Dat voorbeeld ken ik ook nog maar volgens mij is daar ook genoeg terechte kritiek op geweest.quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mee eens. Anderzijds ben ik ook nog niet vergeten hoe ter linkerzijde er krampachtig werd gedaan over die BLM-demo midden tijdens corona. Die mocht doorgaan omdat de burgemeester het 'te belangrijk' vond...
Is mijn post die jij quote nou gewoon verwijderd of ligt dat aan m’n telefoon?quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mee eens. Anderzijds ben ik ook nog niet vergeten hoe ter linkerzijde er krampachtig werd gedaan over die BLM-demo midden tijdens corona. Die mocht doorgaan omdat de burgemeester het 'te belangrijk' vond...
Als het kabinet gaat bukken kunnen ze net zo goed stoppen. Gaat niet gebeuren want Ruttequote:Op woensdag 29 juni 2022 18:03 schreef Gunner het volgende:
Maandag gaat het aan.
Boeren roepen elkaar op maandag hele land plat te leggen: 'Ga naar Schiphol, maar hou het netjes'
Netjes? we gaan het zien
Daar gaat dit land ook kapot, van al die zinloze cursussen en trainingen.quote:
Net of mensen al niet genoeg worden genaaid door Schiphol worden ze maandag ook nog eens genaaid door die kutboeren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:03 schreef Gunner het volgende:
Maandag gaat het aan.
Boeren roepen elkaar op maandag hele land plat te leggen: 'Ga naar Schiphol, maar hou het netjes'
Netjes? we gaan het zien
Is dit een verkapt compliment aan Rutte? Of hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:06 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Als het kabinet gaat bukken kunnen ze net zo goed stoppen. Gaat niet gebeuren want Rutte
Is inderdaad ook compleet hetzelfde, zelf het risico wel willen nemen of je kinderen van 4 en 7 die bedreigd worden. Compleet vergelijkbaarquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:03 schreef gniffie het volgende:
Die CDA'er die vorige week tof dat negatief advies van het NCTV negeerde en nu bang is omdat ze bij zijn huis staan.
Waterkanon erop, neerknuppelen, gaspatronen en de trekkers in beslagnemen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:03 schreef Gunner het volgende:
Maandag gaat het aan.
Netjes? we gaan het zien
Je moet niets, interpreteer het zoals je wil!quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Is dit een verkapt compliment aan Rutte? Of hoe moet ik dit interpreteren?
Precies, 'we gaan Schiphol platleggen, maar houdt het netjes...'quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:12 schreef marsan het volgende:
[..]
Waterkanon erop, neerknuppelen, gaspatronen en de trekkers in beslagnemen.
Ophitserij en niets anders. Pantserwagens gereedzetten en ruim voor Schiphol al een afzetting optuigen, klaar er mee.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:03 schreef Gunner het volgende:
Maandag gaat het aan.
Netjes? we gaan het zien
Niet alleen schiphol, de rotterdamse haven, distributiecentra, van alles.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, 'we gaan Schiphol platleggen, maar houdt het netjes...'
Schiphol platleggen is natuurlijk gewoon een criminele activiteit en dan houd je al niet netjes.
Boertjes staan al wekenlang bij de minister voor de deur. Ipv solidair te zijn ging meneer vorige week naar het boerenprotest om goedkoop te scoren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is inderdaad ook compleet hetzelfde, zelf het risico wel willen nemen of je kinderen van 4 en 7 die bedreigd worden. Compleet vergelijkbaar
Wees nou gewoon eens wat duidelijker man. Vanmorgen liep je ook al zo raar te doen over het VK-artikel dat ik postte, waarom?quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Je moet niets, interpreteer het zoals je wil!
Onzin.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Boertjes staan al wekenlang bij de minister voor de deur. Ipv solidair te zijn ging meneer vorige week naar het boerenprotest om goedkoop te scoren.
ik mag echt hopen dat er maatregelen genomen gaan worden tegen die kutboerenquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:12 schreef marsan het volgende:
[..]
Waterkanon erop, neerknuppelen, gaspatronen en de trekkers in beslagnemen.
Netjes ja vastquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:03 schreef Gunner het volgende:
Maandag gaat het aan.
Netjes? we gaan het zien
Dit. Zet de ME overal in de buurt van de minister neer en knuppel ze neer met al het materiaal dat aanwezig is.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:18 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik mag echt hopen dat er maatregelen genomen gaan worden tegen die kutboeren
Traangas, rubberen kogels, waterkanon, doe iets. Materialen worden al ingezet bij voetbal dus dan kan het ook.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit. Zet de ME overal in de buurt van de minister neer en knuppel ze neer met al het materiaal dat aanwezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |