abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205197630
Uitgerekende data:

9 juli: Zusje123
29 juli: Elleska

Half augustus: Smart_ass

Begin september: Sway-
23 september: Bami (meisje)

2 oktober: ***Lokasenna***

Eind december: ***automatic_***

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Het Fok! prematurenpakket bevindt zich momenteel bij B.ertha.

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 3% gewijzigd door MaJo op 11-07-2022 11:02:58 ]
pi_205200667
Vandaag een werkplek geregeld voor na mijn bevallingsverlof *O*
Wel spannend om dan ergens weer nieuw te beginnen, maar denk wel dat het beter te combineren is met een kleintje dan waar ik nu werk, iets meer regelmaat in de uren en meer kantoortaken die zelf in te delen zijn.
pi_205209331
Helaas positief getest op corona. :(
Voor de dames doe het tijdens de zwangerschap hebben gehad, had het bij jullie nog gevolgen voor hoe je begeleid werd bij de vk/gyn, extra controles ofzo?
pi_205210695
Vervelend Loka! Hopelijk heb je er niet teveel last van!

Ik heb het twee keer gehad (eerste keer toen ik echt nèt zwanger was, tweede keer in april). Hier geen extra controles maar vragen ze je juist weg te blijven wanneer je klachten hebt en je afspraken te verzetten :Y. Ze willen natuurlijk niet dat je andere mensen besmet daar.
Had hier verder geen gevolgen want mijn toentertijd 4-wekelijkse afspraak viel niet in die paar dagen dat ik ziek was/klachten had (die waren überhaupt mild).
pi_205218719
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
Vervelend Loka! Hopelijk heb je er niet teveel last van!

Ik heb het twee keer gehad (eerste keer toen ik echt nèt zwanger was, tweede keer in april). Hier geen extra controles maar vragen ze je juist weg te blijven wanneer je klachten hebt en je afspraken te verzetten :Y. Ze willen natuurlijk niet dat je andere mensen besmet daar.
Had hier verder geen gevolgen want mijn toentertijd 4-wekelijkse afspraak viel niet in die paar dagen dat ik ziek was/klachten had (die waren überhaupt mild).
Gisteren wel goed beroerd geweest, maar volgens mij is het ergste alweer voorbij.
Goed om te weten. Sowieso heb ik over 3 weken pas weer een controle. Zou wel dinsdag een kinkhoestprik halen, dus morgen maar even bellen om die te verplaatsen.
  zondag 3 juli 2022 @ 09:54:53 #6
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_205219049
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 12:11 schreef Lokasenna het volgende:
Voor de dames doe het tijdens de zwangerschap hebben gehad, had het bij jullie nog gevolgen voor hoe je begeleid werd bij de vk/gyn, extra controles ofzo?
Ah balen! Hopelijk niet teveel last.
Ik ben benieuwd of wij het gaan krijgen deze week. Zijn bij Concert at Sea geweest en je hoort het steeds meer opkomen.

De 13w echo was goed, voor wat ze allemaal konden zien. Het werkte niet mee voor de mooie plaatjes en de meting haha. De Nipt was ook goed, dus dat is mooi. Morgen weer een reguliere afspraak, dus kijken hoe het dan ligt O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 3 juli 2022 @ 11:50:15 #7
208890 June.
Seriously?
pi_205220073
quote:
Ik heb met 28 weken covid gehad, was er wel een paar dagen beroerd van maar geen extra controles hier.
Shine bright like a diamond.
pi_205220351
Ik heb ook geen extra controles gehad. Sinds omikron zou het risico op complicaties niet meer verhoogd zijn en dingen zoals groei houden ze sowieso al in de gaten.
pi_205224474
quote:
Ik heb twee extra groei echo's gehad. Met 23 en 26 weken ongeveer? Er bleek niks aan de hand.

En dat heeft zich bewezen. Afgelopen week zijn wij ouders geworden van een meisje en alles is goed met haar.

(Ik weet niet hoe ik een spoiler met haar kan kan aanmaken)
  zondag 3 juli 2022 @ 19:01:24 #10
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_205226654
[spoiler ]hier tussenin je eigen tekst[/spoiler ] En even die haakjes aan de r plakken..

Gefeliciteerd ook zusje *O* :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_205226716
Gefeliciteerd met jullie dochtertje! O+
pi_205226882
Gefeliciteerd met jullie dochter! Ik hoop dat de bevalling voorspoedig is verlopen.
pi_205241863
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 19:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[spoiler ]hier tussenin je eigen tekst[/spoiler ] En even die haakjes aan de r plakken..

Gefeliciteerd ook zusje *O* :)
Dank je wel!
Haar naam is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2022 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
Gefeliciteerd met jullie dochter! Ik hoop dat de bevalling voorspoedig is verlopen.
De bevalling ging aardig volgens plan. Lekker thuis en in bad. Alleen de persfase was wat pittiger. Daar heb ik ook een knipje gehad. Achteraf logisch: ze nam haar handje direct mee, waardoor de doorgang nauwer was.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 08:32:37 #14
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_205242211
Gefeliciteerd *O* *O*
  dinsdag 5 juli 2022 @ 08:33:04 #15
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_205242214
Gefeliciteerd *O*
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:26:08 #16
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205242559
Gefeliciteerd Zusje! O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_205242752
Wat fijn dat ze er is en de bevalling goed ging! *O* Gefeliciteerd. O+

Had je verwacht dat ze zich voor de uitgerekende datum aan zou dienen? :D Ik zou echt heel verrast zijn geweest, ga er zo vanuit over de 40 weken heen te gaan.
pi_205244738
Ik heb bij deze zwangerschap juist het gevoel dat ze weleens eerder zou kunnen komen, maar dat is nergens op gebaseerd verder :P.
pi_205245387
Ik zei wel dat ze niet bleef zitten tot de 42 weken. Maar dat was meer de wens dan iets anders volgens mij. Ik was er zelf een beetje klaar mee met het warme weer net ervoor.
pi_205246607
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:53 schreef Bami het volgende:
Wat fijn dat ze er is en de bevalling goed ging! *O* Gefeliciteerd. O+

Had je verwacht dat ze zich voor de uitgerekende datum aan zou dienen? :D Ik zou echt heel verrast zijn geweest, ga er zo vanuit over de 40 weken heen te gaan.
Ik dacht ook dat ik over de uitgerekende datum zou raken, maar ze kwam met 39+6! Je weet het nooit.

Gefeliciteerd, Zusje123!
  woensdag 6 juli 2022 @ 07:25:03 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205251518
Voor wie nog een gratis masterclass hypnobirthing wil: vanavond om 18:30 (duurt een uurtje, is in het Engels).

Ik heb 2 jaar geleden voor rond de 50 euro de volledige cursus gevolgd en ik was er superblij mee. De eigenaresse van Positive Birth Company heeft als doel om hypnobirthing voor zoveel mogelijk vrouwen toegankelijk te maken. In dat kader probeert ze het guiness book of records te halen met zoveel mogelijk deelnemers.

In ieder geval een leuke manier om te kijken of hypnobirthing wat voor je is.
Resistance is futile.
  woensdag 6 juli 2022 @ 07:26:05 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205251523
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:14 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Ik heb twee extra groei echo's gehad. Met 23 en 26 weken ongeveer? Er bleek niks aan de hand.

En dat heeft zich bewezen. Afgelopen week zijn wij ouders geworden van een meisje en alles is goed met haar.

(Ik weet niet hoe ik een spoiler met haar kan kan aanmaken)
Gefeliciteerd! *O*
Resistance is futile.
pi_205264599
Gefeliciteerd @Zusje123 *O*

:o Nu sta ik bovenaan.
Dan doe ik alvast een 37 weken dansje *O* De kleine is gisteren begonnen met indalen dus mooie timing, hoef ik niet meer plat te gaan liggen als de vliezen breken.
Verder zijn spullen van de uitleen gebracht, babykamer is zo goed als klaar. Straks nog even de laatste spullen in de vluchttas gooien en verder prutsen met het geboortekaartje want die is nog lang niet naar mijn zin. Baby moet dus nog eventjes geduld hebben.
pi_205297062
Spannend @Elleska !
Wel lekker om alles bijna af te hebben.

Ik ben nu ook officieel in het laatste trimester *O*
  zondag 10 juli 2022 @ 14:36:45 #25
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_205297259
@Lokasenna; wil je mij ook in de OP zetten? Doe maar eind december (verwacht tot een inleiding, dus 2 januari ga ik niet halen). En daar mogen ook de *** bij, want het is een (tweede) Fokbaby hier ;)

Leuk Elleska! Zo spannend allemaal O+

Wij hebben deze week de pretecho voor het geslacht. Ben zoooo benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')