Verbazend hoe snel een jaar toch voorbij gaatquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:40 schreef Tussle266 het volgende:
Nog 100 dagen om van de heuvel af te rollen.
ZZ TOP (of desgewenst Elvis' cover) tijdens de landingquote:Op zaterdag 17 september 2022 07:55 schreef asco het volgende:
27-12 vlieg ik weer naar Vegas en dan kan ik 10 uurtjes in het vliegtuig luisteren net als in 2018 en 2019. Prachtig was dat.Over de Grand Canyon vliegen tijdens Smack My Bitch Up
Toen viel de wifi uit.quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
ZZ TOP (of desgewenst Elvis' cover) tijdens de landing
Ik heb mn lijstje al klaar staanquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:40 schreef Tussle266 het volgende:
Nog 100 dagen om van de heuvel af te rollen.
Het begint pas net, joh. Vorige week een 3FM lijstje er doorheen gejaagd, komende week 70's week op 5. Die Top2000 is nog ver weg hoorquote:Op zaterdag 17 september 2022 07:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Verbazend hoe snel een jaar toch voorbij gaat
Ik weet er eentje (denk ik):quote:Op maandag 19 september 2022 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
welke 2 andere Top 2000-noteringen zouden met dat uitgangspunt dan, naast Bohemian Rhapsody, ook de lijst kunnen aanvoeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik weet er eentje (denk ik):U bent inderdaad halverwegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Ik ben nu toch wel benieuwd welke die andere twee zijn. Ik bedacht me dat ik maar van heel weinig platen het einde ken, buiten de nummer 1 en het onvermijdelijke jaarlijkse feitje over Mr. Blue Sky.quote:Op maandag 19 september 2022 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat er 3 zijn naast Bohemian Rhapsody, dus we zijn pas op 1/3...
quote:Op maandag 19 september 2022 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Om er lekker op tijd in te komen en de mogelijkheid van een recordbrekend aantal posts voor deze editie garant te stellen, hier een opwarm Top 2000 quiz opgave:
Nederland wil zo graag de lijst en het jaar eindigen met het geluid van een gong.
Maar welke 3 andere Top 2000-noteringen zouden met dat uitgangspunt dan, naast Bohemian Rhapsody, ook de lijst kunnen aanvoeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:50 schreef cafca het volgende:
[..]De eerste eindigt volgens mij met pauken, de 2e zou ik niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Nee, in de top 2000 draaien ze natuurlijk de singleversie. En die van Pink Floyd is iets van Ummagumma ofzo (ben er nog niet helemaal achter), staat niet in de top2000 denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De eerste eindigt volgens mij met pauken, de 2e zou ik niet weten.
De samenstelling is wel wat veranderd, maar de hoeveelheid jaren 90 is ongeveer gelijk gebleven en het is sowieso niet het dominante decennium geweest in de afgelopen jaren. Denk ook niet dat het dit jaar al wel zo zal zijn, maar binnen een paar jaar wel. Vraag me dus vooral af of dat nu begint te groeien met wat herintreders en nieuwkomers, nu die 90's ook meer prominent gepusht worden op andere manieren.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:13 schreef cafca het volgende:
Ik dacht dat de 90s de laatste jaren wel een opmars hadden gehad, met Rainbow in the sky, een hoop extra Metallica e.d., maar volgens de grafieken valt dat per saldo tegen.
Er zijn natuurlijk ook een hoop jaren 90 pareltjes van Marco Borsato e.d. verdwenen uit de lijst
Klopt, maar ik gok dat de gemiddelde stemmer wel zijn jeugd beleefde in de 90's.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 90s waren in de charts natuurlijk ook ronduit mager
Het is lastig kiezen tussen Suzan & Freek of Charles & Eddie inderdaad. Om over een superster als Gordon nog maar te zwijgen. Al moet ik wel zeggen dat het me wel verbaasde dat in dat lijstje van Mol de extra plaatsen niet alleen aan DJ Bobo en T-Spoon werden vergeven, maar ook aan bijvoorbeeld Deacon Blue en Concrete Blonde.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 90s waren in de charts natuurlijk ook ronduit mager
Deacon Blue in de lijst zou van mij best mogen, maar ik betwijfel of die een kans maken.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is lastig kiezen tussen Suzan & Freek of Charles & Eddie inderdaad. Om over een superster als Gordon nog maar te zwijgen. Al moet ik wel zeggen dat het me wel verbaasde dat in dat lijstje van Mol de extra plaatsen niet alleen aan DJ Bobo en T-Spoon werden vergeven, maar ook aan bijvoorbeeld Deacon Blue en Concrete Blonde.
Of het er beter van wordt is sowieso de vraag, maar dat dit eraan komt geloof ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |