Een knuffel van een beagle of heb je een real life beagle geknuffeld?quote:
eerstequote:Op donderdag 30 juni 2022 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een knuffel van een beagle of heb je een real life beagle geknuffeld?
pics?quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Okay, ik ben geen beagle, maar ik heb er 2
Als nog welkom in de meest vivantastische SC van FOK!quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zoek een plaatsje op ons gezellige terras!quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als nog welkom in de meest vivantastische SC van FOK!
Goed plan.quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:43 schreef hemarookworst het volgende:
Op 't terras van de OP is het meer dan prima acclimatiseren geblazen
Ik ga voor het luchtbed.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker zwemmen of dobberen op een luchtbed
Maar jij dobbert zelf alquote:
Hier melden ze het tussen 4 en 5 dat het begint.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier zou rond twee uur onweren en regenen, maar niks gevallen
Ach kan ineens zo weer anders zijnquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
hier alleen voor woensdag voorspelling regen.
Soms veranderd de voorspelling meermaals op een dagquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach kan ineens zo weer anders zijn
Hier laten, hopen dat er wel wat gaat regen en onwerenquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier melden ze het tussen 4 en 5 dat het begint.
Ja vaak wel..quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Soms veranderd de voorspelling meermaals op een dag
Niks zo veranderlijk als vrouwen en het weerquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Soms veranderd de voorspelling meermaals op een dag
Beagles?quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks zo veranderlijk als vrouwen en het weer
Lekker onwerenquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier laten, hopen dat er wel wat gaat regen en onweren
Is wel fijn mits het niet te heftig isquote:
Het hoeft geen tropische storm te zijn idd, maar lekker beetje rommelen en flitsen en regen is lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2022 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel fijn mits het niet te heftig is
Moet dat niet andersom zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het is wel grappig, ik heb er dus 2 en ze zijn qua karakter heel verschillend.
Hij is heel gehoorzaam, sociaal, empathisch, betrokken en gek op kinderen, maar niet bang voor de duvel of zijn ouwe moer.
Zij luistert voor geen meter, is enorm egoïstisch en heeft een grote bek, maar een bange poeper.
Een echte vrouw dus.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het is wel grappig, ik heb er dus 2 en ze zijn qua karakter heel verschillend.
Hij is heel gehoorzaam, sociaal, empathisch, betrokken en gek op kinderen, maar niet bang voor de duvel of zijn ouwe moer.
Zij luistert voor geen meter, is enorm egoïstisch en heeft een grote bek, maar een bange poeper.
Hij kwam als puppie bij ons, zij veel later, is opgegroeid op een boerderij.quote:
Kan ik zo niet vinden, misschien aan de achterkant..quote:
Da's echt brabants toch, kermis in de hel?quote:
Je bent de enige niet.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
Tering ik ben echt loom vandaag en gisteren. Geen ene fuck uitgevoerd ook
Kom er niet echt achter: wel veel Vlaamse uitleggen, en één Zuid-Afrikaansequote:Op donderdag 30 juni 2022 17:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Da's echt brabants toch, kermis in de hel?
Gaat hier al wel meer waaien.....kom maar door met een regenbui...
Duiveltjes kermisquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:42 schreef maily het volgende:
[..]
Kom er niet echt achter: wel veel Vlaamse uitleggen, en één Zuid-Afrikaanse
Kermis in de hel
#metooquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
Tering ik ben echt loom vandaag en gisteren. Geen ene fuck uitgevoerd ook
Je bent niet gesmolten gelukkig en thuis kan je lekker fris douche nemenquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben nog flink nat geworden op weg naar huis en nee, niet op de goede manier![]()
Eerst trainingspak aangedaan en kop koffie gepakt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je bent niet gesmolten gelukkig en thuis kan je lekker fris douche nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |