Wat je er ook van vindt, ze heeft het tenminste over het onderwerp van debat. Kan de rest wat van leren.quote:
Lekker quasi verontwaardigd doen over dit debat en de vragen onder het mom van ‘het gaat nergens over’. Ze verwijst niks voor niks constant naar social media, daar gaat het haar namelijk allemaal om.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Plas is de enige die niet op de bühne staat op dit moment. Wat een symboolpolitiek semi-moralistisch geleuter aan de overkant.
SuperBoeren uit Doetinchem zijn de ergste.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Aanpakker die hooligans van Fc Zwolle
quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Aanpakker die hooligans van Pec Zwolle
Valt me ook wel op ja, ze hebben het alleen maar over elkaar en wat iedereen zegt en wat ze daar van vinden.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat je er ook van vindt, ze heeft het tenminste over het onderwerp van debat. Kan de rest wat van leren.
Mocht toch ook niet meer onder druk van de FDF? (Zoiets staat me bij uit een krantenartikel.)quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:01 schreef StephanL het volgende:
Ik denk dat de tijd van praten voor de boeren voorbij is.
De tijd van vrolijk ons land vol ammoniak dumpen ook.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:01 schreef StephanL het volgende:
Ik denk dat de tijd van praten voor de boeren voorbij is.
Nu nog het gif van het neoliberalisme uitbannen. Moet best lukken, toch.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De tijd van vrolijk ons land vol ammoniak dumpen ook.
Boeren die denken in meer meer meer varkens is inderdaad heel neoliberaal. Mooi als daar paal en perk aan wordt gesteld.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nu nog het gif van het neoliberalisme uitbannen. Moet best lukken, toch.
Ja, DAAR wel aan ja... de rest? Welnee, juist een mooi obstakel verwijderd om op de oude vertrouwde wijze verder te gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Boeren die denken in meer meer meer varkens is inderdaad heel neoliberaal. Mooi als daar paal en perk aan wordt gesteld.
Geen idee. Is bij niet bekend. Zou kunnen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:02 schreef XSbig het volgende:
[..]
Mocht toch ook niet meer onder druk van de FDF? (Zoiets staat me bij uit een krantenartikel.)
Dit is vooral weer voor de YT filmpjes van bepaalde partijenquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Valt me ook wel op ja, ze hebben het alleen maar over elkaar en wat iedereen zegt en wat ze daar van vinden.
Het is ook weer niet zo dat wij alles importeren.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:40 schreef Hexagon het volgende:
Die boeren kunnen ook gewoon een andere baan zoeken.
https://www.melkvee.nl/ar(...)aten-na-bericht-fdf/quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee. Is bij niet bekend. Zou kunnen.
Nee, wel meer bedrijfstakken moeten zich aan strengere milieuregels houden. En daar zie je dezelfde klimaatstruisvogels.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, DAAR wel aan ja... de rest? Welnee, juist een mooi obstakel verwijderd om op de oude vertrouwde wijze verder te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |