Succes vandaag!quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:58 schreef MaJo het volgende:
Bedankt allemaal![]()
@:Phaidra wij nemen de tuinset van mijn ouders over en daar zit een speciale bak bij waarin je de kussens kunt opbergen. Heb je niet iets soortgelijks bij deze tuinset?
Ja, staand zouden er 4 zitkussens achter elkaar passen. De 5e past er dan alleen net niet meer netjes bovenop of naast. Ik ben zo slecht in het inschatten van maten en inhoud. Ik heb nu al een paar keer zitten rekenen in verschillende opties maar ik kom er gewoon niet uitquote:Op woensdag 29 juni 2022 11:56 schreef hilliebillie het volgende:
Zo te zien is het zitvlak 50 cm. Tel er nog wat bij op van de rugkussens, maar ik verwacht niet dat die 34 dik zullen zijn.
Ik verwacht dat er altijd wel een manier is om het passend er in te krijgen desnoods de kussens staand er in
Aiquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou wachten tot je ze hebt. Je weet nooit hoe goed je die kussens in elkaar gepropt krijgt.
De onze zijn zo afschuwelijk groot en onpropbaar dat ze niet in de kist pasten die we ervoor kochten en dus altijd op zolder liggen![]()
Da's pas kut.
Fixed that for You.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou wachten tot je ze hebt. Je weet nooit hoe goed je die kussens in elkaar gepropt krijgt.
De onze zijn zo afschuwelijk groot en onpropbaar dat ze niet in de kist pasten die we ervoor kochten en dus altijd op zolder liggen![]()
Da's pas kutpoesje.
Nee. Ik vind 24 jaar leeftijdsverschil te veel.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:46 schreef exode het volgende:
@:amaranta is this you? https://www.nu.nl/achterk(...)nne-van-den-eng.html
wij hebben een vergelijkbare bank en onze kussens pasten niet in zon gangbare kussenbox. wij hebben nu een tuinkast waar twee kliko's in passen voor (o.a.) de kussensquote:Op woensdag 29 juni 2022 11:47 schreef Phaidra het volgende:
Op het bankje, een vraag over een bankje. Wij gaan deze tuinbank bestellen:
[ afbeelding ]
We zijn aan het twijfelen of we een opbergkastje neer gaan zetten in de tuin, waar dan de kussens in kunnen en wat tuingereedschap. Er is geen schuur in onze tuin, dus we hebben het tuingereedschap nu buiten liggen (bezems/hark/schoffel etc) en de roestgevoelige dingen liggen binnen in de trapkast. Dat ergert me altijd enorm als ik in de tuin bezig ben en steeds heen en weer moet lopen. Dus tja, als we straks ook kussens kwijt moeten, is zo'n kastje wel handig. Maar hoe groot moet dat dan zijn? Ik vind de meeste kasten onooglijk en bizar duur, dus ik wil eigenlijk een zo klein mogelijke kast waar wel alles in past. Hebben jullie zelf zoiets? Tips?
Ik zat naar deze te kijken bijvoorbeeld, die zou qua inhoud denk ik voldoen, maar de binnenmaat is 75 cm en ik twijfel of dat nu voldoende is voor die kussens. Is het hele bankje 84 cm of het kussen zelf ook?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ontloopt elkaar niet zo gek veel met die ik postte. Jouwe iets breder, die andere iets hoger. Goed om te weten dat het bij jullie daarin past! Ik ga weer even meten in de tuin.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij hebben een vergelijkbare bank en onze kussens pasten niet in zon gangbare kussenbox. wij hebben nu een tuinkast waar twee kliko's in passen voor (o.a.) de kussens
https://www.keessmit.nl/k(...)PemvtEAaAtlKEALw_wcB deze geloof ik![]()
Wordt het in zo'n bak of tuinhuisje niet vochtig? Ons tuinhuisje is best wel vochtig, ondanks (of dankzij?) dat er altijd een raampje om een kiertje staat. Ik denk dat je moet oppassen dat je niet het weer erin krijgt ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:38 schreef Phaidra het volgende:
Ik zou wel graag een tuinhuisje willen, maar de tuin is inderdaad niet zo gek groot en het neemt toch wel een hap tuin weg. Maar ik ben het zeker met je eens dat dat een veel mooiere optie is en ook eigenlijk meer waar voor je geld aan opbergruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |