SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:quote:quote:Je moet de term "man" inderdaad wel heel erg ruim nemen om Antony zo te bestempelen, maar volgens mij staat dat wel in zijn paspoortquote:![]()
Stop hier maar meequote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je moet de term "man" inderdaad wel heel erg ruim nemen om Antony zo te bestempelen, maar volgens mij staat dat wel in zijn paspoort![]()
er zal in jouw paspoort vast een kruisje staanquote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je moet de term "man" inderdaad wel heel erg ruim nemen om Antony zo te bestempelen, maar volgens mij staat dat wel in zijn paspoort![]()
Ik moet opeens aan mijn middelbare schooltijd denken, en dan wel de vroegere jaren.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, alleen moderatorsquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:06 schreef TornadoDK het volgende:
Kut tt, kan een normaal iemand dit wijzigenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het enige dat ik zou kunnen doen is alle gifjes/afbeeldingen die niet meer bestaan er uit halen.quote:![]()
Stekelenburg heeft alweer een blessa. Je verwacht het niet.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Maar nog steeds goed genoeg voor de CLgenotquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Opa Steek alweer weg hoor, man man manRED ONS HENNIEGOD![]()
Denk dat ze de bekendmaking van de eerste aankopen over het weekend heen tillen zoals het er nu voor staat.Allemaal cabaretteketet!![]()
Schuurs zou ik puur qua talent inderdaad ook hoger inschalen dan Botman. Is ook altijd best veel belangstelling voor geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
en binnen, die is toch niet beter dan SchuursIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: