Jij denkt dat die het nieuws volgen?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En dankzij die achterlijke tuigboeren heeft de politie nu veeeel minder tijd om dit soort zaken te onderzoeken. Het verkrachterstuig is het boerentuig heel dankbaar.
Ik kan ook wel een adres delen waar ooit een ambulance is gestopt. Zegt natuurlijk geen drol wappie.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moet ik het adres delen? Kun je zelf de 112 meldingen erbij pakken.
En niet iedereen is een wappie.
Ja wappie.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij denkt dat die het nieuws volgen?
Laten we beginnen met die vieze megastallen, ik weet nog dat de politiek het geweldig vond.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laten we het daarom ook gewoon ammoniak noemen. En tuurlijk zal dat nooit verdwijnen. Maar een stuk minder kan prima!
Helemaal prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Laten we beginnen met die vieze megastallen, ik weet nog dat de politiek het geweldig vond.
Protesteer niet tegen de overheid welke en masse tuig importeert omdat goeddeels diezelfde overheid de politie uit elkaar uit heeft getrokken. Nee, geef je burgerrecht op en laat jezelf opheffen opdat politieagent Piet weer achter Mohammed - die nog op een huis wacht bestemd op jouw boerenland - kan aanrennen. Zoiets?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En dankzij die achterlijke tuigboeren heeft de politie nu veeeel minder tijd om dit soort zaken te onderzoeken. Het verkrachterstuig is het boerentuig heel dankbaar.
Ja, dat is heel makkelijk, maar gelukkig doe ik dat nergens.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 00:10 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Makkelijk hé, iedereen over 1 kam scheren.
Van mij hoeft niet alles volgebouwd te worden inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Blijven nog steeds ongeveer een miljoen huizen nodig, of jij dat nu leuk vind of niet.
Heel veel van die uitdagingen komen juist voort uit een personeelstekort.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van mij hoeft niet alles volgebouwd te worden inderdaad.
Als je de uitdagingen ziet in de zorg, infrastructuur, betaalbaarheid sociale stelsel, ov, woningmarkt, etc. dan is de conclusie wat mij betreft dat Nederland overvol is.
Je trekt nu eenmaal niet ergens honderdduizendenden mensen aan die de beroepsbevolking aanvullen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:39 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Heel veel van die uitdagingen komen juist voort uit een personeelstekort.
Maar het staat haaks op je conclusie dat Nederland overvol is. En we trekken de hele tijd mensen aan vanuit de EU om hier te werken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je trekt nu eenmaal niet ergens honderdduizendenden mensen aan die de beroepsbevolking aanvullen.
Dat is Nederland wel. Voor een deel van de problemen zou je veel mensen aan moeten trekken, die dan ook weer gebruik maken van zorg, infrastructuur, ergens moeten wonen, etc. En dan moeten die mensen vanuit de EU ook nog fatsoenlijk kunnen wonen, waar het nog weleens aan schort.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:43 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maar het staat haaks op je conclusie dat Nederland overvol is. En we trekken de hele tijd mensen aan vanuit de EU om hier te werken.
Nee, personeelstekorten in de zorg los je niet op door migranten buiten te houden. Je conclusie staat haaks op sommige problemen die je opsomde.quote:
Lees anders de rest van de post ook even.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Nee, personeelstekorten in de zorg los je niet op door migranten buiten te houden. Je conclusie staat haaks op sommige problemen die je opsomde.
Die partij was het altijd al. Je herkent zo'n partij aan één man die zegt in zijn eentje alles op te gaan lossen. Het verleden heeft wel bewezen hoe fantastisch dat soort partijen en personen zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Knap dat zo'n FVD echt helemaal de weg kwijt is, wat is dat voor partij geworden zeg
Hihi casual Hitler verwijzingen maken, altijd prima en leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die partij was het altijd al. Je herkent zo'n partij aan één man die zegt in zijn eentje alles op te gaan lossen. Het verleden heeft wel bewezen hoe fantastisch dat soort partijen en personen zijn.
Hihi waar dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Hihi casual Hitler verwijzingen maken, altijd prima en leuk natuurlijk.
Ik denk dat ie verwijst naar het "in zijn ééntje alles oplossen", wat je kan opvatten als de Endlösung van Hitler. Maar dat vind ik zelf ook een beetje ver gezocht.quote:
[quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn vriendin had bij de laatste lockdown binnen twee weken twee zelfmoorden voor haar deur liggen. Een buurjongen van 16 en een man van 70.
Ik zal haar vragen om bij de volgende lockdown foto’s te maken van de volgende springers. En hierbij een oproep doen aan alle nabestaanden van de zelfmoorden door de keuzes die dit kabinet maken. Maak foto’s van je vader en broer. Zodat we ze naar je kunnen doorsturen.
Overdrijven is een kunst. Alle eenmanspartijen die het antwoord pretendeerden te zijn, zijn uitgelopen op een fiasco.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik lees daar gewoon een verwijzing naar populistische partijen in. Als je daar een hitleriaanse verwijzing inzit doe je wel heel erg krampachtig je best om iemand ergens op te pakken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:10 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik denk dat ie verwijst naar het "in zijn ééntje alles oplossen", wat je kan opvatten als de Endlösung van Hitler. Maar dat vind ik zelf ook een beetje ver gezocht.
Nee hoor, elke dictator is erg populair ermee geworden. De uitvoering bleek iets minder fijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Geef wat toe precies?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
@:Vis1980, wees een echte vis en geef het toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |