abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:12:44 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_205178431

quote:
Rellende boeren breken door afzetting politie bij huis minister Van der Wal

Boeren zijn dinsdagavond bij het huis van minister Christianne van der Wal (Natuur en Stikstof) door een afzetting van de politie gebroken. Dat bevestigt een woordvoerder van de minister.

Ze duwden een politieauto opzij zodat tractoren de straat in konden rijden. Van der Wal is niet thuis, vertelt de woordvoerder. Het is de tweede dag op rij dat boeren bij het woonhuis van de minister verschijnen vanwege de stikstofplannen van het kabinet.

Bij de actie zijn "duidelijk grenzen overschreden", stelt de politie op Twitter. "Een politieauto is vernield en er is een giertank geleegd. De situatie was dreigend en onacceptabel, ook richting hulpverleners."

Maandag plaatste de politie nog een bewakingspost bij het huis van de minister. Ruim twee weken geleden werd voor het eerst bij het huis van de bewindsvrouw betoogd. Dat gebeurde nadat zij haar stikstofplannen had gepresenteerd.

Volgens de NOS zou een groep relschoppers ook vuurwerk hebben afgestoken bij het huis. Het gezin van de minister is wel thuis.

Premier Mark Rutte gaf dinsdag nog een verklaring af waarin hij stelde dat de agressieve acties van de boeren "onacceptabel" zijn.

https://www.nu.nl/binnenl(...)ter-van-der-wal.html
twitter

twitter

twitter
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_205178433
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja daar is weinig mis mee, hoewel ik alsnog denk dat er geen weg terug is van harde maatregelen, al is dat de schuld van de politiek die jaren te soft is geweest.
Mede te soft omdat ze al bang waren voor dit gezeik. Ik geloof wel dat er tussen die relschoppers gewoon gasten zitten die echt niet pa zijn bedrijf willen overnemen, maar gewoon willen rellen..

Overigens denk ik echt wel dat een normaal gesprek tussen de minister en boeren mogelijk is, alleen zolang bepaalde oppositie partijen blijven opjutten is de kans op een normaal gesprek bekeken.
The name is Putler, Vladimir Putler
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:13:13 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205178438
twitter

(lol)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205178442
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

(lol)
Al besproken.
zie email 27 oktober
  Redactie Sport woensdag 29 juni 2022 @ 10:13:59 #5
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205178444
quote:
[ twitter ]

(lol)
Gelachen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:16:52 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205178464
Blij dat wappies geen tractoren hebben.
Huilen dan.
pi_205178465
quote:
[ twitter ]

(lol)
Dat de boeren niet massaal voor FvD kiezen maar bijvoorbeeld voor BBB geeft aan dat ze slim genoeg zijn om niet achter idioten te lopen die ze naar de klote gaan helpen.

Niet dat BBB een super slimme keus is, maar wel begrijpbaar.
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:17:28 #8
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205178467
Tssja daar kon je op wachten als figuren als Baudet zich solidair tonen met de acties. Vervolgens gaan z'n volgelingen natuurlijk de FVD agenda pushen :')

Kansloos!

Nederland is klaar, af, totaal naar de kloten. Te lang aangemodderd en problemen met de mantel der liefde bedekken., Totdat de mantel niet groot genoeg bleek voor de grotere wordende problemen en de aantallen mensen met de problemen
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:19:38 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205178477
Je ziet het ook wel op twitter onder nieuwsberichten enzo, altijd van die bepaalde types die reageren met een tractor in hun username en de Nederlandse vlag. Vaak is hun account een soort bingo; vage berichten over vaccinaties en QR codes, veel zeiken over buitenlanders en asielzoekers, pro Putin/Rusland, alle klimaat en milieu problemen zijn onzin, berichten over de WEF en Klaus Swab, Termen als #Oprutten #Roverheid . En dat zijn echt geen boeren meestal.
pi_205178489
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:17 schreef RedFever007 het volgende:
Tssja daar kon je op wachten als figuren als Baudet zich solidair tonen met de acties. Vervolgens gaan z'n volgelingen natuurlijk de FVD agenda pushen :')

Kansloos!

Nederland is klaar, af, totaal naar de kloten. Te lang aangemodderd en problemen met de mantel der liefde bedekken., Totdat de mantel niet groot genoeg bleek voor de grotere wordende problemen en de aantallen mensen met de problemen
Ik heb wel eens gedacht tijdens de hele covid19 periode.. Is het niet eens tijd voor een mega tegendemonstratie die niet persee pro regering is, maar wel een signaal naar de "wappies" dat het volk hun zat is...
pi_205178497
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:19 schreef Momo het volgende:
Je ziet het ook wel op twitter onder nieuwsberichten enzo, altijd van die bepaalde types die reageren met een tractor in hun username en de Nederlandse vlag. Vaak is hun account een soort bingo; vage berichten over vaccinaties en QR codes, veel zeiken over buitenlanders en asielzoekers, pro Putin/Rusland, alle klimaat en milieu problemen zijn onzin, berichten over de WEF en Klaus Swab, Termen als #Oprutten #Roverheid . En dat zijn echt geen boeren meestal.
Vergeet niet de Russische vlag en iets met het NOS logo..
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:22:23 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205178499
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:19 schreef Momo het volgende:
Het is gewoon exact hetzelfde marginale groepje als tijdens die coronademonstraties etc. Veelal werklozen en/of sociaal zwakke mensen die toch iets van een doel in het leven moeten hebben en zich daardoor ook verbonden voelen met mensen in hetzelfde bubbeltje. Die kan je echt alles wijs maken
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:23:24 #13
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205178505
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:21 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik heb wel eens gedacht tijdens de hele covid19 periode.. Is het niet eens tijd voor een mega tegendemonstratie die niet persee pro regering is, maar wel een signaal naar de "wappies" dat het volk hun zat is...
Waarom? De meeste mensen hebben helemaal geen hinder van dat clubje echte wappies. Lekker laten razen, verder geen aandacht aan schenken.
pi_205178515
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:21 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik denk dat het niets zou uitmaken, de hardcore complotgekkies denken dan waarschijnlijk dat de demonstratie georkestreerd is door de new world order ofzo en worden alleen maar gestrekt in hun overtuigingen.
pi_205178518
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nprotest-politiechef

"Politie: andere actiegroepen proberen zich te mengen in boerenprotesten"
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:26:11 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205178530
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik denk dat het niets zou uitmaken, de hardcore complotgekkies denken dan waarschijnlijk dat de demonstratie georkestreerd is door de new world order ofzo en worden alleen maar gestrekt in hun overtuigingen.
Het was tijdens corona ook wel de ultieme vorm van leedvermaak voor mij dan. Regelmatig op zondagmiddag een livestream opgezet van één van die wappies. Te bizar voor woorden wat je daar soms voor complotten langs hoorde komen _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205178531
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:24 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nprotest-politiechef

"Politie: andere actiegroepen proberen zich te mengen in boerenprotesten"
Ja, want als wappie mag je niet opkomen voor onze boeren 😂
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_205178534
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:23 schreef Viesdik het volgende:
Welke bloedhond heeft het lef om dit topic kutboeren te noemen?
Het is niet echt een objectieve titel ;)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205178537
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Het was tijdens corona ook wel de ultieme vorm van leedvermaak voor mij dan. Regelmatig op zondagmiddag een livestream opgezet van één van die wappies. Te bizar voor woorden wat je daar soms voor complotten langs hoorde komen _O-
Tja.. Maar veel complotten zijn ook waarheid geworden
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:27:18 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205178543
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:26 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Not really.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205178544
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Waarom? De meeste mensen hebben helemaal geen hinder van dat clubje echte wappies. Lekker laten razen, verder geen aandacht aan schenken.
Zeg dat is tegen de middenstand van Rotterdam en Eindhoven.. Of al die agenten die gedoxed worden.. Het probleem is dat we ze gingen negeren en men vond dat je beter met ze kon praten..

Hard aanpakken die gasten wmb, screenen op mentale issues en gebaseerd daarop oplsuiten in een gesloten forensische GGZ instelling of het gevang in..

Anders krijg je hier hetzelfde gezeik als met alt-right in Amerika..
pi_205178552
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Indirect natuurlijk wel. Als allerlei mensen (De Jonge, Van Dissel, nu weer zo'n Boswijk) die zich inzetten voor de publieke zaak bedreigd worden door dit soort figuren hebben we daar uiteindelijk allemaal last van.
pi_205178555
quote:

[..]
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:29:19 #24
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_205178556
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:26 schreef Viesdik het volgende:

[..]
LOL hier zijn de wappies ook geland _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_205178557
quote:

[..]
Ik zat gisteren Filemon en de complotten terug te kijken.. Na even gekeken te hebben naar Engel en die Kafka vroeg mijn vrouw of ik beter niet wat anders kon kijken.. Was me een beetje aan het opwinden :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')