Kijkend naar de Giro denk ik dat Bokkema niet slecht is iig. Tweede deel moet vdPoel mss iets beter liggen qua bochtenwerk.quote:
Ik had eigenlijk verwacht dat die rustig aan zou doenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mollema sterk, schat ik zo in.
Doet ie dat ooit?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat die rustig aan zou doen
Hollandse meesters!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Dat Jumbo-pak, wtf wat een gedrocht is datZijn ze in een bak met modder gewassen ofzo?
Nee, ploegenpresentatie niet gezien.
Nee, ik had het kunnen weten.quote:
Denemarken is een soort oversized Groningen qua landschap, ik denk dat ie een thuiswedstrijd reed.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat die rustig aan zou doen
Zou toch blijven regenen?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van Aert, Poga en Ganna lijken wel de juiste keuze te hebben gemaakt, nu droog en blijft droog, dus die weg gaat droger worden de komende drie kwartier.
En daarna weer regen misschien, dus voor hun wel ideaal ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van Aert, Poga en Ganna lijken wel de juiste keuze te hebben gemaakt, nu droog en blijft droog, dus die weg gaat droger worden de komende drie kwartier.
Regent nog gewoon hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tja, wat heb je er aan om hier vol risico te nemen als je weinig te winnen hebt verder.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:21 schreef The_Undertone het volgende:
Wellens heeft ook wel eens lekkerder tijdritjes gereden
Die neemt gewoon geen risico.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:21 schreef The_Undertone het volgende:
Wellens heeft ook wel eens lekkerder tijdritjes gereden
Denk eigenlijk dat beide Nederlanders een hele goede tijdrit rijden/hebben geredenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is de Bahrainbonus nu verleden tijd?
Volgens de buienradar is het droog en blijft het droog tot 6 uur, maar op tv miezert het nog.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Wat zijn de weersverwachtingen ? Als het nog wat harder gaat regenen dan heeft Mollema nog kans om te winnen ook.
Mathieu gaat er al onder, normaal gesprokenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Wat zijn de weersverwachtingen ? Als het nog wat harder gaat regenen dan heeft Mollema nog kans om te winnen ook.
quote:
Eerst maar even afwachten.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mathieu gaat er al onder, normaal gesproken
Tenzij het nu gaat opdrogen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ganna zit wel heel hoog op zijn fiets, dat is wel een nadeel in die natte bochten.
Ah ok, gaat dus Ganna of v. Aert worden dus (zoals verwacht).quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens de buienradar is het droog en blijft het droog tot 6 uur, maar op tv miezert het nog.
Tenzij er iemand keihard op zijn muil gaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:26 schreef EinarBoe het volgende:
Pogacar en Roglic gaan toch amper tijd op elkaar verliezen, voor het eindklassement doet zo'n etappe als deze vrij weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |