Dat is heel spannend ja, sterktequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:06 schreef Ereshkigal het volgende:
Pff hier even flink in de stress
Gisteravond had ik ineens wat bruin verlies contact gehad met de verloskundige omdat ik geen kramp had en bruin verlies was er geen reden voor paniek. Later op de avond werd bruin rood bloed.
Vannacht werd ik wakker met flink kramp en toen ik naar de wc ging helder rood bloed. Nog steeds zonder stolsels voor zover ik kon zien van ellende uiteindelijk op de bank in slaap gevallen en om 9.00 verloskundige weer gebeld. Moest afwachten en woensdag was vroeg genoeg voor een echo ( die stond al) door nogmaals het verhaal van de oudste te vertellen hoe ontzettende klote zwangerschap dat was en dat onduidelijkheid hels is belde ze later terug dat we maandag mogen komen kon alleen geen tijd zeggen. Bloedverlies is inmiddels volgens mij gestopt... afwachten en duimen draaien maar....
Fijn dat jij terecht kon!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:45 schreef margaretha_01 het volgende:
Oh wat een stress, Ereshkigal! Ik hoop dat alles in orde is en de klachten minder worden!
Ik heb ook de afgelopen week drie dagen roze afscheiding gehad (alleen ‘s ochtends). Kon gelukkig gister terecht bij de arts en volgens hem is alles oke. Vanochtend weer een beetje bruin verlies.
Wist niet dat deze fase zoveel stress zou geven!
Ohhh nee wat een klote nieuws.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:25 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Fijn dat jij terecht kon!
Inmiddels is het bloeden gestopt dus dat stelt me wel gerust. Met mijn jongens naar de dino expo dus hebben ook even afleiding. We maken er maar het beste van de komende 2 dagen meer kunnen we nu niet doen dan heel hard hopen dat alles goed is alsnog...hou jullie op de hoogte
*Update*
Zojuist ben ik het vruchtzakje verloren helaas dus ik ga jullie weer verlaten. A.s maandag heb ik nog een echo om te kijken of alles dan schoon is...
Wat ontzettend k*t… heel veel sterkte …quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:25 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Inmiddels is het bloeden gestopt dus dat stelt me wel gerust. Met mijn jongens naar de dino expo dus hebben ook even afleiding. We maken er maar het beste van de komende 2 dagen meer kunnen we nu niet doen dan heel hard hopen dat alles goed is alsnog...hou jullie op de hoogte
*Update*
Zojuist ben ik het vruchtzakje verloren helaas dus ik ga jullie weer verlaten. A.s maandag heb ik nog een echo om te kijken of alles dan schoon is...
Ahh nee wat verdrietig! Heel veel sterktequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:25 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
*Update*
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:25 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
*Update*
Ik begin idd te merken dat het wat zwaarder valt! Ben ook zo klaar met die warme dagen elke keer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
Deze week begint het wel zwaar te worden vind ik.
Veel harde buiken na elke inspanning, lopen geeft een zwaar gevoel tussen mijn benen, allerlei pijntjes.
En dan te bedenken dat het nog meer dan 7 weken kan duren.
Dat vind ik knap, zeker als je in de zorg werkt!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
De warme dagen trek ik wel, maar die plaknachten.
Hopelijk is je uitslag goed van de suikertest @:Bami .
De test zelf vond ik wel meevallen, vooral saai om daar een paar uur te zitten.
Doen ze liggingsecho bij jullie standaard of moest je erom vragen? Ik merk dat ik er soms ineens wat paranoia van word dat er al sinds begin mei niet meer in mijn buik gekeken is.
Het is in verpleeghuizen altijd al best warm binnen, daar houden de oudjes van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:49 schreef Sway- het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, zeker als je in de zorg werkt!
Liggingsecho doen ze bij ons ook standaard, waarom bij jou niet?
De nachten zijn hier best prima want airco.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
De warme dagen trek ik wel, maar die plaknachten.
Hopelijk is je uitslag goed van de suikertest @:Bami .
De test zelf vond ik wel meevallen, vooral saai om daar een paar uur te zitten.
Doen ze liggingsecho bij jullie standaard of moest je erom vragen? Ik merk dat ik er soms ineens wat paranoia van word dat er al sinds begin mei niet meer in mijn buik gekeken is.
Die krampen, zo vervelend.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:16 schreef Bami het volgende:
Zo dan. Schrok om half 7 wakker met kramp in mijn kuit. Au. Kan nu niet meer slapen natuurlijk.![]()
Nog maar twee dagen werken en dan heb ik verlof.
Dit was mijn eerste ervaring ermee en ik ben geen fan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die krampen, zo vervelend.
Lekker hoor. Ik heb nog weekenddienst, dus zondag is mijn laatste dag.
Nog plannen voor tijdens verlof?
Het is best schrikken jaquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:24 schreef Bami het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste ervaring ermee en ik ben geen fan.Man heeft het ervaren als 'een aardbeving in bed' met hoe snel ik overeind schoot en kronkelde van de pijn, haha.
Vooral nog veel to-do-tjes voordat ze er is. Kleertjes wassen, commode indelen, ziekenhuistas inpakken, zulk soort spul. Verder zie ik wel hoe het loopt, probeer vooral juist niet teveel te plannen zodat ik per dag kan kijken waar ik zin in en puf voor heb.
Gelukkig wordt het na vandaag wel weer minder warm, dat werkt denk ik wel wat fijner?
Alle plannen onder voorbehoud uiteraard!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:53 schreef automatic_ het volgende:
Oh heerlijk joh, bijna verlof!
En inderdaad, niet teveel plannen haha. Ik had dat wel gedaan en toen kwam de zwangerschapsvergiftiging opzetten :/
Hier over 2 weken vakantie en daarna nog een paar weken tot verlof.
20w echo (GUO) hebben we gehad. Was even spannend want ze werkte totaaaaal niet mee. Moesten dus terug komen, omdat ze niks konden zien van het hartje.
Ze is wat aan de kleine kant, dus as donderdag weer een groeiecho om te kijken of het om een achterstand gaat of dat ze op haar eigen lijntje groeit. We hopen natuurlijk het laatste![]()
Blijf het ergens bijzonder vinden, omdat ik diabetes heb (wel goed onder controle) en ik vooral de waarschuwing krijg voor een grote baby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |