SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 94% gewijzigd door MadMaster op 30-06-2022 10:10:26 ]
Stand:quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]Wat mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't drive a car when you're dead
Got no right, no right to doubt it; Ain't no doubt, no doubt about it
Blogman
De enige connectie met Chocomel i.r.t. muziek die ik ken is deze:quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:37 schreef Ulx het volgende:
Welke nederlandse band had hun bandlogo geïnspireerd op het chocomel logo?
Welk nummer van wie?quote:Where you can hear a country song from far
And someone play the honky-tonk guitar
Where all the lights will go out one by one
The people join the song and the wind takes it away
Dat is het zeker, ik ga zo naar concertje, dus dacht hou het maar even makkelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:50 schreef Bargehassus het volgende:
Is dat Mihihihihssisspi van Pussycat?
Dat klopt als een zwerende vinger!quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:28 schreef cafca het volgende:
Volgens mij een dame. Gladys Knight & the Pips?
Huppakee, gewoon 6! En nog de eerste 6 ook. Mardi Gras miste alleen nog.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:39 schreef cafca het volgende:
Bayou County
Green River
Cosmo's Factory
Willy and the Poor Boys
Pendulum
(en die eerste is gewoon self titled, toch?)
Ongetwijfeld (Syd heeft er zelfs één over Bob), maar ik zoek een iets bijzonderdere overeenkomst.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:20 schreef iggyinthehouse het volgende:
allemaal een nummer met het woord blues?
Nee, het is wel een beetje een vervolgvraag. Al heeft het niks met CCR te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:51 schreef Blogman het volgende:
Hebben ze ook geacteerd? Ik hoop eigenlijk dat het niet goed is, want ik heb geen tijd voor een nieuwe vraag dit hele weekend!
Goed genoeg. Allemaal selftiteld albums met als titel alleen hun achternaam.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 07:34 schreef bartrid het volgende:
Syd Barrett heeft maar 2 albums, 1 met z'n eigen achternaam, dus dat misschien? Allemaal albums die naar hun naam genoemd zijn?
quote:Fans affectionately refer to the band as The 'Mats'
Correct. Een jaarlijks terugkerend benefietconcert voor de voedselbanken in Maui.quote:
De drummer van Aerosmith ?quote:
Emerson ?quote:
Zo simpel was iequote:
Yes dat is haarquote:
Welke band?quote:There are three stories about the genesis ofOne has it that
showed
his song
, and that
fired him from the band, because he felt that
was too talented to merely be a member of his band, and told him he ought to go away and form his own band. The second version has
firing him for playing a 15-minute guitar solo with his amplifier off. The third version says that
fired him because
contains drug references.
often introduced the song as the reason he was asked to leave the band. On October 18, 1975 at the Auditorium Theater in Rochester, New York while introducing the song,
commented that he was asked to leave the band for "writing a song about dope".
En dat zijn er 5!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sia, Busta Rhymes, Kimbra, Elton John, Maggie Reilly
Die had ik wel geweten dat is die kaars.quote:
dit dus iddquote:Op woensdag 6 juli 2022 07:41 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, de hit en de bijbehorende band weet ik nu wel…
Dat lijkt te kloppenquote:
quote:
Welk nummer van wie?quote:":)" is a song by Jamaican recording artist and songwriter :p for the movie soundtrack album Bad Boys. It also appeared on :p ‘s debut studio album, Tougher Than Love (1995).
Dat heb je goed gedacht.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:27 schreef bartrid het volgende:
Dat lijkt me Shy guy van Diane King te zijn..
Zangers die VJ werden?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:48 schreef bartrid het volgende:
Wat is de link tussen de bands King en the Wonder Stuff?
En specifiek welk programma?quote:
120 minutes ?quote:
Tong kom er maar in met een mooie vraag mien jong!quote:
Welk nummer van wie?quote:Workin' all week 9 to 5 for my money
So when the weekend comes I go get live with the honey
En met uitroeptekens! Tony! Toni! Toné!quote:Op zondag 10 juli 2022 19:53 schreef belsen het volgende:
Tony Toni Tonee, of in een andere volgorde.
Geen familie van Tony.quote:
quote:legde zich vooral toe op dancemuziek en scoorde een aantal hits waaronder Killin' time (1997) en Pray (1998). Haar grootste hit Mysterious times (1998) was een samenwerking met de Duitse dj Sash!,
quote:
Dit is inderdaad de goede songtitel plus verkeerd geschreven Mystic idd.quote:
The Beat ?quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:22 schreef iggyinthehouse het volgende:
En door, welke groep?
[ afbeelding ]
quote:
quote:I got a man who tries to run me
That's the way to make me run away
He don't know, he's just a-pushin' me
To a man who make me happy
Uit de "oh ja die was er ook nog" doosquote:
Belle Stars ?quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:56 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer uit de oude doos.
Wie?
[ afbeelding ]
quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2022 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rock Steady Crew - Hey You, The Rock Steady Crew...
Abbot and Costello?quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zijn niet
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Om de boel niet op te houden, is dit voor nu goed genoeg…quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:56 schreef slaveloos het volgende:
Ollie en Jerry! Dankzij de hint nummer kom ik niet op, kop maar in iemand
Welke band?quote:Inspiration came in early 1966 when Byrne was seated in a health education class during his freshmen year at San Jose City College in California. As his professor lectured about psychosis and neurosis, Byrne's friend Ron Lamb, seated next to him, leaned over and whispered, "You know what would be a great name for a song? Psychotic Reaction!"[7] Byrne later stated, "That was the missing punch-line for the song".[6] He finished the lyrics and presented them to the rest of the group at band practice that night.[6]
Ik kom die song net tegen terwijl ik een Spotify playlist aan het maken ben met songs die gebruikt zijn voor jingles, fillers, reclame's e.d. door de vroegere zeezenders. Daar zit deze dus ook bij.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:21 schreef Ulx het volgende:
Nee, one-hit-wonder, GTA en BF Vietnam soundtrack, vervolgvraag.
Volgens mij geldt dit niet als opzoeken, dus ga je gang.....quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom die song net tegen terwijl ik een Spotify playlist aan het maken ben met songs die gebruikt zijn voor jingles, fillers, reclame's e.d. door de vroegere zeezenders. Daar zit deze dus ook bij.
Ik kende 'm niet, dus ik zeg even niks...
hier ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stelletje cultuurbarbaren! Antwoord in de spoiler.
Nummer is gecovered door o.a. Tom Petty & the Heartbreakers en The Cramps.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:Op maandag 18 juli 2022 16:39 schreef Ulx het volgende:
Ook ik ben een cultuurbarbaar,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stelletje cultuurbarbaren! Antwoord in de spoiler.
Nummer is gecovered door o.a. Tom Petty & the Heartbreakers en The Cramps.Don't drive a car when you're dead
Got no right, no right to doubt it; Ain't no doubt, no doubt about it
Blogman
Cultuurliefhebber!quote:
quote:Pioneering the style they called electronic body music, they are a profound influence on the electronic and industrial music genres.[1]
Zekerquote:
Is dat weer de zoon van Doordevil?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:20 schreef methodmich het volgende:
Dat is niet verkeerd!
Wie is dit dan?
[ [url=https://img.noordhollandsdagblad.nl/dJlVbS3m4bcL8NbL-X2Iz1dsIDw=/633x475/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)beecd.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat weet ik niet zonder artiestennaam!quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat weer de zoon van Doordevil?
Je kent FOK!-user 'Doordevil' (a.k.a. Nico Dijkshoorn) niet?quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zonder artiestennaam!
Nico ken ik uiteraard, maar zijn username hier niet. Weer wat geleerd vandaag dus.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent FOK!-user 'Doordevil' (a.k.a. Nico Dijkshoorn) niet?
GC / Wat je moet weten over Nico Dijkshoorn en FOK!
Maar goed, is dit zijn zoon Bob (uit Zuid)?
Zonder zijn nieuws.quote:
De reeds geraden bands waren ook een soort verpakking voor de middelste…quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:05 schreef Z het volgende:
Ik ken alleen nog Twin Sister geloof ik. Maar dat is niet de tweede ...
Soul Sisterquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De reeds geraden bands waren ook een soort verpakking voor de middelste…
Enkelvoud is genoeg...quote:
quote:I want your soul
I will eat your soul
I want your soul
I will eat your soul
I want your soul
I will eat your soul
I want your soul
I will eat your soul
quote:The early 1990s rock bandwere derisively nicknamed "the Timotei twins" by the British magazine Kerrang! for their waist-length blond hair.
quote:Dutch punkrockband, founded in 1992. They have recorded two albums for the famous Epitaph label. Around '99 they shortened their name to ""
Salt & Pepper ?quote:
quote:
John Frusciante al?quote:Op maandag 25 juli 2022 16:09 schreef Ulx het volgende:
Wie was de gitarist van de Peppers op hun eerste album?
quote:Jack Sherman.
De oprichters Flea, Kiedis, Irons en Slovak maakten samen het derde album.
quote:is the first compilation album from the
in the
Benefit Series. It features relevant contemporary pop performers reinterpreting several songs of Cole Porter
Ik had al een vaag vermoeden dat jij deze ging radenquote:
.quote:are an English synthpop band formed in London in 2000. The group consists of multi-instrumentalists Alexis Taylor, Joe Goddard, Al Doyle, Owen Clarke, and Felix Martin
Stel maar een nieuwe vraag. Als overloper doe je beter je best in WZV.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:43 schreef methodmich het volgende:
Yes!
Maar waarom sta ik nu nog steeds op 1 punt? Weet zeker dat ik er al meer heb in dit topic.
Ik heb eigenlijk gewoon de vorige stand gekopieerd en daar stond jij niet bij.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:43 schreef methodmich het volgende:
Yes!
Maar waarom sta ik nu nog steeds op 1 punt? Weet zeker dat ik er al meer heb in dit topic.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:57 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk gewoon de vorige stand gekopieerd en daar stond jij niet bij.
Heel vreemd. Nou ja, het is niet anders. Kan jij ook niks aan doen!quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:57 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk gewoon de vorige stand gekopieerd en daar stond jij niet bij.
Je hebt dit topic niet eerder gescoord en we tellen ook niet meer door over de topics heen. Maar je staat nu weer in de lijst...quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heel vreemd. Nou ja, het is niet anders. Kan jij ook niks aan doen!
Ik had wel degelijk al gescoord, alleen heeft iemand mij een keer verwijderd daarna. Vermoedelijk per ongeluk. Hoor op 2 punten te staan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt dit topic niet eerder gescoord en we tellen ook niet meer door over de topics heen. Maar je staat nu weer in de lijst...
Heb je ene verdwenen ount en de dader gevonden. Zie post 225...quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik had wel degelijk al gescoord, alleen heeft iemand mij een keer verwijderd daarna. Vermoedelijk per ongeluk. Hoor op 2 punten te staan.
Zoals jij me uit het niets bruskeerde op een ander forum.quote:
Mick Jaggerquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:22 schreef methodmich het volgende:
Noem 4 leden van de supergroep SuperHeavy.
Bijna. Ziggy Marley kan ik niet goed rekenen, de andere drie wel!quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mick Jagger
Josh Stone
Dave Stewart
En nummertje vier Hm. Ziggy Marley?
methodmich is te druk op een ander forum.quote:
Correct en tevens juist!quote:
quote:Leave me out with the waste
This is not what I do
It's the wrong kind of place
To be thinking of you
Officieel Camila, maar kan me voorstellen dat je het zo warm van haar krijgt dat je spontaan de voornaam een beetje fout tikt.quote:
Met welke artiest werkt Camila hier dan samen?quote:De videoclip is nu in een nieuw jasje gestoken mede door de hulp van Camila (in het Frans!). De nieuwe versie laat met behulp van de videoclip een parodie zien op de realityshow Love Island
en ook nog helemaal goed geschrevenquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:55 schreef methodmich het volgende:
Ja, als fan van Camila weet ik dat wel. Dat is Stromae!
Heb ik eerder voorbij zien komen van de weekquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:31 schreef methodmich het volgende:
Juist! Hij gaat lekker!
Davina Michelle deed onlangs in België mee aan 'Liefde voor Muziek', een soort 'Beste Zangers'. Daarbij maakte zij indruk met haar vertolkingen van songs van de andere deelnemende artiesten. Vooral met Gold Plated Love gooide zij hoge ogen. Een cover in deels Engels en deels Nederlands.
Welke Nederlandse artiest coverde Davina hiermee?
Dat is goed!quote:
quote:Causing great mirth on the social network on Thursday, the unfortunate choice of hashtagto promote the singer's new album event has spawned a wealth of mock invites to the party and ridicule.
Daar gaat het inderdaad overquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als dit over de 'Anal Bum Party' gaat is het Susan Boyle
"We sit together on the sofa"quote:
Spooky and Sue ?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:21 schreef MadMaster het volgende:
Eens in de zoveel tijd kom de Art Company hier voorbij, al dan niet in relatie met de schrijver van die andere grote hit van ze.
[ afbeelding ]
Wie zien we hier?
De Anal Bum Party van Susan Boyle kende ik overigens niet, maar is wel hilarisch...![]()
quote:
Ten Years After?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:59 schreef methodmich het volgende:
Later deze week is het reeds 16 jaar geleden dat Arthur Lee overleed. Van welke, voornamelijk in de 60's actieve band, was hij de frontman?
Klopt. Vergiste me. Verwarde hem met Alvin Leequote:
Klopt!quote:
Lovequote:Op maandag 1 augustus 2022 20:50 schreef Ulx het volgende:
Welk album en van wie?
N
BNG
L
BWSM
R
TP
HM
R
SSS
BA
Het was eerlijk gezegd wel een beetje een beredeneerde gok, als vervolgvraag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:25 schreef Berkery het volgende:
Ik ben echt slecht in dit soort vragen, als ik er al niet uitkom bij een van mijn top 3 albums
Wat, van wie?quote:Looking like a born again, living like a heretic
Listening to Arthur Lee records, making all your friends feel so guilty
About their cynicism and the rest of their generation
Not even the government are gonna stop you now
Are You Ready To Be Heartbroken? van Lloyd Cole & The Commotionsquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:40 schreef cafca het volgende:
Nou, nog een Arthur Lee vervolgvraag dan:
[..]
Wat, van wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |