ben jij een kloon van viesdik?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:01 schreef Welfareboy het volgende:
Vrouwen zijn toch niet in staat om agent te worden? Fysiek kunnen ze nooit een boef aan emotioneel zijn ze instabiel en een auto achtervolging met een vrouw achter het stuur zie ik ook niet goed eindigen.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:01 schreef Welfareboy het volgende:
Vrouwen zijn toch niet in staat om agent te worden?
@Nine. insert hierbij aub die kortpittige vrouw die met haar tong op en neer gaatquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:25 schreef Slavski het volgende:
Als ze nou wat meer vrouwelijke agenten aannemen heb ik tenminste een excuus om mij te misdragen. Mishandeld worden door een vrouw is de droom van iedere man. Lekker hoor.
Of een keertje goed genomen worden door een mannelijke motor agent in een strak leer pakjequote:Op woensdag 29 juni 2022 20:03 schreef Scuidward het volgende:
Jij wil gewoon 100% in elkaar getimmerd worden door een mannelijke diender?
quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:17 schreef Sfancta het volgende:
@:nine. insert hierbij aub die kortpittige vrouw die met haar tong op en neer gaat
Maar zoooo vulgair verdommequote:Op woensdag 29 juni 2022 21:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's idd wel een beetje jouw type
Dan toch wel aan de Nederlandse kantquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In Maaseik aan de brug zien ze er ook zo uit hahah
Belsequote:Op woensdag 29 juni 2022 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan toch wel aan de Nederlandse kant
quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:46 schreef Lenny77 het volgende:
Blegh...
Gelukkig zien de Vlaamse vrouwen er beter uit
quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is net Jabba the Hutt![]()
Tevens @:pisces29 en @:dkup omdat Star Wars![]()
Dat heeft niets te maken met jouw vrouwelijke trekjes, maar meer je topics alhier. De politie leest meequote:Op woensdag 29 juni 2022 20:04 schreef Sfancta het volgende:
Heb me ooit aangemeld op de woutenacademie en ben niet verder gekomen dan de inschrijving.
Vind haar opzich niet eens slecht uitzien. Geoefend tongetje erbij.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje gekomen in het broekje @de_boswachterquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:25 schreef Slavski het volgende:
Als ze nou wat meer vrouwelijke agenten aannemen heb ik tenminste een excuus om mij te misdragen. Mishandeld worden door een vrouw is de droom van iedere man. Lekker hoor.
Eem op t snuitjequote:Op woensdag 29 juni 2022 22:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje gekomen in het broekje @:de_boswachter
Jabba maar ze wil welquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is meer iets voor @vogeltjesdansquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:55 schreef Sfancta het volgende:
Hoop dat je nooit in een straal van 500m bij een basisschool gaat wonen vriend.
Helaas waar inderdaad, vergiste mij. Bij deze rectificatie.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor @:vogeltjesdans
quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze willen jou niet eens als verkeersbrigadier bij een zebrapad hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:04 schreef Sfancta het volgende:
Heb me ooit aangemeld op de woutenacademie en ben niet verder gekomen dan de inschrijving.
Nee heb strafbladquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze willen jou niet eens als verkeersbrigadier bij een zebrapad hebben.
Daar zijn ze ook niet voor.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:01 schreef Welfareboy het volgende:
Vrouwen zijn toch niet in staat om agent te worden? Fysiek kunnen ze nooit een boef aan emotioneel zijn ze instabiel en een auto achtervolging met een vrouw achter het stuur zie ik ook niet goed eindigen.
Jij wel jahr00nquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:34 schreef Jahr00n het volgende:
ben twee jaar wout geweest. ben ontslagen omdat ik te vaak incidenten had
Dit valt me wel op inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:50 schreef Passionfruit het volgende:
Veel vrouwelijke agenten zien er wel goed uit moet ik zeggen. Zie ze regelmatig hier op straat.
Het internet ging een tijd geleden ook helemaal los:quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:49 schreef Cockwhale het volgende:
Beter dan in de jaren 80/90 iig, toen waren het veelal dikke potten. Net als buschauffeuses en vrachtwagenchauffeuses, maken ook een flinke verbetering door.
Allemaal met kort haar en gek montuur.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:49 schreef Cockwhale het volgende:
Beter dan in de jaren 80/90 iig, toen waren het veelal dikke potten. Net als buschauffeuses en vrachtwagenchauffeuses, maken ook een flinke verbetering door.
En dan vinden ze het gek dat ze geen hond meer kunnen krijgen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:34 schreef Jahr00n het volgende:
ben twee jaar wout geweest. ben ontslagen omdat ik te vaak incidenten had
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:43 schreef Piebe het volgende:
[..]
Had dan ook beter nagedacht, toen je dit filmpje van je zelf ging plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |