abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker woensdag 29 juni 2022 @ 12:59:59 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205179876
Verkeersovertreding leidt Brusselse politie naar baby die tussen berg cocaïne ligt
quote:
De Brusselse politie heeft bij een huiszoeking een baby aangetroffen in een woning waar op verschillende plaatsen cocaïne lag. De drugs zaten onder meer verstopt in Kinder Surprise-eieren. De vader van het kind is aangehouden.

„Een auto stond verkeerd geparkeerd in de Stiénonlaan. Toen het nummerbord werd ingevoerd, bleek dat het voertuig en de bestuurder deel uitmaakten van een onderzoek naar de verkoop van cocaïne. Bovendien verbleef de verdachte al lange tijd illegaal in het land. Hij is opgepakt een meegenomen voor verhoor”, zegt een woordvoerder van de Brusselse politie.

„In zijn telefoon stonden berichten die gelinkt werden aan de verkoop van drugs”, aldus de woordvoerder. Zijn huis werd doorzocht en daar werden de inspecteurs met een schrijnend tafereel geconfronteerd. „De vrouw van de verdachte en zijn schoonmoeder waren aanwezig in de woning, net als zijn baby van amper vier maanden oud.”

De woning lag vol met cocaïne, in totaal 4650 kilo. Verspreid over de grond van de slaapkamer en in een gereedschapskoffer.

Kinder Surprise-eieren
Er werden ook drie Kinder Surprise-eieren gevonden, gevuld met cocaïne, precisieweegschalen en verpakkingsmateriaal. Ook werd er 6.295 euro cash aangetroffen. Twee voertuigen, een televisietoestel en enkele luxehorloges werden eveneens in beslag genomen.

De vrouw van de verdachte is opgepakt maar na het verhoor vrijgelaten. De man zit in de de cel. Op verzoek van het parket is er ook een proces-verbaal opgesteld vanwege het in gevaar brengen van een minderjarige.
Goed dat ze hem gepakt hebben.

En alweer Kinder Surprise-eieren slecht in het nieuws
pi_205180193
Ik vraag me altijd af hoe je een link verwerkt in een zin of een woord #durftevragen
pi_205180219
Goeiedag....4650 kilo coke in je hut, daar kan je een leuk feestje mee bouwen. :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Spellchecker woensdag 29 juni 2022 @ 13:43:02 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205180242
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe je een link verwerkt in een zin of een woord #durftevragen
Kwestie van url en /url :@ en daar alles goed tussenproppen.
en nog eens nakijken voor je op "invoeren" drukt :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')