Kitty Herweijerquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Het is ook KEETIE KOOTIE.
Je moet niet alles geloven wat de NOS zegt.
Want anders stond er wel kitti kotti.
Je mag geen kritiek uiten! Dat is namelijk racisme en dan moet het topic dichtquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:42 schreef Duiveltja het volgende:
Wij zijn nu slaven voor het constant aanhoren van die slavernij geschiedenis. Natuurlijk een vreselijke historie, maar druk het niet door iedereens strot.
We weten het het is een zwarte bladzijde. Doe niet alsof mensen dat niet beseffen. Ga verder als volk.
Niet alles draait 100% om uiterlijk. Tenzij je Sterretje of Jokertje heet natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Even gezocht naar die geile chick maar ze heeft een rotkop.
Niffo in je posts gebruiken, maar Keti Koti niet correct kunnen uitspreken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:35 schreef C.L.Werner het volgende:
A niffos
Verschillende partijen willen van Ketikoti, de herdenking van de afschaffing van de slavernij, een nationale feest- én vrije dag te maken.
Ik heb het altijd uitgesproken als KATIE KOOTI maar je spreekt het blijkbaar uit als KITTY KOTTI
Klacht - als witmens niet verdiept in deze feestdag en mij hiermee schuldig gemaakt aan onbewust instituioneel racisme. Ik steun nu de aanvraag om van KetiKoti een nationale feestdag te maken, is immers relevanter dan hemelvaart, 2e paasdag of pinksteren.
ik dacht dat het kotje kotje was, een hoerenhuis in belgiequote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:35 schreef C.L.Werner het volgende:
A niffos
Verschillende partijen willen van Ketikoti, de herdenking van de afschaffing van de slavernij, een nationale feest- én vrije dag te maken.
Ik heb het altijd uitgesproken als KATIE KOOTI maar je spreekt het blijkbaar uit als KITTY KOTTI
Klacht - als witmens niet verdiept in deze feestdag en mij hiermee schuldig gemaakt aan onbewust instituioneel racisme. Ik steun nu de aanvraag om van KetiKoti een nationale feestdag te maken, is immers relevanter dan hemelvaart, 2e paasdag of pinksteren.
Crazy eyes. Herken ik uit duizenden. Die maakt je het leven zuurquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:08 schreef Duiveltja het volgende:
Crazy eyes. Herken ik uit duizenden. Die maakt je het leven zuur
Er zijn waarschijnlijk wel meer mensen die je precies kunnen uitleggen waarom Ketikoti een feestdag is, dan mensen die weten wat precies Hemelvaart, Pinksteren of Pasen betekent.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:35 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik steun nu de aanvraag om van KetiKoti een nationale feestdag te maken, is immers relevanter dan hemelvaart, 2e paasdag of pinksteren.
Racist!!!1!1!!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:57 schreef aloa het volgende:
Mag die vrije dag ook een andere keer? Ik heb niks met ketikoti.
Ok paris hiltonquote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Niffo in je posts gebruiken, maar Keti Koti niet correct kunnen uitspreken.
Inderdaad. Zou me niet verbazen als er een masker op zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
1 juli is op zich wel een goede dag voor een extra vrije dag. Daar heb je tenminste meer kans op mooi weer dan bijvoorbeeld op 1 november.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:57 schreef aloa het volgende:
Mag die vrije dag ook een andere keer? Ik heb niks met ketikoti.
FTFYquote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:59 schreef C.L.Werner het volgende:
Waarschijnlijk stemt toch iedereen voor, want een extra feestdag is toch een extra feestdag.
Bonus: Keti Koti wordt waarschijnlijk gevierd en de slavernij herdacht!
[..]
Ok paris hilton Paris Hilton.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |