen
Hier niet: Trio op cruiseship gaat mis; worden betrapt door partners en dat leidt tot 60-koppige vechtpartijquote:
Gezellig weerquote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Hier niet: Trio op cruiseship gaat mis; worden betrapt door partners en dat leidt tot 60-koppige vechtpartij
Love boat![]()
[ twitter ]
Al dat vleesquote:
Gezellig zegquote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Hier niet: Trio op cruiseship gaat mis; worden betrapt door partners en dat leidt tot 60-koppige vechtpartij
Love boat![]()
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:22 schreef maily het volgende:
[..]
Al dat vlees
Je vraagt je bijna af of mensen hun gewicht moeten opgeven als ze zich inschrijven voor zo'n cruise
Bizar en schandalig.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:38 schreef aloa het volgende:
Wat een verhaal ook dit...
https://nos.nl/artikel/24(...)ar-eigenlijk-niet-op
Slechte zaak van de KNVBquote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:38 schreef aloa het volgende:
Wat een verhaal ook dit...
https://nos.nl/artikel/24(...)ar-eigenlijk-niet-op
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:39 schreef maily het volgende:
[..]
Bizar en schandalig.
Hopelijk komt nu de onderste steen boven.
Eindelijk ....
Ik vraag me af wie de dader is.quote:
Ik ook. Hier staat een lijst met mogelijke kandidaten #6quote:
Zal vanzelf wel duidelijk worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook. Hier staat een lijst met mogelijke kandidaten #6
VBL / Vera Pauw: 'Ben als jonge speelster verkracht'
Vast wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komen we misschien nog wel achter
die reten zijn zo groot.. en die wc's zijn allemaal vacuum systemen..quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:22 schreef maily het volgende:
[..]
Al dat vlees
Je vraagt je bijna af of mensen hun gewicht moeten opgeven als ze zich inschrijven voor zo'n cruise
Too much informationquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die reten zijn zo groot.. en die wc's zijn allemaal vacuum systemen..
dat darmen door het vacuum binnenste buiten gezogen worden is een wekelijkse happening
eet smakelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die reten zijn zo groot.. en die wc's zijn allemaal vacuum systemen..
dat darmen door het vacuum binnenste buiten gezogen worden is een wekelijkse happening
lekker heurquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb een broodje gezond en broodje beenhamsalade
van die buren op 5km afstand die je nooit spreekt?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
Vanavond buurt bbq
geen idee waarom ik me daar voor opgegeven heb
woon buitenafquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die buren op 5km afstand die je nooit spreekt?
ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
woon buitenaf
dus we wonen allemaal redelijk uit elkaar
grootste gedeelte is boven de 60
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
Vanavond buurt bbq
geen idee waarom ik me daar voor opgegeven heb
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik
en is hier ook.. ik woon in een seniorenflatben een van de enige twee die nog werken.
sjoelenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boerengolf ook enzo?
en spijkerpoepen
Boerengolf lijkt mij nog wel leukquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boerengolf ook enzo?
en spijkerpoepen
die bejaarden moeten om 20u weer naar huis want dan komt de zorg ze op bed leggenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:
en dan BBQ
ik hoop voor 10 uur weer thuis te zijn
Lekker hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:
en dan BBQ
ik hoop voor 10 uur weer thuis te zijn
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die bejaarden moeten om 20u weer naar huis want dan komt de zorg ze op bed leggen
Welke is het?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
ik hoorde net de meest cheesy pickup line
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'ik wil pannenkoeken met je bakken want ik wil je in beslag nemen'
Goeie welquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'ik wil pannenkoeken met je bakken want ik wil je in beslag nemen'
Of thuis de buurt BBQ georganiseerdquote:
Of een scherm ophangenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of thuis de buurt BBQ georganiseerd
3 jaar geleden gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of thuis de buurt BBQ georganiseerd
F1 met barbaren kijken, dat is de absolute definitie van de helquote:
Noicequote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
3 jaar geleden gedaan
laatste keer dat het georganiseerd was(ivm Corona)
Hoeft van mij ook niet echtquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
F1 met barbaren kijken, dat is de absolute definitie van de hel![]()
Oké, ik ken het niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, paar jaar geleden ook geweest
Die cry babies lijken wel goede vooruitgang te hebben geboektquote:
Best wel ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die cry babies lijken wel goede vooruitgang te hebben geboekt
Jammer dat Lewis Jankerton sneller lijkt in de trainingen dan Russel. Als Russel Hamilton helemaal te kakken zet voor 'the best fans in de world' zou ik heerlijk vinden.quote:
We gaan het zien vanmiddagquote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat Lewis Jankerton sneller lijkt in de trainingen dan Russel. Als Russel Hamilton helemaal te kakken zet voor 'the best fans in de world' zou ik heerlijk vinden.
Ik hoop dat Russel netjes als 3e mag starten morgen achter de Ferrari's natuurlijk en Jankerton er op snelheid in Q1 word uitgeredenquote:
Doe maar MAX op 1.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat Russel netjes als 3e mag starten morgen achter de Ferrari's natuurlijk en Jankerton er op snelheid in Q1 word uitgereden
Als Max op 1 eindigt is zijn wagen per definitie illegaalquote:
Lolquote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Max op 1 eindigt is zijn wagen per definitie illegaal
Iedereen met een beetje verstand van autosport weet dat Ferrari immers de beste en snelste wagens bouwt. Iedereen die sneller is heeft zich niet aan het technisch reglement gehoudenquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omroep Max zendt toch al uit op 1?
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje verstand van autosport weet dat Ferrari immers de beste en snelste wagens bouwt. Iedereen die sneller is heeft zich niet aan het technisch reglement gehouden
Ga voor mij ook even.quote:
Niet zo zeiken, SBE heeft menig legioen de halve over gestuurd voor jouw vrijheidquote:
Sorryquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, SBE heeft menig legioen de halve over gestuurd voor jouw vrijheid
Yep net weer thuis. Was ook best wel druk en warmquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep net weer thuis. Was ook best wel druk en warm
Wel leuk gehad?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep net weer thuis. Was ook best wel druk en warm
Dat is gewoon salamiquote:
Wat een culinair barbaar ben jijquote:
Is dat van dat programma van Snelle?quote:
Heb jij gekeken? Misschien zo eens even terug kijkenquote:
Gister gezien.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb jij gekeken? Misschien zo eens even terug kijken
Ahah!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/pr(...)es-vol-lof~aa334b4a/
Lekker man, kutbeestenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
@:r-woud93 ik heb net een duif vol voor z'n kloten gereden met 85 km/u
Pok
Die ligt nu of ergens na te spartelen in de bosjes of hij was meteen deaud
Ik geef het niks, niet mijn soort programmaquote:
Hier gelukkig nooit last van, maar wel vervelend ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Kraaien ook stomme beesten, heb ook in overvloed
Hier wel.. zodra wat vogelvoer ophangt komen ze er al vrij snel aan..quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier gelukkig nooit last van, maar wel vervelend ja.
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Dan hebben jullie die zeemeeuwen van hier niet meegemaakt.
Denk niet dat ze naar Appelscha gaan vliegen neequote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Dan hebben jullie die zeemeeuwen van hier niet meegemaakt.
Ik hang nooit vogelvoer opquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier wel.. zodra wat vogelvoer ophangt komen ze er al vrij snel aan..
Die trekken met gemak een vuilniszak uit elkaar. Altijd een teringbende op de op de ochtend dat er vuilnis wordt opgehaald.quote:
Geen last meer van sinds we sinds jaren ondergrondse vuilcontainers hebben hier.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die trekken met gemak een vuilniszak uit elkaar. Altijd een teringbende op de op de ochtend dat er vuilnis wordt opgehaald.
Raar dat ze daar nog geen containers hebben.. scheelt toch weer een troep wat op straat ligt etcquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die trekken met gemak een vuilniszak uit elkaar. Altijd een teringbende op de op de ochtend dat er vuilnis wordt opgehaald.
Ze willen het wel maar er zijn weinig locaties geschikt daarvoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Raar dat ze daar nog geen containers hebben.. scheelt toch weer een troep wat op straat ligt etc
Ik heb buren die natuurliefhebber zijn, daar is genoegquote:
I know. maar ik vind wel leuk vogeltjes in de tuin..soms een stuk of 10 musjesquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Welnee. Die vangen wel wat anders dan hoor.
Oh tja dan houd t op héquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze willen het wel maar er zijn weinig locaties geschikt daarvoor.
Ah kunnen ze daar hun buikje vol etenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb buren die natuurliefhebber zijn, daar is genoeg
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
I know. maar ik vind wel leuk vogeltjes in de tuin..soms een stuk of 10 musjes
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah kunnen ze daar hun buikje vol eten
Ja en dan zijn ze lekker aan t piepenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Bij mijn ouders hingen nestkastjes, altijd leuk om te zien als de jonkies voor het eerst uitvliegen.
Dat begint al eerder als ze honger beginnen te krijgen.Toen ik nog klein was pakte mijn vader wel eens zo'n nestkastje om mijn zusje en ik er in te laten kijken. Dan gingen gelijk de bekjes open daar ze dachten dat ze wormpjes zouden krijgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja en dan zijn ze lekker aan t piepen
Of ze dachten he een lekker badeendjequote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat begint al eerder als ze honger beginnen te krijgen.Toen ik nog klein was pakte mijn vader wel eens zo'n nestkastje om mijn zusje en ik er in te laten kijken. Dan gingen gelijk de bekjes open daar ze dachten dat ze wormpjes zouden krijgen.
Ik denk niet dat al die musjes vrouwelijk waren.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of ze dachten he een lekker badeendje
Hahaquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat al die musjes vrouwelijk waren.
Ik ben weer scherp deze avond.quote:
Goed geslapen zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben weer scherp deze avond.
Klokje rond vannacht.quote:
Had je het ook nodigquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klokje rond vannacht.![]()
Normaal slaap ik nooit langer dan een uur of 7.
Idd, zelfs jij had vannacht veilig bij mij in bed kunnen kruipen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had je het ook nodig
Ik 8 uurtjes
Had ik dat maar gewetenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, zelfs jij had vannacht veilig bij mij in bed kunnen kruipen.
Geniet er vanquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
glaasje wijn, goed gezelschap... prrriima
Ik val zelden snel in slaap en door slapen ene keer wel andere keer weer nietquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Slapen is voor apen.....![]()
Slaap makkelijk in, maar nachtelijk nog weleens een uurtje of wat wakker óf rond 5 uur al wakker
Vanavond heb je een herkansing.quote:
Superbadeendje ligt ook totaal niet stil hè.....quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik val zelden snel in slaap en door slapen ene keer wel andere keer weer niet
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanavond heb je een herkansing.
Soms niet, vleugels die wapperenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Superbadeendje ligt ook totaal niet stil hè.....
Je bent in de war met mijn parkiet.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Superbadeendje ligt ook totaal niet stil hè.....
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent in de war met mijn parkiet.
quote:
Vrouwen hebben altijd wel wat te klagen.quote:
Als ik ergens een hekel aan heb is het ontbijt op bed.....quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben altijd wel wat te klagen.Ze zullen ook nooit toegeven en zeggen dat ze een heerlijke nacht hebben gehad en dat het ontbijt op bed geweldig was.
Nou is het genoeg, ik denk maar dat ik op mannen ga vallen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het ontbijt op bed.....![]()
@dud0rquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou is het genoeg, ik denk maar dat ik op mannen ga vallen.![]()
Weten jullie nog iemand die steeds verkering zoekt en daar wilde fantasieën op nahoud?
Oh jawel hoor..als ik morgen vroeg ontbijt op bed krijg dan geef ik je wel een wel verdiende complimentquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben altijd wel wat te klagen.Ze zullen ook nooit toegeven en zeggen dat ze een heerlijke nacht hebben gehad en dat het ontbijt op bed geweldig was.
Die doet het al met Haags.quote:
Hier ben ik het wel mee eens ja, maar wel roepen dat wij mannen altijd iets verkeerds doenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Inkoppertjequote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weten jullie nog iemand die steeds verkering zoekt en daar wilde fantasieën op nahoud?
Deal, ik zal het hoofdeinde van het bed voor je omhoog doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh jawel hoor..als ik morgen vroeg ontbijt op bed krijg dan geef ik je wel een wel verdiende compliment
Even nadenken hee ....quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deal, ik zal het hoofdeinde van het bed voor je omhoog doen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deal, ik zal het hoofdeinde van het bed voor je omhoog doen.
Samen Ducktales kijkenquote:
Die heb ik nou net weer niet maar nog wel genoeg andere series.quote:
Scooby doo, Roadrunner.... Name it.quote:
De Animaniacs, Knabbel en Babbel, Rescue Rangers,Starstreet, Nils Holgersonquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Scooby doo, Roadrunner.... Name it.
Nils Holgerson.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De Animaniacs, Knabbel en Babbel, Rescue Rangers,Starstreet, Nils Holgerson
Heb wel een gekke dingen gezien jaquote:
Ik ben er zo benieuwd na, zie zoveel voorbij komen hier overquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Ooit aan begonnen maar het boeide me niet lang genoeg ....
Denk het ook jaquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Vrouwtje Theelepel vond hij leuker denk ik
Nee.quote:
Hier moet ik even een goede grap op verzinnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |