Nah, het is ik tegen de rest.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je weet dat vooral jij daar zelf ook bij hoort he?
Lol.. Elke beroepsgroep wordt de laatste tijd geslachtofferd. De kans dat de politie de boeren de helpende hand biedt is misschien nog wel geloofwaardigerquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:54 schreef LXIV het volgende:
Dat is letterlijk gecoördineerd. Om zo de rest ook mee te krijgen.
Het idee is dan: De boerenstand wordt afgeschaft, dat is onvermijdelijk, ze mogen nog 1 keertje protesteren en dan moeten ze er mee stoppen.
Het zijn allemaal A.I. propaganda bots die de publieke opinie proberen te vormen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:46 schreef VarkensHart het volgende:
Je leest het veel op social media.
Mensne die "hun sympathie" zijn verloren doordat ze de acties te ver vinden gaan.
En dat zeggen ze dan zo op een manier dat ze denken dat dit gamechanging is ofzo![]()
Iemand op twitter zei nu voor de maatregelen te zijn omdat de protesten te ver gaan![]()
![]()
![]()
Stelletje natte drollen die met elke wind meewaaien, gooi jezelf weg aub.
klacht wijsneuzen op twitter
antiklacht gisteren genoten van de protesten bij vd Wal en Hoevelaken.
Vandaag nog een paar tandjes bij aub
Laffe stontbekken zijn hetquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:51 schreef Aiciu het volgende:
Mensen zonder eigen mening
Gaan straks in het najaar ook weer braaf met een beklap lopen en blij zijn met de sancties en inflatie
Ik steun jou denk ik wel maat. Uiteindelijk staat niemand er alleen voor, het is alleen de vraag voor velen: aan welke kant van de geschiedenisboeken wil ik staan?quote:
Nederland is hun eigen terreinquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:10 schreef -river- het volgende:
Protesteren prima, de boel laten escaleren doe je maar op je eigen terrein.
Klopt.. Daar horen de boeren dus ook bijquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee! Nederland is van ons allemaal, niet enkel van hun.
Bestaat dit?quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het zijn allemaal A.I. propaganda bots die de publieke opinie proberen te vormen.
Ben altijd heel voorzichtig met zulke dingen te geloven.quote:
Ik leef altijd onder het motto: als het technisch mogelijk is dan bestaat het.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:15 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ben altijd heel voorzichtig met zulke dingen te geloven.
Russische trollen ken ik, maar Nederlandse? In zulk goed ABN meestal?
Als mensen het over een beklap of kinluier hebben weet je gelijk weer dat je ze verder niet serieus hoeft te nemen, dat is altijd wel makkelijkquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:51 schreef Aiciu het volgende:
Gaan straks in het najaar ook weer braaf met een beklap lopen en blij zijn met de sancties en inflatie
Jij loopt zeker nog steeds met een bekpamperquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als mensen het over een beklap of kinluier hebben weet je gelijk weer dat je ze verder niet serieus hoeft te nemen, dat is altijd wel makkelijk
Precies ditquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat is de sympathie van het volk waard als jouw levensvoorziening in gevaar is? Als ik een boer was zou ik er lak aan hebben en doorgaan, tot werk neerleggen aan toe (lege schappen).
Even hun lompheid en holocaust-vergelijkingen daargelaten... hun eisen zijn zover ik hoor niet onredelijk. Ze willen gewoon uitgekocht worden voor een goede prijs en niet met een grijpstuiver platgewalst worden door de overheid. Groot gelijk hebben ze.
Nou ja, als ze hun werk neerleggen zijn de schappen inderdaad voor een procent of twintig leeg als het tegen zit. Lichtjes vervelend, maar dan doen we het maar gewoon met een bord pasta met lekkere saus en wat vlees als avondeten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat is de sympathie van het volk waard als jouw levensvoorziening in gevaar is? Als ik een boer was zou ik er lak aan hebben en doorgaan, tot werk neerleggen aan toe (lege schappen).
Even hun lompheid en holocaust-vergelijkingen daargelaten... hun eisen zijn zover ik hoor niet onredelijk. Ze willen gewoon uitgekocht worden voor een goede prijs en niet met een grijpstuiver platgewalst worden door de overheid. Groot gelijk hebben ze.
Misschien wordt dan wel duidelijk dat ze voor de voedselvoorziening eigenlijk helemaal niet meer zo nodig zijnquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, als ze hun werk neerleggen zijn de schappen inderdaad voor een procent of twintig leeg als het tegen zit. Lichtjes vervelend, maar dan doen we het maar gewoon met een bord pasta met lekkere saus en wat vlees als avondeten.
Vraag aan al het zorgpersoneel wat nooit meer kan werken, maar wel applaus op de balkonsquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Over simpele mensen beginnen maar wel de hele dag naar random sporten kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als mensen het over een beklap of kinluier hebben weet je gelijk weer dat je ze verder niet serieus hoeft te nemen, dat is altijd wel makkelijk
Dat zijn dan van die wat simpele mensen die het ook over Pisvee en Ajakkes hebben enzo.
En morgenochtend op kantoor weer heel jolig "goedemoggel" roepen. Hihihi.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zijn dan van die wat simpele mensen die het ook over Pisvee en Ajakkes hebben enzo.
Over welke bedragen gaat het dan? Enige concrete getallen die ik tot nu toe ergens gelezen heb, waren 13 miljard euro voor vijfduizend bedrijven. Dat zou dus 2.6 miljoen per boerderij zijn? Noem je dat een grijpstuiver? Doe mij dan ook maar een grijpstuiver cadeau!quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
ja leuk. en dan gaan de stadsmensen daarna boerenbedrijven platbranden.quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:10 schreef jogy het volgende:
Eens met TS. laat de boeren maar een paar keer in de spits 4 breed over de snelweg gaan met hun tractoren en een binnenstad volgieren of zo. Of alleen het Binnenhof van den Haag, misschien leuker.
Ok tokkie.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:51 schreef Aiciu het volgende:
Ik denk niet dat mensen die spreken over beflappen op een kantoor werken. Zullen eerder achter een vuilniswagen lopen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:33 schreef knoopie het volgende:
[..]
En morgenochtend op kantoor weer heel jolig "goedemoggel" roepen. Hihihi.
Een heel subforum zelfs!quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:40 schreef Raw85 het volgende:
Is dit het Grote Teringkneuzen-verzameltopic?
Sorry maar het eten wat ik in de supermarkt haal komt toch echt uit het buitenlandquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ja nee, als de boeren ergens voor gaan doen ze het in groepsverband en reken er maar op dat ze op het platteland nog aardig wat aanhang hebben. Stadsmensen zijn versnipperd en janken op Facebook of waar het tegenwoordig ook is.quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:15 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja leuk. en dan gaan de stadsmensen daarna boerenbedrijven platbranden.
die boeren met hun grote mond.. todat de mensen ze zat beginnen te worden. kunnen ze lekker optiefen naar canada.
Kom ik morgen je tuin volschijten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee! Nederland is van ons allemaal, niet enkel van hun.
ja hoor... wacht maar tot de hooligans zich eraan gaan ergeren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja nee, als de boeren ergens voor gaan doen ze het in groepsverband en reken er maar op dat ze op het platteland nog aardig wat aanhang hebben. Stadsmensen zijn versnipperd en janken op Facebook of waar het tegenwoordig ook is.
Dat is nu juist het probleem met veel boeren. Ze produceren zo veel schijt, dat ze het niet meer op hun eigen land kwijt kunnen. En dus sijpelt de ammoniak de natuurgebieden in.quote:
Wat heerlijk naīef weer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:33 schreef Slavski het volgende:
[..]
Sorry maar het eten wat ik in de supermarkt haal komt toch echt uit het buitenlandgeen boer die mij voedt. Lege schappen zullen er nooit komen want alles wordt geīmporteerd
Alles van de boeren is export maar de stront blijft hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |