SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 94% gewijzigd door MadMaster op 30-06-2022 10:10:26 ]
Stand:quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]Wat mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't drive a car when you're dead
Got no right, no right to doubt it; Ain't no doubt, no doubt about it
Blogman
De enige connectie met Chocomel i.r.t. muziek die ik ken is deze:quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:37 schreef Ulx het volgende:
Welke nederlandse band had hun bandlogo geïnspireerd op het chocomel logo?
Welk nummer van wie?quote:Where you can hear a country song from far
And someone play the honky-tonk guitar
Where all the lights will go out one by one
The people join the song and the wind takes it away
Dat is het zeker, ik ga zo naar concertje, dus dacht hou het maar even makkelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:50 schreef Bargehassus het volgende:
Is dat Mihihihihssisspi van Pussycat?
Dat klopt als een zwerende vinger!quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:28 schreef cafca het volgende:
Volgens mij een dame. Gladys Knight & the Pips?
Huppakee, gewoon 6! En nog de eerste 6 ook. Mardi Gras miste alleen nog.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:39 schreef cafca het volgende:
Bayou County
Green River
Cosmo's Factory
Willy and the Poor Boys
Pendulum
(en die eerste is gewoon self titled, toch?)
Ongetwijfeld (Syd heeft er zelfs één over Bob), maar ik zoek een iets bijzonderdere overeenkomst.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:20 schreef iggyinthehouse het volgende:
allemaal een nummer met het woord blues?
Nee, het is wel een beetje een vervolgvraag. Al heeft het niks met CCR te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:51 schreef Blogman het volgende:
Hebben ze ook geacteerd? Ik hoop eigenlijk dat het niet goed is, want ik heb geen tijd voor een nieuwe vraag dit hele weekend!
Goed genoeg. Allemaal selftiteld albums met als titel alleen hun achternaam.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 07:34 schreef bartrid het volgende:
Syd Barrett heeft maar 2 albums, 1 met z'n eigen achternaam, dus dat misschien? Allemaal albums die naar hun naam genoemd zijn?
quote:Fans affectionately refer to the band as The 'Mats'
Correct. Een jaarlijks terugkerend benefietconcert voor de voedselbanken in Maui.quote:
De drummer van Aerosmith ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |