Gisteren wel goed beroerd geweest, maar volgens mij is het ergste alweer voorbij.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
Vervelend Loka! Hopelijk heb je er niet teveel last van!
Ik heb het twee keer gehad (eerste keer toen ik echt nèt zwanger was, tweede keer in april). Hier geen extra controles maar vragen ze je juist weg te blijven wanneer je klachten hebt en je afspraken te verzetten. Ze willen natuurlijk niet dat je andere mensen besmet daar.
Had hier verder geen gevolgen want mijn toentertijd 4-wekelijkse afspraak viel niet in die paar dagen dat ik ziek was/klachten had (die waren überhaupt mild).
Ah balen! Hopelijk niet teveel last.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:11 schreef Lokasenna het volgende:
Helaas positief getest op corona.
Voor de dames doe het tijdens de zwangerschap hebben gehad, had het bij jullie nog gevolgen voor hoe je begeleid werd bij de vk/gyn, extra controles ofzo?
Ik heb met 28 weken covid gehad, was er wel een paar dagen beroerd van maar geen extra controles hier.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:11 schreef Lokasenna het volgende:
Voor de dames doe het tijdens de zwangerschap hebben gehad, had het bij jullie nog gevolgen voor hoe je begeleid werd bij de vk/gyn, extra controles ofzo?
Ik heb twee extra groei echo's gehad. Met 23 en 26 weken ongeveer? Er bleek niks aan de hand.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:11 schreef Lokasenna het volgende:
Dank je wel!quote:Op zondag 3 juli 2022 19:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[spoiler ]hier tussenin je eigen tekst[/spoiler ] En even die haakjes aan de r plakken..
Gefeliciteerd ook zusje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bevalling ging aardig volgens plan. Lekker thuis en in bad. Alleen de persfase was wat pittiger. Daar heb ik ook een knipje gehad. Achteraf logisch: ze nam haar handje direct mee, waardoor de doorgang nauwer was.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
Gefeliciteerd met jullie dochter! Ik hoop dat de bevalling voorspoedig is verlopen.
Ik dacht ook dat ik over de uitgerekende datum zou raken, maar ze kwam met 39+6! Je weet het nooit.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:53 schreef Bami het volgende:
Wat fijn dat ze er is en de bevalling goed ging!Gefeliciteerd.
Had je verwacht dat ze zich voor de uitgerekende datum aan zou dienen?Ik zou echt heel verrast zijn geweest, ga er zo vanuit over de 40 weken heen te gaan.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 3 juli 2022 17:14 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ik heb twee extra groei echo's gehad. Met 23 en 26 weken ongeveer? Er bleek niks aan de hand.
En dat heeft zich bewezen. Afgelopen week zijn wij ouders geworden van een meisje en alles is goed met haar.
(Ik weet niet hoe ik een spoiler met haar kan kan aanmaken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |