Trots op je maat.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Gisteren uurtje gesport (vergeten te melden) @:ggmm
@:rambodirk vindt dit een leuke rubriek
Wordt hier besproken dat Pietje een NWS ban heeft?quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:22 schreef GGMM het volgende:
Nu PietjePuk niet meer met screenshots van Youtube-comments kan speculeren over de dood van één of andere presentator heeft hij het Feyenoord-topic weer gevonden.
Nee, mijn zeer gewaardeerde collega Straatcommando heeft dat topic dichtgegooid.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt hier besproken dat Pietje een NWS ban heeft?
Een klap in het gezicht van de FOK! rechercheurs.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, mijn zeer gewaardeerde collega Straatcommando heeft dat topic dichtgegooid.
Ik snap de verwarring maar Pietje is voor AZ.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:26 schreef Sked het volgende:
Niet verrassend dus dat een Feyenoord-fan daaraan meedoet.
Hij is officieel bekeerd aan het einde van het seizoen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring maar Pietje is voor AZ.
Dat heb ik gemist. Gefeliciteerd @Slobeend @Caland @GurneyIsBestOke @fetX @Scrummie @onlogisch hij is officieel van hullie.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is officieel bekeerd aan het einde van het seizoen.
Dradonderdag.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Gefeliciteerd @:slobeend @:caland @:gurneyisbestoke @:fetx @:scrummie @:onlogisch hij is officieel van hullie.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Gefeliciteerd @:slobeend @:caland @:gurneyisbestoke @:fetx @:scrummie @:onlogisch hij is officieel van hullie.
Dat was inderdaad vlak voor de finale een van zijn nieuwste pogingen om meer aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)taan-uit-gokreclames
ELLIED
Dit ziet er trouwens bijzonder smerig uit.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pannenkoek van 100 euro
Lijkt wel door een kind in elkaar geflanst inderdaad, niet echt verfijnd. Maar strooi er wat bladgoud overheen en je kan interessant doen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit ziet er trouwens bijzonder smerig uit.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt wel door een kind in elkaar geflanst inderdaad, niet echt verfijnd. Maar strooi er wat bladgoud overheen en je kan interessant doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |