quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
KlaasGODquote:Op zondag 22 juli 2018 10:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Malacia is het kapitaal van Feyenoord wat over 2-3 jaar 15 - 20 miljoen moet gaan opbrengen
Dus gewoon laten staan.
Sorry, dan ben jij hier Lyon en ik ManU en heb ik zojuist het topic van je gekaapt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja gvd.
Ik sluit dat topic niet voor niks.
Doelde meer op mijn aankomende tripje naar Engeland die extra uitgelicht wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry, dan ben jij hier Lyon en ik ManU en heb ik zojuist het topic van je gekaapt.
Komt wel goed toch, verder heeft niemand interesse in die gozer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:24 schreef fetX het volgende:
Ik heb zo’n vermoeden dat die Gnonto ook gekaapt gaat worden als dit allemaal zo lang blijft duren.
Juist wel. Dat is juist het hele punt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt wel goed toch, verder heeft niemand interesse in die gozer.
Uit het niets contractonderhandelingen beginnen met een speler is niet binnen een halve dag klaar, ik denk dat het morgen rond is inclusief officiele bevestiging.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:24 schreef fetX het volgende:
Ik heb zo’n vermoeden dat die Gnonto ook gekaapt gaat worden als dit allemaal zo lang blijft duren.
Ben benieuwd. Was sowieso al sceptisch dus geloof het pas als hij getekend heeftquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uit het niets contractonderhandelingen beginnen met een speler is niet binnen een halve dag klaar, ik denk dat het morgen rond is inclusief officiele bevestiging.
Ok Pistoleroquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:24 schreef fetX het volgende:
Ik zou vooral nog niet echt weten waar die jongen komt te staan, hij is schijnbaar het best vanaf rechts maar daar heb je al Jan en Woolemarrek, links staat vooralsnog Sini, als enige spits in een 4-3-3 lijkt hij me niet zo geschikt en als vervanger van Til in Slotball ook niet zo.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:24 schreef fetX het volgende:
Als enige spits in een 4-3-3 met een lopende 10 zie ik op zich wel gebeuren hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou vooral nog niet echt weten waar die jongen komt te staan, hij is schijnbaar het best vanaf rechts maar daar heb je al Jan en Woolemarrek, links staat vooralsnog Sini, als enige spits in een 4-3-3 lijkt hij me niet zo geschikt en als vervanger van Til in Slotball ook niet zo.
Toch hoop ik dan wel weer dat het rondkomt, puur omdat het een ziek snelle negerspits is
Ok Malacia.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al ga ik liever naar Engeland dan naar dat nare Frankrijk.
Ik ben daar niet zo van overtuigd eigenlijk, maar ik laat mij graag verrassen!!quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als enige spits in een 4-3-3 met een lopende 10 zie ik op zich wel gebeuren hoor.
Aangezien Slot graag naar Pep/City kijkt, die gebruikt Gnonto gewoon in de Aguero rolquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo van overtuigd eigenlijk, maar ik laat mij graag verrassen!!
Dat is eigenlijk gewoon Gnonto op rechts zettenquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of je zet Danilo en Gnoto samen in de spits met Sinisterra in een vrije rol er omheen.
Voorlopig hebben we toch nog geen fatsoenlijke rechtsbuiten.
Ja eigenlijk wel al zou ik dan zonder een type till spelen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk gewoon Gnonto op rechts zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |