The Turn Of A Friendly Card - Alan Parsons Projectquote:Op maandag 19 september 2022 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat er 3 zijn naast Bohemian Rhapsody, dus we zijn pas op 1/3...
Valt idd wat tegen als je op www.michajans.nl 'jaarlijsten' aanklikt en vervolgens 1994 t/m 1999 opzoekt (wat zou TMF, gestart in 1995, daar nog voor invloed op gehad hebben?).quote:Op woensdag 21 september 2022 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 90s waren in de charts natuurlijk ook ronduit mager
Dan zijn we het niet helemaal eens, het is vee erger geweest dan de laatste paar jaar.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Valt idd wat tegen als je op www.michajans.nl 'jaarlijsten' aanklikt en vervolgens 1994 t/m 1999 opzoekt (wat zou TMF, gestart in 1995, daar nog voor invloed op gehad hebben?).
De eerste van het decennium vallen mee, maar om die van 1994 hangt al een 'makkelijke gezelligheid voor het hele gezin'-zweem. Meer niks-aan-de-hand was amper mogelijk.
Maar toch: destijds kwam er óók nog weleens wat interessants tussen de twijfelachtige dingen te staan. De kans om met een afwijkend, iets alternatief liedje te scoren was duidelijk groter dan nu.
Toegegeven - met een voor zijn doen pruimbaar liedje. Niet drakerig/melodramatisch/enzovoort.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Borsatan eindigt hier bovenaan met 666 punten...
Verrek, Dream On ook nog iddquote:Op woensdag 21 september 2022 14:48 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
The Turn Of A Friendly Card - Alan Parsons Project
Dream On - Aerosmith
Big In Japan - Alphaville
Ik vind Dromen Zijn Bedrog behoorlijk melodramatisch, maar goed, daar zijn de meningen dan duidelijk over verdeeld...quote:Op woensdag 21 september 2022 17:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Toegegeven - met een voor zijn doen pruimbaar liedje. Niet drakerig/melodramatisch/enzovoort.
Je wordt gefopt. Een deel van de punten van Solitudine ligt in 1993.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verbaas me vooral over het feit dat Strani Amori een grotere hit was in punten dan Solitudine (hoewel minder hoog geeindigd)
Oja, logisch.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je wordt gefopt. Een deel van de punten van Solitudine ligt in 1993.
Het klinkt iig alsof 'ie het met plezier op heeft genomen. Hij wist nog niet dat 'ie zo'n lucratieve, langlopende succesformule aan had geboord. Later werd het kitsch (Rood, Wit licht).quote:Op donderdag 22 september 2022 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Dromen Zijn Bedrog behoorlijk melodramatisch, maar goed, daar zijn de meningen dan duidelijk over verdeeld...
Ze was toen 16 jaar jong, had net de Soundmixshow gewonnen als Whitney Houston en toen al 'timmerde ze hard' aan haar carrière...quote:Op donderdag 22 september 2022 08:53 schreef Tussle266 het volgende:
Er staan trouwens talloze verbazende dingen in, zo zie ik bijvoorbeeld Glennis Grace ertussen staan. Die was toen 14?
Timmeren kan ze wel, die Glennis.quote:Op donderdag 22 september 2022 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze was toen 16 jaar jong, had net de Soundmixshow gewonnen als Whitney Houston en toen al 'timmerde ze hard' aan haar carrière...
[ afbeelding ]
Ik wens Rob de Nijs veel sterkte en dat ie nog maar een tijdje mee mag gaan.quote:
Zelfde geldt voor Gé Reindersquote:Op zondag 25 september 2022 11:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wens Rob de Nijs veel sterkte en dat ie nog maar een tijdje mee mag gaan.
Ome Rob stond al 6 op 6 vorig jaar, en als het dit jaar niet is, dan volgend jaar. Dus dan kan je het maar beter gehad hebben. Dat plekje dat de Bankzitters hebben warm gehouden of zo...quote:Op zondag 25 september 2022 11:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen zin om 15 nummers van hem in die lijst te horen? Of oprecht aan het meeleven?quote:Op zondag 25 september 2022 11:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, allebei wel. Maar als ie gaat hoop ik dat dat een keer in januari gaat zijn, dat mag nog vele jaren verder zijn, als het maar januari is.quote:Op zondag 25 september 2022 15:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Geen zin om 15 nummers van hem in die lijst te horen? Of oprecht aan het meeleven?
ook al denkt maar een klein % aan hem tijdens het stemmen "oh ja die is pas overleden" dan stijgt ie geheid wel ietsquote:Op donderdag 29 september 2022 04:58 schreef Eightyone het volgende:
Er komt weer een dodenbonus bij (een kleintje, vanwege het genre en het feit dat Coolio al lang uit beeld was, maar toch)?
https://nos.nl/artikel/24(...)-coolio-59-overleden
In 2021 stond het op 629.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |