quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt sowieso niet iemand bij mij op die hier recent is komen posten en ook maar iets toevoegt.
Er zijn veel gevallen helden als @JanCees @Muskusboktor57 etc. waardoor deze voetbalkantine langzaam is veranderd in een breinaaldenclub sc. waar het gaat over huiskatten, woordle en bananenacts gekwalificeerd worden als "grappig".quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt sowieso niet iemand bij mij op die hier recent is komen posten en ook maar iets toevoegt.
Oh ja befbekje, die wordt echt gemist. Het 'leven' wordt nog steeds wel besproken. Alleen niet met do-re-mi-fa-sol users die denken dat hun woordle plaatjes leuk zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er zijn veel gevallen helden als @:JanCees @:Muskusboktor57 etc. waardoor deze voetbalkantine langzaam is veranderd in een breinaaldenclub sc. waar het gaat over huiskatten, woordle en bananenacts als gekwalificeerd worden als "grappig".
Mijn comeback was wel een daverend succes.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe is het op je werk?quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja befbekje, die wordt echt gemist. Het 'leven' wordt nog steeds wel besproken. Alleen niet met do-re-mi-fa-sol users die denken dat hun woordle plaatjes leuk zijn.
Uiteraard.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn comeback was wel een daverend succes.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn comeback was wel een daverend succes.
Trots op je maat.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Gisteren uurtje gesport (vergeten te melden) @:ggmm
@:rambodirk vindt dit een leuke rubriek
Wordt hier besproken dat Pietje een NWS ban heeft?quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:22 schreef GGMM het volgende:
Nu PietjePuk niet meer met screenshots van Youtube-comments kan speculeren over de dood van één of andere presentator heeft hij het Feyenoord-topic weer gevonden.
Nee, mijn zeer gewaardeerde collega Straatcommando heeft dat topic dichtgegooid.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt hier besproken dat Pietje een NWS ban heeft?
Een klap in het gezicht van de FOK! rechercheurs.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, mijn zeer gewaardeerde collega Straatcommando heeft dat topic dichtgegooid.
Ik snap de verwarring maar Pietje is voor AZ.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:26 schreef Sked het volgende:
Niet verrassend dus dat een Feyenoord-fan daaraan meedoet.
Hij is officieel bekeerd aan het einde van het seizoen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring maar Pietje is voor AZ.
Dat heb ik gemist. Gefeliciteerd @Slobeend @Caland @GurneyIsBestOke @fetX @Scrummie @onlogisch hij is officieel van hullie.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is officieel bekeerd aan het einde van het seizoen.
Dradonderdag.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Gefeliciteerd @:slobeend @:caland @:gurneyisbestoke @:fetx @:scrummie @:onlogisch hij is officieel van hullie.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Gefeliciteerd @:slobeend @:caland @:gurneyisbestoke @:fetx @:scrummie @:onlogisch hij is officieel van hullie.
Dat was inderdaad vlak voor de finale een van zijn nieuwste pogingen om meer aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)taan-uit-gokreclames
ELLIED
Dit ziet er trouwens bijzonder smerig uit.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pannenkoek van 100 euro
Lijkt wel door een kind in elkaar geflanst inderdaad, niet echt verfijnd. Maar strooi er wat bladgoud overheen en je kan interessant doen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit ziet er trouwens bijzonder smerig uit.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt wel door een kind in elkaar geflanst inderdaad, niet echt verfijnd. Maar strooi er wat bladgoud overheen en je kan interessant doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |