Dat heb ik gemist. Gefeliciteerd @Slobeend @Caland @GurneyIsBestOke @fetX @Scrummie @onlogisch hij is officieel van hullie.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is officieel bekeerd aan het einde van het seizoen.
Dradonderdag.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Gefeliciteerd @:slobeend @:caland @:gurneyisbestoke @:fetx @:scrummie @:onlogisch hij is officieel van hullie.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Gefeliciteerd @:slobeend @:caland @:gurneyisbestoke @:fetx @:scrummie @:onlogisch hij is officieel van hullie.
Dat was inderdaad vlak voor de finale een van zijn nieuwste pogingen om meer aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)taan-uit-gokreclames
ELLIED
Dit ziet er trouwens bijzonder smerig uit.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pannenkoek van 100 euro
Lijkt wel door een kind in elkaar geflanst inderdaad, niet echt verfijnd. Maar strooi er wat bladgoud overheen en je kan interessant doen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit ziet er trouwens bijzonder smerig uit.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt wel door een kind in elkaar geflanst inderdaad, niet echt verfijnd. Maar strooi er wat bladgoud overheen en je kan interessant doen.
Gecondoleerd. Sterkte maatquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
Nou, m'n oma is zojuist naar m'n opa vertrokken, hopelijk hebben ze het samen goed daarboven
Gecondoleerd en sterkte maat.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
Nou, m'n oma is zojuist naar m'n opa vertrokken, hopelijk hebben ze het samen goed daarboven
Gecondoleerd man.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
Laten we het hopen. Veel sterkte voor jou en de fam.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 30 juni 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerd Toto, veel sterkte.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerd makker. Sterkte.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerd makker, en veel sterkte toegewenst.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerd makker, wel zwaar zo kort achter elkaar alhoewel dat ook wel iets goeds kan zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerd vriend. Sterkte de komende tijd!quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
gecondoleerdquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
quote:President Poetin heeft gereageerd op de grappen die westerse leiders tijdens de G7-top maakten over zijn ontblote bovenlijf. Volgens de Russische president zouden de regeringsleiders er "walgelijk" uitzien als ze net als hij hun kleren zouden uittrekken.
Tegen verslaggevers zei Poetin dat de westerse leiders, in tegenstelling tot hem, teveel alcohol drinken en niet sporten. "Ik weet niet hoe ze zich wilden uitkleden, boven of onder de taille", zei hij. "Maar ik denk dat het hoe dan ook een vreselijk gezicht zou zijn."
Gecondoleerd en sterkte met het afscheid.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerd en sterkte!quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
Jij wel, een echte koekenbakker.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt net haxball. Daar bakt ie er ook geen flikker van.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt net haxball. Daar bakt ie er ook geen flikker van.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Vind 8,5 miljoen incl. bonussen nou niet een bedrag waar ik heel vrolijk van wordt.
Ik wilde @Lange_Lans compleet belachelijk maken maar ik zag dat het in het clubtopic is.quote:
Schooier.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:50 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 07-07-2022 15:35. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:coco @:yvonne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |