Twee boeren in de buurt van mijn ouders hebben ook zulke apparaten staan met verschillende seizoensgebonden dingen inquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die staan hier bij zo'n tuinder, die de bakjes er vers in schuift, een soort FEBO maar dan met aardbeitjes
[ afbeelding ]
Ik vind er niks aan. Kan het wel eten maar het voegt voor mij niks toe...het verpest alleen maar. Zonde van de aardbeienquote:
Ahzo,liever in een beker warme chocomelquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan. Kan het wel eten maar het voegt voor mij niks toe...het verpest alleen maar. Zonde van de aardbeien
Nee daar vind ik ook al niks aanquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ahzo,liever in een beker warme chocomel
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ahzo,liever in een beker warme chocomel
Man manquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee daar vind ik ook al niks aanchocomel
Dit soort dingen zijn alleen lekker als je stoned bentquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gesmolten kaas met aardbeien en uitjes en een beetje slagroom![]()
Ik had eindelijk een nieuwe OP, maar die van jou is leuker, dus ik heb hem weer aangepast. Bedanktquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had eindelijk een nieuwe OP, maar die van jou is leuker, dus ik heb hem weer aangepast. Bedankt
In Ridderkerk zit een aardbeien drive in, daar kan je van allerlei verschillende 'aangeklede' aardbeien krijgen, maar ik vind dat ook zonde, ik heb ze ook liever plain.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan. Kan het wel eten maar het voegt voor mij niks toe...het verpest alleen maar. Zonde van de aardbeien
Heerlijk, en dan het liefst met stukjes haring erdoorquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gesmolten kaas met aardbeien en uitjes en een beetje slagroom![]()
Het ziet er ook niet meteen heel smakelijk uit. Dat bovenste doosje vind ik dan nog wel grappig.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Ridderkerk zit een aardbeien drive in, daar kan je van allerlei verschillende 'aangeklede' aardbeien krijgen, maar ik vind dat ook zonde, ik heb ze ook liever plain.
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel vrolijk uit, maar voor mij een beetje too muchie.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet meteen heel smakelijk uit. Dat bovenste doosje vind ik dan nog wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |