Lekker gevarieerd welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:52 schreef Tussle266 het volgende:
Niet mijn lijstje en ook niet van iemand die ik ken, maar hij leek me perfect om jullie vast in de juiste stemming te brengen: https://stem.nporadio5.nl(...)bad92e1f8cb45277640e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Niet het slechtste jaar ooit toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik haat wel echt hoe snel dit jaar is gegaan
Oscarquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja hoi!
Hebben we er al zin an?
Kon voor mij ook veel slechterquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet het slechtste jaar ooit toch?
Ik heb veeeeeul concerten gezien. Voor mijn doen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lekker gevarieerd welNouja oprecht liever iemand met 1x al die andere NL-talige meuk. maar mensen met 35x Suzan en Freek vind ik wel nog iets betreurenswaardiger jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jep. Ik ga pas op voor mijn tweede editie dit jaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja hoi!
Hebben we er al zin an?
Welkom bij deze beestenboelquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Jep. Ik ga pas op voor mijn tweede editie dit jaar.
Op wat kleine gezondheidsproblemen na, wel zn gangetjequote:
Koenquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:43 schreef Koen66 het volgende:
Wow 2 maanden vooraf begint het al te lopen hier
Hoho, over 5 weken waarschijnlijk al de stemweek, dus meer dan terechtquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:43 schreef Koen66 het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoho, over 5 weken waarschijnlijk al de stemweek, dus meer dan terecht
Fysiek welquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:27 schreef Koen66 het volgende:
Geestelijk heb ik nog geeneens afscheid genomen van de zomer
Ook niet, het is binnen nu 19 graden en ik vind het koudquote:
Koenemanquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:43 schreef Koen66 het volgende:
Alles prima hier.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Op wat kleine gezondheidsproblemen na, wel zn gangetjeHeb net in een spontane bui een kaartje voor De La Soul gekocht.
En met jou?
De laatste tijd wat problemen met mijn darmen, waarschijnlijk niks ernstigsquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alles prima hier.
Balen van je gezondheidsproblemenWhat's up? (mag via DM uiteraard)
quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoho, over 5 weken waarschijnlijk al de stemweek, dus meer dan terecht
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:56 schreef Tussle266 het volgende:
Donker getinte heerschappen in Parijs kan je ook wel schrappen voor dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |