abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 3 oktober 2022 @ 21:03:38 #101
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206193461
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 20:16 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Desondanks ga ik op 31 december om 22.30 voor de 532.000e keer Purple Rain luisteren toch weer magisch vinden.
Deep Purple heb ik dan ook bewust niet genoemd, net als vele anderen…
pi_206194400
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 19:45 schreef TLC het volgende:
Ik zag dat de Nederlandstalige Top1000 deze week begonnen is op Radio 5, maar kijkend naar de lijst zag ik dat de nr 2 dat 'ik ga zwemmen' nummer is, echt wat de neuk, het gaat dus niet over kwaliteit dat lijstje :')
Dat er in de Sterren.nl Top 1000 zo nu en dan een niet zo heel goede plaat voorbijkomt, lijkt me niet echt brekend nieuws eigenlijk :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206194421
Overigens kan een lijst met Vrede en Hemel & Aarde in de Top 100 natuurlijk per definitie niet slecht zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 3 oktober 2022 @ 23:38:35 #104
46794 Berkery
Fat bastard
pi_206195390
KC & The Sunshine Band - Please don't go lijkt wel een kanshebber voor een re-entry, vanwege de laatste Netflix hype:

Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenleider, und lummel mich in Bars
pi_206195396
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Pass The Dutchie mag wel wegblijven, dat is echt een kutnummer.
Die vind ik stiekem wel leuk :@
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 07:46:57 #106
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_206196295
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 23:39 schreef ok01 het volgende:

[..]
Die vind ik stiekem wel leuk :@
Ik ook
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:11:30 #107
487165 Tussle266
Albumversie
pi_206197128
quote:
6s.gif Op maandag 3 oktober 2022 23:38 schreef Berkery het volgende:
KC & The Sunshine Band - Please don't go lijkt wel een kanshebber voor een re-entry, vanwege de laatste Netflix hype:

Dit soort dingen (zowel soundtracks als Tiktok als reclames) gaan alleen maar groter worden. Ik begrijp sinds de Genesis-deal van vorige week ook waarom al die investeringsmaatschappijen zo gretig die rechten van alle grote namen voor honderden miljoenen opkopen.

Misschien naïef dat ik altijd dacht dat het een soort hypotheek was en ze gewoon daarna achterover gingen hangen om die inkomstenstromen binnen te halen. Maar zodra ze die rechten hebben gaan ze dus actief op zoek naar kansen waar ze dat onder beelden kunnen plakken in de hoop er zo'n voltreffer uit te halen a la Running up that hill. Dat succes is allemaal veel minder toevallig dan het wordt voorgesteld. Wat we dan daarna weer aan het eind van het jaar gaan terug zien.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_206198665
quote:
6s.gif Op maandag 3 oktober 2022 23:38 schreef Berkery het volgende:
KC & The Sunshine Band - Please don't go lijkt wel een kanshebber voor een re-entry, vanwege de laatste Netflix hype:

Dit is wel een hypetrain waar ik met m'n stem op wil springen
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:46:55 #109
46794 Berkery
Fat bastard
pi_206199257
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:11 schreef Tussle266 het volgende:

Misschien naïef dat ik altijd dacht dat het een soort hypotheek was en ze gewoon daarna achterover gingen hangen om die inkomstenstromen binnen te halen. Maar zodra ze die rechten hebben gaan ze dus actief op zoek naar kansen waar ze dat onder beelden kunnen plakken in de hoop er zo'n voltreffer uit te halen a la Running up that hill. Dat succes is allemaal veel minder toevallig dan het wordt voorgesteld. Wat we dan daarna weer aan het eind van het jaar gaan terug zien.
Oh, dat dacht ik ook. Maar als je zoveel investeert wil je natuurlijk snel je geld terugverdienen.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenleider, und lummel mich in Bars
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:55:59 #110
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_206247008
Gaan volgens mij ook al weer stemmen op om "Grijs" er in te stemmen. ;(
Ja ja
pi_206248426
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 13:55 schreef Piebe het volgende:
Gaan volgens mij ook al weer stemmen op om "Grijs" er in te stemmen. ;(
‘Help me even, Frits...’
All Day I Dream About Stemlijsten
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:22:58 #112
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_206251204
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 16:22 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
‘Help me even, Frits...’
Televizierring-gala

Ja ja
pi_206251585
quote:
Dit ziet er heel ellendig uit, dus dat zal ongetwijfeld gaan lukken dan.
All Day I Dream About Stemlijsten
  Redactie Sport donderdag 13 oktober 2022 @ 09:23:15 #114
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206306640
Wordt Multicolor de hoogste binnenkomer?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206306938
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt Multicolor de hoogste binnenkomer?
Het zal dat of iets van Blueband zijn toch zeker (ze maken Noodgeval niet voor niets 18 maanden na release nog even topsong, zullen we maar zeggen).

Ik zit al een paar dagen naar de lijst van de Zuiderburen te luisteren. Daar zijn recente knallers als Comfortably Numb, Enter Sandman en Ace of Spades de hoogste binnenkomers. Leuk wel, zo'n keuzelijst samenstellen.

Onderin kwamen daar trouwens maar liefst 5 ESF-nummers van dit jaar binnen. Ik heb helemaal niet meegekregen dat dat allemaal hitjes waren. Was dat hier ook zo?
All Day I Dream About Stemlijsten
  Redactie Sport donderdag 13 oktober 2022 @ 10:01:34 #116
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206306946
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:00 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Het zal dat of iets van Blueband zijn toch zeker (ze maken Noodgeval niet voor niets 18 maanden na release nog even topsong, zullen we maar zeggen).

Ik zit al een paar dagen naar de lijst van de Zuiderburen te luisteren. Daar zijn recente knallers als Comfortably Numb, Enter Sandman en Ace of Spades de hoogste binnenkomers. Leuk wel, zo'n keuzelijst samenstellen.

Onderin kwamen daar trouwens maar liefst 5 ESF-nummers van dit jaar binnen. Ik heb helemaal niet meegekregen dat dat allemaal hitjes waren. Was dat hier ook zo?
Hier is alleen Snap van Rosa Lynn echt een hit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206306960
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hier is alleen Snap van Rosa Lynn echt een hit.
Die zat er ook tussen. Totaal niet meegekregen. Nederland, België, Oekraïne en Engeland waren daar de andere 4.
All Day I Dream About Stemlijsten
  Redactie Sport donderdag 13 oktober 2022 @ 10:03:37 #118
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206306975
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:02 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Die zat er ook tussen. Totaal niet meegekregen. Nederland, België, Oekraïne en Engeland waren daar de andere 4.
Ja België is hier natuurlijk geen hit. Engeland kan ik me ook wel voorstellen. Oekraine lijkt me kansloos voor een notering, behalve als er een lobby komt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206307451
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja België is hier natuurlijk geen hit. Engeland kan ik me ook wel voorstellen. Oekraine lijkt me kansloos voor een notering, behalve als er een lobby komt.
S10 en Rosa Lynn zullen er vast wel inkomen. De Diepte misschien ook nog wel redelijk hoog. Rosa Lynn gaat binnenkort een nieuwe plaat met Duncan uitbrengen, dus die blijft nog wel even in de aandacht.

Sam Ryder zou kunnen, maar Space Man is ook weer niet zo geweldig, dus dat zal dan wel één jaartje ergens in de achterhoede zijn. En het Oekraïense lied is natuurlijk heel geschikt voor een ESF, maar commercieel een stuk minder voor een radiolijst.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206307488
Is er niet een onder de radar gebleven pro-boerenlied geweest dit jaar dat ons kan verrassen? Ik sluit wat acties in november niet uit..
Verder mogen we de gebundelde krachten van Vera en Krezip nooit onderschatten. En Ronde. En wellicht nog wat verlate intreders als Glass Animals en Flemming.
pi_206307574
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
verlate intreders
Olivia Rodrigo komt dit jaar ook op de keuzelijst. In combinatie met de verhoogde zoekactiviteit op de naam Olivia kunnen we die volgens mij ook wel inkoppen.

En over keuzelijstinvloed gesproken: mocht de Zwarte parade er dit jaar vanaf dag 1 op staan, dan gaat die het dit jaar wel halen. Al weet je dat bij de NPO natuurlijk maar nooit.

Zijn er eigenlijk al acties gaande? Voorheen begon dat nu toch zo'n beetje te borrelen?
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_206307729
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 11:13 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Olivia Rodrigo komt dit jaar ook op de keuzelijst. In combinatie met de verhoogde zoekactiviteit op de naam Olivia kunnen we die volgens mij ook wel inkoppen.

En over keuzelijstinvloed gesproken: mocht de Zwarte parade er dit jaar vanaf dag 1 op staan, dan gaat die het dit jaar wel halen. Al weet je dat bij de NPO natuurlijk maar nooit.

Zijn er eigenlijk al acties gaande? Voorheen begon dat nu toch zo'n beetje te borrelen?
Ik denk dat veel mensen zo na Corona nogal druk zijn met het inhalen van sociale verplichtingen, weekendjes weg, concerten, enz. en dat de Top 2000 nog niet op de radar staat. Je hebt ook nog concurrentie van het WK voetbal tijdens de stemperiode.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206309760
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 11:13 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Olivia Rodrigo komt dit jaar ook op de keuzelijst. In combinatie met de verhoogde zoekactiviteit op de naam Olivia kunnen we die volgens mij ook wel inkoppen.

En over keuzelijstinvloed gesproken: mocht de Zwarte parade er dit jaar vanaf dag 1 op staan, dan gaat die het dit jaar wel halen. Al weet je dat bij de NPO natuurlijk maar nooit.

Zijn er eigenlijk al acties gaande? Voorheen begon dat nu toch zo'n beetje te borrelen?
Zwarte parade kwam vorig jaar denk ik niet voor niets halverwege de stemweek op de keuzelijst terecht. Neem aan dat die er dit jaar vanaf het begin bij gaat zijn en is dan een goede kanshebber voor binnenkomst.
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
pi_206309967
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 14:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Zwarte parade kwam vorig jaar denk ik niet voor niets halverwege de stemweek op de keuzelijst terecht. Neem aan dat die er dit jaar vanaf het begin bij gaat zijn en is dan een goede kanshebber voor binnenkomst.
Dat zou je denken, maar voor Aznavour, C liep dat toch net even anders. Je weet het nooit met die lui.
All Day I Dream About Stemlijsten
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')